viewtopic.php?f=11&t=7876&start=440#p167310Kahvi kirjoitti:Tämäkään keskustelun sivuraide ei minusta kuulu Trissen päiväkirjaan, mutta en itse nyt ehdi avaamaan uutta ketjua tms.Kyllästynyt kirjoitti:teelikka kirjoitti:Etkö sinä Tris jo vihdoin ja viimein ala tajuta miten sairas ihminen tuo Kyllästynyt on ja jättäisit sen viestit omaan arvoonsa? Se on niin toivotan tapaus ettei sitä edes enää hoideta, ei tainnut saada edes sitä reseptiään uusituksi, kun lääkitys ei riehumisesta päätellen ainakaan ole kohillaan.
Nouse sen yläpuolelle, äläkä vastaa sille mitään. Anna sen elää vuodessa 2009? kun sinä sille jotain sanoit ja sen aivotoiminta siihen vuoteen jäi.
Ei taida olla Kahvin sormet ja/tai näppäimistö kunnossa vieläkään.
Miten minun sormieni ja/tai näppäimistöni kunto liittyy teelikan viestiin?
Jos tarkoitetaan sitä, että miksi en ole ilmoittanut ko viestiä niin syy on yksinkertainen: seuraan todella vähän päiväkirjoja, joten en ole ollut tietoinen tuon viestin olemassa olosta.
Ja jos nyt kysytään sitä, että koska edellisessä viestissäni kertonut (todistaessani Kyllästyneen puolesta) huomanneeni viestin, niin huomasin sen vasta Kyllästyneen viestin jälkeen - eli sillä hetkellä kun sattumalta satuin kurkkaamaan tähän päiväkirjaan; en kuitenkaan ehtinyt ilmoittamaan viestiä / kommentoimaan / vastaamaan vasta nyt, koska jouduin tuolloin kirjautumaan ulos tältä palstalta.
Mutta siis: miten minä liityn tähän päiväkirjaan, teelikan viestiin, tms?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Tämäkään keskustelun sivuraide ei minusta kuulu Trissen päiväkirjaan, mutta en itse nyt ehdi avaamaan uutta ketjua tms.Kyllästynyt kirjoitti:teelikka kirjoitti:Etkö sinä Tris jo vihdoin ja viimein ala tajuta miten sairas ihminen tuo Kyllästynyt on ja jättäisit sen viestit omaan arvoonsa? Se on niin toivotan tapaus ettei sitä edes enää hoideta, ei tainnut saada edes sitä reseptiään uusituksi, kun lääkitys ei riehumisesta päätellen ainakaan ole kohillaan.
Nouse sen yläpuolelle, äläkä vastaa sille mitään. Anna sen elää vuodessa 2009? kun sinä sille jotain sanoit ja sen aivotoiminta siihen vuoteen jäi.
Ei taida olla Kahvin sormet ja/tai näppäimistö kunnossa vieläkään.
Jos tarkoitetaan sitä, että miksi en ole ilmoittanut ko viestiä niin syy on yksinkertainen: seuraan todella vähän päiväkirjoja, joten en ole ollut tietoinen tuon viestin olemassa olosta...
Olet kuitenkin lukenut ja kommentoinut päiväkirjoja aina silloin kun minä olen kirjoittanut jotain.
Tuosta teen sen johtopäätöksen, että sinä jahtaat minua, koska jokainen kerta kun nimimerkkini on näkynyt etusivulla viimeisenä kirjoittajana, sinä olet rientänyt paikalle syyttämään minua ajojahdista, henkisestä väkivallasta ja jopa kiusaamisesta.
Hilppa kirjoitti:Kahvi kirjoitti:- -
- -
Toisaalla olet esittänyt rehtiä poikaa, joka on ilmoitellut asiattomiksi joitakin Kyllästyneeseen kohdistuneita viestejä. Sinäkö tuon teelikan viestin ilmoitit asiattomaksi?
Teelikka valehteli ja on kiusannut myös minua niin jokuna kuin joikunakin erityisesti ennen Kyllästyneen saapumista takaisin palstalle.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Olet kuitenkin lukenut ja kommentoinut päiväkirjoja aina silloin kun minä olen kirjoittanut jotain.
Tuosta teen sen johtopäätöksen, että sinä jahtaat minua, koska jokainen kerta kun nimimerkkini on näkynyt etusivulla viimeisenä kirjoittajana, sinä olet rientänyt paikalle syyttämään minua ajojahdista, henkisestä väkivallasta ja jopa kiusaamisesta.
Seuraan uusia kommentteja lähinnä vain omassa ja sinun päiväkirjoissa; tämä siksi, että molemmissa on käsitelty keskinäisiä välejämme ja haluan olla tietoinen, jos niihin on kommentoitu jotain uutta.
Johtopäätöksesi on väärä.
Kahvi kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Kahvi kirjoitti:- -
- -
Toisaalla olet esittänyt rehtiä poikaa, joka on ilmoitellut asiattomiksi joitakin Kyllästyneeseen kohdistuneita viestejä. Sinäkö tuon teelikan viestin ilmoitit asiattomaksi?
Teelikka valehteli ja on kiusannut myös minua niin jokuna kuin joikunakin erityisesti ennen Kyllästyneen saapumista takaisin palstalle.
Kuten kerroin jo, niin en ilmoittanut.
En tiennyt, että teelikka on Joiku - en pysty arvuuttelemaan kuka on kuka tms.
Kahvi kirjoitti:Mutta siis miksi minut mainittiin teelikan viestin yhteydessä???
Hilppa kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Mutta siis miksi minut mainittiin teelikan viestin yhteydessä???
Minulla ainakin heräsi epäilys, että sinä olisit ilmoittanut, kun sellaisella muualla rehentelit.
Kahvi kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Mutta siis miksi minut mainittiin teelikan viestin yhteydessä???
Minulla ainakin heräsi epäilys, että sinä olisit ilmoittanut, kun sellaisella muualla rehentelit.
Kyllästynyt ilmeisesti yritti ilmaista juuri sitä, etten ollut reagoinut mitenkään ko teelikan viestiin - mutta miksi hän halusi ilmaista tuon, on edelleen epäselvä. Odotelkaamme siis Kyllästyneen itsensä vastausta asiaan.
Kahvi kirjoitti:13.04.2014 18:15Kyllästynyt kirjoitti:Olet kuitenkin lukenut ja kommentoinut päiväkirjoja aina silloin kun minä olen kirjoittanut jotain.
Epäilen, että myös täällä päiväkirja-osioissa on huomattavan paljon Kyllästyneen kirjoittamia viestejä, joihin en ole kommentoinut yhtään mitään.Kyllästynyt kirjoitti:Tuosta teen sen johtopäätöksen, että sinä jahtaat minua, koska jokainen kerta kun nimimerkkini on näkynyt etusivulla viimeisenä kirjoittajana, sinä olet rientänyt paikalle syyttämään minua ajojahdista, henkisestä väkivallasta ja jopa kiusaamisesta.
En itse seuraa etusivun viimeisintä kirjoittajaa tms; tilanteesta riippuen klikkaan "näytä omat viestit" tai "näytä aktiiviset viestiketjut" namiskaa. Olettaisin, että esittämäsi impressio on oikea siltä osin, kun olemme käyneet debattia ko kiusaamis- ym asioista. Näkisin kuitenkin, että on olemassa merkittävä määrä aiheita, joihin en ole joko kommentoinut ollenkaan ja/tai olen kommentoinut positiivisesti (kompaten tmv tavalla selvästi samaa mieltä ollen tahi samaa aihetta jatkaen; esim harmitonta viihdettä ketju).
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Mutta siis miksi minut mainittiin teelikan viestin yhteydessä???
Kyllästynyt ilmeisesti yritti ilmaista juuri sitä, etten ollut reagoinut mitenkään ko teelikan viestiin - mutta miksi hän halusi ilmaista tuon, on edelleen epäselvä. Odotelkaamme siis Kyllästyneen itsensä vastausta asiaan.
Juuri siksi, että sinä esitit niin rehtiä ja reilua poikaa ja kerroit ilmoittaneesi asiattomia viestejä.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Juuri siksi, että sinä esitit niin rehtiä ja reilua poikaa ja kerroit ilmoittaneesi asiattomia viestejä.
Mutta miksi mainitsit minut juuri teelikan viestin yhteydessä täällä Trissen päiväkirjassa? Oliko tarkoituksesi osoittaa jotain moitittavaa minussa/käytöksessäni/tms? Jos oli, niin miksi koit sen osoittamisen oleelliseksi?
Lisäys 17:05
Niin ja en minä mitään "esittänyt", vaan kerroin asiat niinkuin ne nyt sattuivat olemaan.
Niin ja en minä mitään "esittänyt", vaan kerroin asiat niinkuin ne nyt sattuivat olemaan.
Ikään kuin juuri sinä tietäisit, miten asiat sattuvat olemaan. Toisinaan kirjoitustyylistäsi huokuva omahyväisyys on vailla vertaa.
Mirri kirjoitti:Kyllästyneen kirjoitustyylistä huokuva omahyväisyys lienee toinen juttu.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästyneen kirjoitustyylistä huokuva omahyväisyys lienee toinen juttu.
Aikamoinen väite - etenkin sinulta.
Ikään kuin juuri sinä tietäisit, miten asiat sattuvat olemaan. Toisinaan kirjoitustyylistäsi huokuva omahyväisyys on vailla vertaa.
Kahvi kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Kahvi kirjoitti:- -
No ainakaan tässä asiassa Kyllästynyt ei tiennyt, miten ko asia sattui olemaan - ja taisi jopa epäillä minun valehtelevan asiasta . joten luonnollisesti kerroin oikean asiantilan. Sitä en osaa sanoa, miksi hän ei Moderaattorina näe ilmoituksiani; PP sen sijaan näki ja toi asian myös esille.
...
viewtopic.php?f=9&t=11828&start=40#p166423Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ei tosiaankaan ole vuosia tai kuukausia. Vain pari viikkoa - ja sekin vain siksi, koska hän oli tuon ajan bannissa juuri noiden hph-viestiensä takia.
Aa... löysin haulla ja muistaakseni ilmoitinkin asiattomana tuon viestin. Trisse siis oli siinä asialla bänninsä aikana?
Et ole ilmoittanut, joten tekopyhien väitteiden esittämisen voit jättää sikseen.
Voisit myös vielä mielessäsi kerrata mitä on kiusaaminen, ja kuka täällä kiusaa - ja ketä.
viewtopic.php?f=9&t=11828&start=50#p166435Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ei tosiaankaan ole vuosia tai kuukausia. Vain pari viikkoa - ja sekin vain siksi, koska hän oli tuon ajan bannissa juuri noiden hph-viestiensä takia.
Aa... löysin haulla ja muistaakseni ilmoitinkin asiattomana tuon viestin. Trisse siis oli siinä asialla bänninsä aikana?
Et ole ilmoittanut, joten tekopyhien väitteiden esittämisen voit jättää sikseen.
...
Haulla löysin yhden hph-viestin päiväkirjastasi (nimimerkki "asiakas" 16.03.2014 17:30), ja sen kyllä ilmoitin. Poistetuista minulla ei ole tietoa, kun pari viikkoa sitten pystyin huonosti seuraamaan tämän palstan tapahtumia.
viewtopic.php?f=9&t=11828&start=60#p166443Psykopatologia kirjoitti:Kahvi on useaan otteeseen ilmoittanut joistain "henkilö" trisin viesteistä,
joita en kuitenkaan ole poistanut (mutta ilmoitukset olen).
Kahvi kirjoitti:...
Mutta miksi mainitsit minut juuri teelikan viestin yhteydessä täällä Trissen päiväkirjassa? Oliko tarkoituksesi osoittaa jotain moitittavaa minussa/käytöksessäni/tms? Jos oli, niin miksi koit sen osoittamisen oleelliseksi?
...
Hilppa kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Kahvi kirjoitti:- -
Siirsin tämän keskustelun sivuhaaran omaan ketjuunsa Romulaatikkoon:
Trissen päikyn sivuhaara
viewtopic.php?f=16&t=11875
Toisinaan sinun on vaikea osallistua keskusteluihin ajanpuutteen/käytännön vaikeuksien tms. johdosta etkä ehdi edes lukea kaikkia uusimpia palstalle kirjoitettuja viestejä, mutta toisinaan sinä olet hyvinkin vikkelä poika toimissasi. Jopa niinkin paljon, että jaksat metrikaupalla siirrellä viestejä toisiin ketjuihin.......
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa