Psykopatologia kirjoitti:Kyllä sokeakin kana voi löytää jyvän varsinkin jos ne ovat k o o k k a i t a.
Itsekin olet "jäävi" Kahvin suhteen. Mietipä tuota!
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kyllä sokeakin kana voi löytää jyvän varsinkin jos ne ovat k o o k k a i t a.
Olen, mutta enpä ole hänen persoonaansa tai psyykeään samalla tavalla analysoinutkaan, vain arvostellut hänen kirjoitustensa sisältöä ja merkitystä.
Psykopatologia kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kyllä sokeakin kana voi löytää jyvän varsinkin jos ne ovat k o o k k a i t a.
Olen, mutta enpä ole hänen persoonaansa tai psyykeään samalla tavalla analysoinutkaan, vain arvostellut hänen kirjoitustensa sisältöä ja merkitystä.
Ai että "vain"! - Samalla olet arvostellut hänen psyykeään.
Kyllästynyt kirjoitti:Jos kirjoittamista ryhdytään rajoittamaan sillä perusteella, että joku kokee ne epämiellyttäviksi, ollaan todella kaltevalla pinnalla.
Edellytys, että negatiiviset tai vittuilevat viestit ovat kiellettyjä, tekisi mistä tahansa palstasta lopun - tai sitten jäisi jäljelle tekopyhä keskinäisen hymistelyn "jaxuhalaus" -palsta.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Jos kirjoittamista ryhdytään rajoittamaan sillä perusteella, että joku kokee ne epämiellyttäviksi, ollaan todella kaltevalla pinnalla.
Edellytys, että negatiiviset tai vittuilevat viestit ovat kiellettyjä, tekisi mistä tahansa palstasta lopun - tai sitten jäisi jäljelle tekopyhä keskinäisen hymistelyn "jaxuhalaus" -palsta.
Toivottavasti kestät negatiiviset tai vittuilevat viestit joutuessasi sellaisten kohteeksi. Kun et ilmeisesti pidä hyvänä sitä, että jäisi jäljelle tekopyhä keskinäisen hymistelyn "jaxuhalaus" -palsta.
Psykopatologia kirjoitti:Tuolla muualla (jäävi) tris ohjeistaa juoppolallia, ettei tänne pitäisi kännissä kirjoittaa.
Onko ohjeistus jääviyden pohjalta "pätemätön".
Psykopatologia kirjoitti:Tuolla muualla (jäävi) tris ohjeistaa juoppolallia, ettei tänne pitäisi kännissä kirjoittaa.
Onko ohjeistus jääviyden pohjalta "pätemätön".
Kannattaisi kirjoitella tänne palstalle mielummin selvinpäin.

Älä viitsi Vasso - teet itsesi typeräksi. Samoin minäkin suren kuollutta tiibetinspanieliani enemmän kuin Ruandassa tapettuja lapsia joita en ole tuntenut. Me ihmiset ollaan sellaisia. Kannattaisi kijoitella tänne palstalle mielummin selvinpäin.

Mirri kirjoitti:Älä viitsi Vasso - teet itsesi typeräksi. Samoin minäkin suren kuollutta tiibetinspanieliani enemmän kuin Ruandassa tapettuja lapsia joita en ole tuntenut. Me ihmiset ollaan sellaisia. Kannattaisi kijoitella tänne palstalle mielummin selvinpäin.
merriman kirjoitti:
Maailmassa kuolee vuosittain miljoona lasta ensimmäisenä elinpäivänään
Aikuisia kuolee vielä paljon enemmän. Joka Herran päivä.
Kissojen, koirien ja muiden eliöiden syntymistä ja kuolemista ei ole noinkaan tarkkaa tilastoa. Surra voi toki niitäkin, jos tuntuu siltä, että aikuinen ihminen saa kuolemisen suremisesta apua omiin ongelmiinsa.

Mirri kirjoitti:Hilppa, tässä toinen päiväkirjassani oleva viesti arvioitavaksesi; viesti, johon Tris vastasi viestillä, jonka arvioit edellä:merriman kirjoitti:
Kissojen, koirien ja muiden eliöiden syntymistä ja kuolemista ei ole noinkaan tarkkaa tilastoa. Surra voi toki niitäkin, jos tuntuu siltä, että aikuinen ihminen saa kuolemisen suremisesta apua omiin ongelmiinsa.
Kyllästynyt kirjoitti:Jos kirjoittamista ryhdytään rajoittamaan sillä perusteella, että joku kokee ne epämiellyttäviksi, ollaan todella kaltevalla pinnalla.
Kyllästynyt kirjoitti:Edellytys, että negatiiviset tai vittuilevat viestit ovat kiellettyjä, tekisi mistä tahansa palstasta lopun - tai sitten jäisi jäljelle tekopyhä keskinäisen hymistelyn "jaxuhalaus" -palsta.
Hilppa kirjoitti:Mirri kirjoitti:Hilppa, tässä toinen päiväkirjassani oleva viesti arvioitavaksesi; viesti, johon Tris vastasi viestillä, jonka arvioit edellä:merriman kirjoitti:
Jospa itse teet arvioinnin tällä kertaa.

Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Mirri kirjoitti:Hilppa, tässä toinen päiväkirjassani oleva viesti arvioitavaksesi; viesti, johon Tris vastasi viestillä, jonka arvioit edellä:merriman kirjoitti:
Jospa itse teet arvioinnin tällä kertaa.
Hilppa, sinä arvioit Trisin kommentin, joten mikset arvioi myös kirjoitusta, jota hän kommentoi?
Se en ole minä (itse), joka on vetänyt Trisin minun päiväkirjaani kirjoittaman viestin tähän ketjuun ja keskusteluun. Joten jos sinä keskustelijana pidät asiallisena arvioida Trisin kirjoittamaa kommenttia, mielestäni sinun pitäisi arvioida myös kirjoitusta, johon hän vastasi.
Mielestäni vastauksesi jospa itse teet arvioinnin tällä kertaa on vähintäänkin outo - tai suorastaan kiero. Jos tässä ketjussa halutaan arvioida Trisin kirjoitusta päiväkirjassani, pitäisi arvioida myös kirjoitusta, johon hänen kommenttinsa on vastaus.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa