santra kirjoitti:En ainakaan minä enkä usko että monin muukaan. Tappelisitte nyt siinä ketjussa minkä perustin ihan teitä varten. Toinen vaihtoehto vanhojen, väljähtyneiden asioiden vatkaamiselle on ... hankkikaa vaikka elämä!
Valkosiipi kirjoitti:Ei minustakaan tarvitse lukea toisten tappeluita...
En minä ainakaan lue, paitsi jos joku väännöistä kiinnosta. Silloin luen.
Toisen ihmisen puolesta on vaikea arvioida millaiset asiat on tärkeitä.
Toisen kontrolloiminen on minusta myös vaihtoehto sille, että "hankkii itselleen ihan oman elämän".
Jos elää omaa elämää parhaan kykynsä mukaan, silloin harvemmin tulee tarvetta puuttua siihen mitä muut tekevät.
santra kirjoitti:Valkosiipi kirjoitti:Ei minustakaan tarvitse lukea toisten tappeluita...
En minä ainakaan lue, paitsi jos joku väännöistä kiinnosta. Silloin luen.
Toisen ihmisen puolesta on vaikea arvioida millaiset asiat on tärkeitä.
Toisen kontrolloiminen on minusta myös vaihtoehto sille, että "hankkii itselleen ihan oman elämän".
Jos elää omaa elämää parhaan kykynsä mukaan, silloin harvemmin tulee tarvetta puuttua siihen mitä muut tekevät.
En minä toisten puolesta mitään halua arvioida enkä liion ketään kontrolloida.Oman elämän hankkimisella tarkoitin juurikin elämää myös tämän paikan ulkopuolella.
Toisaalta raastaa se että ihmisillä on nykyaikana niin paha olla ja se ahdistus ja paha olo purkautuu juuri em. tavoilla.
santra kirjoitti:Itse olen kyllä joutunut monenlaisen kiusaamisen uhriksi jopa niin pitkälle että yliannostuksen otettuani heräsin eräänä aamuna teho-osastolla, letkuissa ja putkissa ja muutama päivä hukassa... minä selvisin ja sen jälkeen
asiat ovat saaneet vähän eri tärkeysjärjestyksen
santra kirjoitti:Itse olen kyllä joutunut monenlaisen kiusaamisen uhriksi jopa niin pitkälle että yliannostuksen otettuani heräsin eräänä aamuna teho-osastolla, letkuissa ja putkissa ja muutama päivä hukassa... minä selvisin ja sen jälkeen
asiat ovat saaneet vähän eri tärkeysjärjestyksen
santra kirjoitti:Kyllähän se on totta että jatkuvan kiusaamisen kohteeksi joutuneen elämä saatetaan tehdä helvetilliseksi ja sekoittaa toisen kuvioit totaalisti. Mutta jos yhtään lohduttaa niin varmasti molemmilla/kaikilla osapuolilla on monia muitakin syitä jotka katkeroittavat ja sitten se vaan purkautuu tavalla tai toisella. Kaikkein tuhoisinta se on silloin kun pinnan alle jää kytemään pesäkkeitä jotka eivät ikinä pala kunnolla vaan kytevät ja kytevät ihan loputtomiinja sitten roihahtavat
no kah joikuhanteelikka kirjoitti:Sinä näköjään edelleen luulet olevasi foorumin ylläpitäjä.
Mutta minä en edelleenkään sinulta kysy lupaa missä kirjoittelen ja mitä.
teelikka kirjoitti:Siis oikeastiko sinä kana-aivot luulit keksineesi jotain hienoa.
Vissiin kaikki muut jo tuon asian heti eka viestistäni tajusivat.
En millään tavalla ole esittänyt ketään muuta kuin itseäni.
Päinvastoin kun mitä sinä teet.
Hienosti sulla taas onnistuu tuo oikeinkirjoitus mutta kun et muista ketä pitää esittää, tulee sönkkäystä, pieniä kirjaimia pisteen jälkeen ym.
teelikka kirjoitti:Jos viettää koko hereillä oloaikansa jollain mt-foorumilla, kyllä silloin jo väkisin syntyy ajatus, että mua taas kiusataan.
Oikeasti Kyllästyneellä on hyvin vähän muuta elämää kuin nettikinastelut. Siksi se näistä nauttii ja etsimällä etsii syitä, että saisi roikkua netissä.
Todella säälittävää.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa