Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kysymys (edelleen) ei ole siitä että olet vastannut, vaan siitä että vastauksesi ovat olleet selvästi mala fide -henkisiä.
Voi hyvä helvetti sentään... Sinä linkität viesteihisi "Vittu mitä paskaa" -herjauksia. Minulle tarjotaan lippua Timbuktiin ja syytetään harhaisuudesta sekä vittuillaan lääkereseptien uusimisen tarpeesta - mutta noista sinä et näytä mitään "mala fide" -henkisyyttä löytävän...
Tekopyhää tuo sinun huolesi palstalla olevista "mala fide" -viesteistä.
Paskan puhumisen sanominen paskan puhumiseksi ei ole sinun itsesikään mielestä herjaamista tms...
Ei, mutta "vittu" -kieli on se jota sinä olet harjoittanut ("vittu mitä paskaa", "vittu mitä perseilyä") on vähintäänkin loukkaavaa ja asiatonta käytöstä.
Kahvi kirjoitti:... En valitettavasti ehdi/pysty puuttumaan jokaiseen asiattomaan viestiin täällä...
Niinpä niin... Mutta jos et "ehdi" puuttua "jokaiseen asiattomaan viestiin", puutu edes omiisi - eli noihin "vittu mitä paskaa" -törkeilyihisi.
Kahvi kirjoitti:... jostain syystä nyt kuitenkin jätät huomiotta mm sen, että olen tehnyt ilmoituksia päiväkirjaasi kirjoitetuista asiattomuuksista ja todennut myös Trissen toiminnan hyvin selväsanaisesti asiattomaksi....
Koska en ole sellaisia nähnyt... Enkä näe sinun nytkään puuttuneen sen enempää teelikan kuin vladimir1:kään viesteihin. Odotin ja katselin, ovatko ne sinun mielestäsi asiattomia, mutta eipä sinulta liiennyt yhden näppäimen painamiseen kuluvaa aikaa. Kyllä sinä olet kiireinen mies, ei voi muuta sanoa.
Kahvi kirjoitti:... Kyllästyneen viestit ovat Trisseä kohtaan olleet selvästi mala fide -henkisiä, oli se sitten taholtani tekopyhä tms huomio eli ei - varsinkin kun Kyllästynyt itse ei ole muuta väittänyt.
Olen sanonut vaikka kuinka monta kertaa, etten ole kirjoittanut mitään asiatonta. Samaa ei valitettavasti voi sinun viesteistäsi sanoa, ja yllä olevakin on vain yksi sinun omista minulle osoittamistasi ja minua koskevista "mala fide" -lausunnoistasi.