tris kirjoitti:Sori PP kävin kimppuusi turhaan. Pahoittelen.
Pinja tais suutahtaa pysyvästi mulle siitä että sanoin ettei hän ole yhtä älykäs. Saatan olla väärässäkin ja onhan hän nyt paljon koostuneempi ja fiksumpi kuin ennen oli. Nyt kun psykoosi on pois. En minäkään hälle suuttunut siitä että haukkui että olin ruma lapsi ja läski.
tuuuve kirjoitti:Siis tarkoitatko että panit mut foorumilta pois?
Jos tarkoitat, niin nyt sinä itse valehtelet. Minä itse poistin itseni eli laitoin tilaan missä en voi kirjoittaa
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Ei ole kysymys mistään kriittisestä suhtautumisestasi, vaan minusta varsin selkeästi tarkoitushakuisesta Trissen sellaistenkin kommentien, jotka eivät liity sinuun mitenkään suoraan, lyttäämisestä, mollaamisesta tms selkeästi mala fide kirjoittelusta...
Mitä sinä sitten odotat ja edellytät, että minä tekisin tai suhtautuisin minua vuosikausia kiusanneeseen kirjoittajaan?
Jos odotat tai edellytät, että suhtautuisin häneen jollakin muulla tavalla kuin siten kuin olen tehnyt, joudut odottamaan turhaan. Ja koska sinä et ole se joka Tristanin teoista on joutunut kärsimään, pidän sinua jäävinä minua arvostelemaan.
...
Kyllästynyt kirjoitti:...Kahvi kirjoitti:... Ja aivan kuin yllätyksenä sinulle kerta toisensa jälkeen tulisi nuo itkupotkuraivarit. Veikkaan, että saatat jopa alitajuisesti tietää, mihin toimintasi tulee johtamaan; ainakin sinun pitäisi tietää aikaisempien insidenssien pohjalta. Voisi jopa sanoa, että rääkkäät toistuvasti Trisseä niin pitkälle, että tältä menee itsekonrolli - ja mitä muutakaan tuollainen olisi kuin kiusaamista?
En ole vastuussa Tristanin itkupotkuraivareista, hän on. En myöskään ole syypää siihen, että Tristan on minua kiusannut - hän on.
...
Kyllästynyt kirjoitti:...Kahvi kirjoitti:... Voin olla väärässäkin, mutta noin asiat minusta tuntuvat olevan.
Kerropa Kahvi, miksi sinä pidät itseäsi niin paljon minua (ja muitakin) tietävämpänä ja viisaampana, että sinulla on eväitä ryhtyä minua (tai muita) arvostelemaan ja erityisesti "analysoimaan" minun psyykkistä tilaani tai persoonallisuuttani?
Kyllästynyt kirjoitti:Jos kirjoittamista ryhdytään rajoittamaan sillä perusteella, että joku kokee ne epämiellyttäviksi, ollaan todella kaltevalla pinnalla.
Edellytys, että negatiiviset tai vittuilevat viestit ovat kiellettyjä, tekisi mistä tahansa palstasta lopun - tai sitten jäisi jäljelle tekopyhä keskinäisen hymistelyn "jaxuhalaus" -palsta.
Psykopatologia kirjoitti:tris kirjoitti:Sori PP kävin kimppuusi turhaan. Pahoittelen.
Pinja tais suutahtaa pysyvästi mulle siitä että sanoin ettei hän ole yhtä älykäs. Saatan olla väärässäkin ja onhan hän nyt paljon koostuneempi ja fiksumpi kuin ennen oli. Nyt kun psykoosi on pois. En minäkään hälle suuttunut siitä että haukkui että olin ruma lapsi ja läski.
Kenen kimppuun turhaan?
.
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kyllä sokeakin kana voi löytää jyvän varsinkin jos ne ovat k o o k k a i t a.
Itsekin olet "jäävi" Kahvin suhteen. Mietipä tuota!
Olen, mutta enpä ole hänen persoonaansa tai psyykeään samalla tavalla analysoinutkaan, vain arvostellut hänen kirjoitustensa sisältöä ja merkitystä.
Hilppa kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Jos kirjoittamista ryhdytään rajoittamaan sillä perusteella, että joku
kokee ne epämiellyttäviksi, ollaan todella kaltevalla pinnalla.
Kyllä se on noin. Ja voi olla, että ollaan jo. Riippuu myös kirjoittajan kyvystä ilmaista omaa
loukkaantuneisuuttaan tai epämiellyttävyyden kokemustaan, tuleeko loukkaantuneisuus
huomioiduksi vai ei.Kyllästynyt kirjoitti:Edellytys, että negatiiviset tai vittuilevat viestit ovat kiellettyjä,
tekisi mistä tahansa palstasta lopun - tai sitten jäisi jäljelle tekopyhä keskinäisen hymistelyn
"jaxuhalaus" -palsta.
Kyllä pitäisi yrittää välttää negatiivisuutta, vaikka se vaikeaa toisinaan onkin. Minusta vielä
ärsyttävämpää kuin vilpittömät (mikäli sellaiset ovat) jaxuhalit, jotka lienevät kahdenkeskisiä,
ovat toisten imelät yritykset tunkeutua tontilleni, kun sanon, miten jonkun asian koen. Ja sitten
ei lainkaan välitetä aidosti siitä, mitä olen sanonut, vaan käännetään asia niin päin, että minä olen
kokenut väärin ja sanotaan vielä päälle päätteeksi maireasti (yrittämällä olla ystävällinen, kun
riittäisi asiatyyli) äiti/isä-tyyliin "eihän sinun tarvitse välittää...(ikään kuin minä en sitä tietäisi!!)",
kun oltaisiin voitu sanoa "en minä tarkoittanut...".
Kyllästynyt kirjoitti:Jos kirjoittamista ryhdytään rajoittamaan sillä perusteella, että joku kokee ne epämiellyttäviksi, ollaan todella kaltevalla pinnalla.
Edellytys, että negatiiviset tai vittuilevat viestit ovat kiellettyjä, tekisi mistä tahansa palstasta lopun - tai sitten jäisi jäljelle tekopyhä keskinäisen hymistelyn "jaxuhalaus" -palsta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa