Päiväkirjoista (taas)

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Päiväkirjoista (taas)

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.04.2014 13:37

Kyllästynyt kirjoitti:...

Syytökseksesi henkisestä väkivallasta ja kiusaamisesta ovat henkistä väkivaltaa ja kiusaamista - minua kohtaan.

Eivät ole. Olen joka kerta sanonut asiasta - joskus kieltämättä tiukastikin, mutta aina asiasta (enkä "tyhjästä nyhjäisten").
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 13:55

Kahvi kirjoitti:

Syytökseksesi henkisestä väkivallasta ja kiusaamisesta ovat henkistä väkivaltaa ja kiusaamista - minua kohtaan.

Eivät ole. Olen joka kerta sanonut asiasta - joskus kieltämättä tiukastikin, mutta aina asiasta (enkä "tyhjästä nyhjäisten").

Kyllä ovat. Sinun "tiukasti sanomisesi" ovat olleet pelkkää perusteetonta syyttelyä ja mustamaalausta. Mitään aihetta sinulla ei ole syytöksiesi pohjaksi ollut.
Kirjoituksistani ei tee henkistä väkivaltaa tai kiusaamista se, ettet sinä tai joku muu niistä pidä.

Henkistä välivaltaa on se, että sinä hyökkäät minun kimppuuni, ja syytät minua "mala fide" -henkisistä viesteistä, muttet jostain syystä puhu tai pukahda mitään niistä viesteistä joita minulle on osoitettu.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 13:58

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Mistä olen muka valehdellut? On selvästi nähtävissä, että kuljet perässäni minua jahdaten ja syytät milloin mistäkin.

Ei ole selvästi nähtävissä, koska en ole kulkenut perässäsi sinua jahdaten tms. Kuten aikaisemmin olen sanonut, niin olen tuonut huomioni/syytökseni esiin käytöksestäsi vain ja ainoastaan silloin, kun toimintasi on mielestäni ollut niin moitittavaa, että olen katsonut tarpeelliseksi kommentoida asiaa - tältä palstalta löytyy huomattavan paljon viestejäsi, joihin en ole kommentoinut yhtään mitään.

Voin heti luetella useita ketjuja, joissa sinulla ei ole ollut mitään muuta asiaa kuin syytellä minua.
...

Tämä on totta ja johtuu siitä, että useissa ketjuissa toimintasi on mielestäni ollut moitittavaa.

Millä mittarilla?
Sinulla ei ole valtuuksia tai oikeutta arvioida tai arvostella, kuinka kauan minä Tristanin solvausviestit muistan - tai kuinka kauan minä niistä muistutan.

Ja sinun omat "Vittu mitä paskaa" -viestisi ovat täysin asiattomia ja ehdotankin, että aloittaisit siivoamisen omista viesteistäsi ja omasta käytöksestäsi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 13:59

Kahvi kirjoitti:
Sinä et ole se, jolla on valta päättää kuinka kauan minä "saan" muistaa Tristanin teot, eikä sinulla myöskään ole edellytyksiä arvostella minua siitä mitä minä pidän tärkeänä - tai kuinka kauan minä mitäkin tärkeänä pidän.
...

En ole ottanut, enkä edes halua ottaa valtaa, siihen, kuinka kauan sinä "saat" muistaa ja pitää tärkeänä mitäkin; kysymys ei siis ollut oikeudesta tms muistamiseen ym, vaan kuinka tuota muistamista ilmaiset.

Sinä itse olet lähettänyt "Vittu mitä paskaa" -viestejä minulle - ja sitten kehtaat ruikuttaa minun ilmaisuistani?!?!?!?!?!?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.04.2014 14:16

Oletko koskaan itse tehnyt mitään virheitä tms?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 14:25

Psykopatologia kirjoitti:Oletko koskaan itse tehnyt mitään virheitä tms?

Tietenkin olen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.04.2014 18:19

Sinulla ei ole valtuuksia tai oikeutta arvioida tai arvostella, kuinka kauan minä Tristanin solvausviestit muistan - tai kuinka kauan minä niistä muistutan. 

Ei olekaan ja siksi en niin tee. Sen sijaan minulla on ymmärtääkseni oikeus ottaa osaa keskusteluun myös silloin, kun huomaan ylilyöntejä, kiusaamista tms mielestäni moitittavaa toimintaa.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.04.2014 18:21

Sinä itse olet lähettänyt "Vittu mitä paskaa" -viestejä minulle - ja sitten kehtaat ruikuttaa minun ilmaisuistani?!?!?!?!?!?

Joo.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.04.2014 18:25

Kirjoituksistani ei tee henkistä väkivaltaa tai kiusaamista se, ettet sinä tai joku muu niistä pidä. 

Henkistä välivaltaa on se, että sinä hyökkäät minun kimppuuni, ja syytät minua "mala fide" -henkisistä viesteistä, muttet jostain syystä puhu tai pukahda mitään niistä viesteistä joita minulle on osoitettu.

Ei ole kysymys pitämisistä tms.

Olen todistettavasti puhunut ja pukahtanut myös sinulle osoitetuista viesteistä, joten älä puhu paskaa.
Kahvi

ViestiKirjoittaja santra » 12.04.2014 18:52

jossei jompi kumpi ymmärrä laittaa pistettä, tämähän jatkuu loputtomiin :mrgreen:
santra

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 19:22

Kahvi kirjoitti:

Ei olekaan ja siksi en niin tee. Sen sijaan minulla on ymmärtääkseni oikeus ottaa osaa keskusteluun myös silloin, kun huomaan ylilyöntejä, kiusaamista tms mielestäni moitittavaa toimintaa.

Mutta kun sinä et puutu ylilyönteihin tai kiusaamiseen (vladimir ja teelikka), mutta väität henkiseksi väkivallaksi ja kiusaamiseksi täysin asiallisia viestejä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 19:25

Kahvi kirjoitti:

Ei ole kysymys pitämisistä tms.

Olen todistettavasti puhunut ja pukahtanut myös sinulle osoitetuista viesteistä, joten älä puhu paskaa.

Todistettavasti et ole millään tavalla puuttunut siihen kiusaamiseen jota esimerkiksi vladimir ja teelikka ovat eilen ja tänään tehneet. Sen sijaan olet syyttänyt minua henkisen väkivallan harjoittamisesta ja kiusaamisesta - vaikka en ole ainoatakaan asiatonta viestiä kirjoittanut.

Joten kukahan se tälläkin kertaa paskaa puhuu?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 12.04.2014 19:29

Kyllästynyt kirjoitti:Todistettavasti et ole millään tavalla puuttunut siihen kiusaamiseen jota esimerkiksi vladimir ja teelikka ovat eilen ja tänään tehneet.

Eilistä ei voi lukea kiusaamiseksi. Kunhan annoin sinun ymmärtää että näen punaista jos tieten tahtoen yrität saada Trissen hulluuden partaalle enkä siinä tapauksessa välttämättä vastaa teoistani.

Ja se tänpäiväinen...luulin että ottaisit sen huumorilla mutta et näköjään :(
vladimir1

ViestiKirjoittaja teelikka » 12.04.2014 19:33

santra kirjoitti:jossei jompi kumpi ymmärrä laittaa pistettä, tämähän jatkuu loputtomiin :mrgreen:

Muista sitten taas laittaa pisteet ja yhdyssanat oikein kun olet santra. Nyt sinä leikilläsi esitit santrana sitä toista nimimerkkiäsi mutta ymmärrän.....
teelikka

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 19:49

vladimir1 kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Todistettavasti et ole millään tavalla puuttunut siihen kiusaamiseen jota esimerkiksi vladimir ja teelikka ovat eilen ja tänään tehneet.

Eilistä ei voi lukea kiusaamiseksi...

Kyllä voi, ja myös uhkailuksi, uhitteluksi, komenteluksi ja riidanhaastamiseksi.
vladimir1 kirjoitti:... Kunhan annoin sinun ymmärtää että näen punaista jos tieten tahtoen yrität saada Trissen hulluuden partaalle enkä siinä tapauksessa välttämättä vastaa teoistani...

Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi teoistaan vastata, niin sinun kuin Tristaninkin.
vladimir1 kirjoitti:... Ja se tänpäiväinen...luulin että ottaisit sen huumorilla mutta et näköjään :(

En näe mitään hauskaa uhkailussa, riidanhaastamisessa, komentelussa, nimittelyssä, suunsoitossa tai kiusaamisessa. Ei todellakaan ole huvittanut tai naurattanut vähääkään.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.04.2014 20:19

Kyllästynyt kirjoitti:Todistettavasti et ole millään tavalla puuttunut siihen kiusaamiseen jota esimerkiksi vladimir ja teelikka ovat eilen ja tänään tehneet. Sen sijaan olet syyttänyt minua henkisen väkivallan harjoittamisesta ja kiusaamisesta - vaikka en ole ainoatakaan asiatonta viestiä kirjoittanut.

Sinä puhuit paskaa kun väitit, etten muka jostain syystä puhu tai pukahda mitään niistä viesteistä joita sinulle on osoitettu. Sitäpaitsi juuri tuossa tänään klo 18:06 ilmoitin toisessa ketjussa vladimirin viestin. Varmasti minultakin on jäänyt jopa huomaamatta joitain viestejä, joita olisi ollut syytä ilmoittaa - mutta valitettavasti pystyn osallistumaan palstan tapahtumiin hyvin rajoitetusti. Enkä myöskään ole moderaattori, joten minulla ei ole edes rivikirjoittajaa kummempaa velvollisuutta seurata palstalaisten käytöksen asiallisuutta tms; ilmoitan siis vain ne viestit, jotka huomaan ja koen moitittaviksi.

__
E: korjattu kellonaika.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.04.2014 20:21

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:

Mutta kun sinä et puutu ylilyönteihin tai kiusaamiseen (vladimir ja teelikka), mutta väität henkiseksi väkivallaksi ja kiusaamiseksi täysin asiallisia viestejä.

Mitä sitten vaikka en ehdi/pysty/halua puuttua kaikkiin mahdollisiin ylilyönteihin täällä?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 20:30

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Todistettavasti et ole millään tavalla puuttunut siihen kiusaamiseen jota esimerkiksi vladimir ja teelikka ovat eilen ja tänään tehneet. Sen sijaan olet syyttänyt minua henkisen väkivallan harjoittamisesta ja kiusaamisesta - vaikka en ole ainoatakaan asiatonta viestiä kirjoittanut.

Sinä puhuit paskaa kun väitit, etten muka jostain syystä puhu tai pukahda mitään niistä viesteistä joita sinulle on osoitettu...

Kuten sanoin, et puhunut tai pukahtanut mitään vladimir1: tai teelikan minulle osoittamista kiusaamis-, nimittely- ja riidanhaastamisviesteistä. Aiemmat ilmoituksesi (joita en ole nähnyt) käsiteltiin jo aiemmin.
Kahvi kirjoitti:... Varmasti minultakin on jäänyt jopa huomaamatta joitain viestejä, joita olisi ollut syytä ilmoittaa - mutta valitettavasti pystyn osallistumaan palstan tapahtumiin hyvin rajoitetusti. Enkä myöskään ole moderaattori, joten minulla ei ole edes rivikirjoittajaa kummempaa velvollisuutta seurata palstalaisten käytöksen asiallisuutta tms; ilmoitan siis vain ne viestit, jotka huomaan ja koen moitittaviksi...

Et ole moderaattori, etkä myöskään vastuussa Tristanin, vladimir1:n tai teelikan viesteistä. Kova kiirekin sinulla tuntuu olevan ja viestien kirjoittaminen on hankalaa.
Ihmettelen vain sitä, miksi vaikeutesi eivät estä tai edes hidasta, sinun ajojahtiasi minua kohtaan. Sillä ajojahtia tuo on; jatkuvaa henkistä väkivaltaa perusteettomine syytöksineen ja "vittu mitä paskaa" -viesteineen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 13.04.2014 13:42

Ihmettelen vain sitä, miksi vaikeutesi eivät estä tai edes hidasta, sinun ajojahtiasi minua kohtaan. Sillä ajojahtia tuo on; jatkuvaa henkistä väkivaltaa perusteettomine syytöksineen ja "vittu mitä paskaa" -viesteineen.

En harrasta ajojahteja. Valitettavasti en ole pystynyt perustelemaan tms niitäkään huomioita, joita olen esiin halunnut nostaa, niin hyvin kuin olisin halunnut ja/tai olisi ehkä ollut tarpeen.

Se nyt kuitenkin taitaa edelleenkikn olla niin, että että vaikka kuinka Kyllästynyt syyttelisi minua mistäkin asiasta tyyliin, joka mielestäni on melko usein liioitteleva/kärjistävä/tms, niin hänen tekonsa eivät siitä miksikään muutu. On valitettavaa, että henkilö joka on voimakkaasti kiusaamista vastaan (niinkuin pitääkin), ei itse huomaa syyllistyvänsä henkiseen väkivaltaan/kiusaamiseen - tai ei ainakaan omaa niin paljon selkärankaa, että voisi myöntää asian. Asian kieltämisen lisäksi Kyllästynyt tuntuu melko perusteettomasti -ja jälleen liioittelevasti/kärjistävästi- syyttelevän häntä kritisoivia henkilöitä milloin mistäkin varsinaiseen asiaan liittymättömistä "synneistä".
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.04.2014 14:19

Kahvi kirjoitti:

En harrasta ajojahteja...

Väite, jonka voi helposti todeta paikkansapitämättömäksi lukemalla viestejäsi.
Kahvi kirjoitti:... Valitettavasti en ole pystynyt perustelemaan tms niitäkään huomioita, joita olen esiin halunnut nostaa, niin hyvin kuin olisin halunnut ja/tai olisi ehkä ollut tarpeen...

Koska sinun väitteillesi tai "huomioillesi" ei ole muuta perustetta kuin se, ettet sinä minusta pidä. Sen vuoksi sinä jahtaat minua ja syyttelet ajojahdista, henkisestä väkivallasta ja kiusaamisesta - vaikka ainoatakaan asiatonta viestiä en ole kirjoittanut.
Henkistä väkivaltaa on se, että sinä syytät minua, koska sinä minusta tai viesteistäni pidä.
Kahvi kirjoitti:... Se nyt kuitenkin taitaa edelleenkikn olla niin, että että vaikka kuinka Kyllästynyt syyttelisi minua mistäkin asiasta tyyliin, joka mielestäni on melko usein liioitteleva/kärjistävä/tms, niin hänen tekonsa eivät siitä miksikään muutu...

Mitkä teot!?!?!
Kahvi kirjoitti:... On valitettavaa, että henkilö joka on voimakkaasti kiusaamista vastaan (niinkuin pitääkin), ei itse huomaa syyllistyvänsä henkiseen väkivaltaan/kiusaamiseen...

Ja tuollaista sanoo kirjoittaja, joka on itse katsonut itsellään olevan oikeus ja lupa nimitellä minua?!?!?
Kahvi kirjoitti:...- tai ei ainakaan omaa niin paljon selkärankaa, että voisi myöntää asian...

Myöntää mitä? Näytä minulle yksikin asiaton viesti jonka olen kirjoittanut!
Minä voin kyllä toimittaa sinulle satoja solvaus-, nimittely-, herjaus- ja kiusaamisviestejä - mukana myös sinun kirjoittamiasi.
Kahvi kirjoitti:... Asian kieltämisen lisäksi Kyllästynyt tuntuu melko perusteettomasti -ja jälleen liioittelevasti/kärjistävästi- syyttelevän häntä kritisoivia henkilöitä milloin mistäkin varsinaiseen asiaan liittymättömistä "synneistä".

Voi tuota tekopyhyyden määrää!
Sinä Kahvi et ole oikea ihminen saarnaamaan kenellekään kiusaamisesta tai muusta asiattomasta käytöksestä. En voi kuin ihmetellä, miten sinulla on otsaa arvostella minua - tai sen puoleen ketään muutakaan - henkisestä väkivallasta, ajojahdista tai kiusaamisesta.
Kyllästynyt

Edellinen

Paluu Romulaatikko