Hilppa kirjoitti:tris kirjoitti:Hilppa kirjoitti:tris kirjoitti:Mua kummastuttaa että Kyllästynyttä tuntuu pännivän että elän verorahoilla kun niin elää moni muukin täälläkin mutta tuo häntä ei kiinnosta - pelkästään se että minä, Tristan, kulutan Suomen verorahat niin että ollaan konkurssissa kohta
Kyllähän kirjoittelussasi aivan aidosti kiinnostaa se puoli, olisitko valmis viemään rahat, vaikka imeväisten suusta, jos sinulle erheenä tilillesi tipsahtaisi vaikkapa kymmenen tuhannen lapsilisät, eikä kukaan huomaisi mitään, vaan saisit rauhassa käyttää, kuten haluat.
Kiitos päivän nauruista!Juu, toki olisin. Jos imeväiset alkaisivat äiteineen tapella vastaan niin olisin valmis vielä lahtaamaan pienokaiset synnyttäjineen
Sillä tyylillä siis kirjoitat. Älä ihmettele, jos ihmiset sitä arvostelevat. Häpeämättömyyden ja röyhkeyden esittäminen, vaikkapa vain vitsinä, voi olla jollekin sietämätöntä. Ei tietysti sinulle.
Miksiköhän minun täytyy edes viitsiä vastata henkilölle jonka äo vaikuttaa olevan vain pistettä tai paria suurempi kuin keskimääräisellä talitintillä? Itkitkö juuri että PP:kin on sinua tyhmäksi nimitellyt? Tiedäthän mitä jenkeissä tavataan sanoa "If the shoe fits wear it!"