Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:...
Ihmettelen vain sitä, miksi vaikeutesi eivät estä tai edes hidasta, sinun ajojahtiasi minua kohtaan. Sillä ajojahtia tuo on; jatkuvaa henkistä väkivaltaa perusteettomine syytöksineen ja "vittu mitä paskaa" -viesteineen.
En harrasta ajojahteja...
Väite, jonka voi helposti todeta paikkansapitämättömäksi lukemalla viestejäsi.
Kahvi kirjoitti:... Valitettavasti en ole pystynyt perustelemaan tms niitäkään huomioita, joita olen esiin halunnut nostaa, niin hyvin kuin olisin halunnut ja/tai olisi ehkä ollut tarpeen...
Koska sinun väitteillesi tai "huomioillesi" ei ole muuta perustetta kuin se, ettet sinä minusta pidä. Sen vuoksi sinä jahtaat minua ja syyttelet ajojahdista, henkisestä väkivallasta ja kiusaamisesta - vaikka ainoatakaan asiatonta viestiä en ole kirjoittanut.
Henkistä väkivaltaa on se, että sinä syytät minua, koska sinä minusta tai viesteistäni pidä.
Kahvi kirjoitti:... Se nyt kuitenkin taitaa edelleenkikn olla niin, että että vaikka kuinka Kyllästynyt syyttelisi minua mistäkin asiasta tyyliin, joka mielestäni on melko usein liioitteleva/kärjistävä/tms, niin hänen tekonsa eivät siitä miksikään muutu...
Mitkä teot!?!?!
Kahvi kirjoitti:... On valitettavaa, että henkilö joka on voimakkaasti kiusaamista vastaan (niinkuin pitääkin), ei itse huomaa syyllistyvänsä henkiseen väkivaltaan/kiusaamiseen...
Ja tuollaista sanoo kirjoittaja, joka on itse katsonut itsellään olevan oikeus ja lupa nimitellä minua?!?!?
Kahvi kirjoitti:...- tai ei ainakaan omaa niin paljon selkärankaa, että voisi myöntää asian...
Myöntää mitä? Näytä minulle yksikin asiaton viesti jonka olen kirjoittanut!
Minä voin kyllä toimittaa sinulle satoja solvaus-, nimittely-, herjaus- ja kiusaamisviestejä - mukana myös sinun kirjoittamiasi.
Kahvi kirjoitti:... Asian kieltämisen lisäksi Kyllästynyt tuntuu melko perusteettomasti -ja jälleen liioittelevasti/kärjistävästi- syyttelevän häntä kritisoivia henkilöitä milloin mistäkin varsinaiseen asiaan liittymättömistä "synneistä".
Voi tuota tekopyhyyden määrää!
Sinä Kahvi et ole oikea ihminen saarnaamaan kenellekään kiusaamisesta tai muusta asiattomasta käytöksestä. En voi kuin ihmetellä, miten sinulla on otsaa arvostella minua - tai sen puoleen ketään muutakaan - henkisestä väkivallasta, ajojahdista tai kiusaamisesta.