Kahvi kirjoitti: En minä keneltäkään odota tai edellytä mitään, mutta ajojahtimaisen kiusaamisen toivoisin sinun lopettavan. Voi olla, että tuo ei koskaan toteudu, mutta eipä ole minun häpeäni...
En voi lopettaa sellaista jota en ole koskaan aloittanutkaan.
Kahvi kirjoitti:... Näkemyksesi jääviydestäni pohjautuu nähdäkseni epärelevantteihin asioihin ...
Kuten mihin epärelevantteihin asioihin?
Sinä olet mielestäni jäävi arviomaan, arvostelemaan tai analysoimaan minua ja toimintaani/tekojani, koska olet itse ilmaissut minua kohtaan voimakasta vihamielisyyttä, antipatiaa, ylimielisyyttä sekä olet itsekin kiusannut minua.
Kahvi kirjoitti:... kun esim tunnut jääväävän järjestään lähes kaikki toimintasi kritisoijat.
Jäävejä esittämään arvosteluja ovat mielestäni kaikki ne kirjoittajat, jotka ovat joko minua kiusanneet, minua nimitelleet, herjanneet tai solvanneet tai ilkkuneet kuinka hauskaa on kiusata minua.
Tuohon porukkaan mahtuu aika monta kirjoittajaa.
Kyllä minua kritisoida saa, mutta silloin pitää kertoa myös perusteet, eikä perusteeksi mielestäni kelpaa mikään minua kiusanneen, nimitelleen, solvanneen tai minun kiusaamisellani ilkkuneen mutu.
Syytä on myös ottaa huomioon, että minun mielestäni kiusaamista ei ole kiusaamisesta kertominen (etenkään jos kiusaaja ei ole koskaan tekojaan katunut saati anteeksi pyytänyt!), eikä sekään että ja/tai kritisoi jotakuta, kunhan tekee sen perusteet esittämällä ja asiallista kieltä käyttäen.