Päiväkirjoista (taas)

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Päiväkirjoista (taas)

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 00:49

tris kirjoitti:KASVA AIKUISEKSI VITTUPÄÄ JA TOIVU IHAN OMINESI SIITÄ ETTÄ JOKU TUNTEMATON ON SULLE PARI IKÄVÄÄ VIESTIÄ KIRJOITTANUT KESÄLLÄ 2004! SAATANAN PSYKO - ITKETKÖ ÖISIN SITÄKIN ETTÄ ÄITISI AIKANAAN VIEROITTI SUT TISSISTÄ???

Kunpa olisivatkin olleet vain "pari ikävää viestiä". Niitä oli kymmeniä - ja tähän mennessä olet niitä minulle kirjoittanut varmaankin jo tuhansia.

Voisit muuten vihdoinkin kantaa vastuun teoistasi ja viesteistäsi sen sijaan, että syytät aina muita.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.04.2014 10:29

Kahvi kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:.33
Ehdotan, että tätä teemaa jatketaan vasta tänään aamupäivällä.

Muuten suljen foorumin yöksi.

Kannatan.

Toivottavasti valvojakin kannattaa sitä, että tätä teemaa jatkettaisiin vasta aamupäivällä.

Ylläpitäjä kertoi klo. 00.33. ehdotuksestaan ja myös sulkemisuhasta, mutta valvoja ei ottanut ylläpitäjän ehdotusta kuuleviin korviinsa, vaan jatkoi teeman käsittelyä klo. 00.41.
Yllä olevan kirjoitin ennen palstan sulkemista, mutten ehtinyt lähettää, koska foorumi sulkeutui, joten laitoin sen nyt.
En ymmärrä miksi Kyllästynyt foorumin moderaattorina jatkoi viis veisaten palstan sulkemisuhasta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 10:32

Mirri kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:.33

Kannatan.

Toivottavasti valvojakin kannattaa sitä, että tätä teemaa jatkettaisiin vasta aamupäivällä.

Ylläpitäjä kertoi klo. 00.33. ehdotuksestaan ja myös sulkemisuhasta, mutta valvoja ei ottanut ylläpitäjän ehdotusta kuuleviin korviinsa, vaan jatkoi teeman käsittelyä klo. 00.41.
Yllä olevan kirjoitin ennen palstan sulkemista, mutten ehtinyt lähettää, koska foorumi sulkeutui, joten laitoin sen nyt.
En ymmärrä miksi Kyllästynyt foorumin moderaattorina jatkoi viis veisaten palstan sulkemisuhasta.

Palstan sulkeminen ei ollut minusta johtuvaa, mutta katsopa Tristanin viestejä.
Minä en ole kirjoittanut mitään asiatonta.

Pitäisikö minun sinun mielestäsi antaa solvata ja kiusata itseäni sanomatta mitään?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja teelikka » 12.04.2014 10:37

Ihan sinä Kyllästynyt näytät EKANA jatkavan teemaa vaikka Ylläpitäjä muuta ehdotti.
Älä yritä taas paeta vastuuta, sinä olet syyllinen.
teelikka

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.04.2014 10:37

Kyllästynyt, ylläpitäjä kirjoitti näin:

Kuten kellonajoista nähdään, se olit sinä, joka ensimmäiseksi uhmasi tuota viestiä. Ehkä sinulla oli kova tarve viimeisen sanan sanomiseen ja siksi päätit jatkaa ylläpitäjän ehdotuksesta ja sulkemisriskistä huolimatta. Kerran vielä kiellon päälle, kuten sanonta kuuluu.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 10:39

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, ylläpitäjä kirjoitti näin:

Kuten kellonajoista nähdään, se olit sinä, joka ensimmäiseksi uhmasi tuota viestiä. Ehkä sinulla oli kova tarve viimeisen sanan sanomiseen ja siksi päätit jatkaa ylläpitäjän ehdotuksesta ja sulkemisriskistä huolimatta. Kerran vielä kiellon päälle, kuten sanonta kuuluu.

Kuten jo sanoin, en ole kirjoittanut mitään asiatonta.
Sinä olet.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 10:40

teelikka kirjoitti:Ihan sinä Kyllästynyt näytät EKANA jatkavan teemaa vaikka Ylläpitäjä muuta ehdotti.
Älä yritä taas paeta vastuuta, sinä olet syyllinen.

Syyllinen mihin? En ole kirjoittanut mitään asiatonta.
Sinä olet.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.04.2014 10:42

Kyllästynyt kirjoitti:Palstan sulkeminen ei ollut minusta johtuvaa, mutta katsopa Tristanin viestejä.

Pitäisikö minun sinun mielestäsi antaa solvata ja kiusata itseäni sanomatta mitään?

Olet todistanut ilkeilyn - aina kiusaamiseen asti - onnistuvan oikein hyvin asiallisella tyylilläkin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 10:50

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Palstan sulkeminen ei ollut minusta johtuvaa, mutta katsopa Tristanin viestejä.

Olet todistanut ilkeilyn - aina kiusaamiseen asti - onnistuvan oikein hyvin asiallisella tyylilläkin.

Kummallista, ettet sinä protestoi selviä kiusaamis- ja solvaamisviestejä vastaan lainkaan, mutta asiallisia viestejä et sallisi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 12.04.2014 11:13

Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:KASVA AIKUISEKSI VITTUPÄÄ JA TOIVU IHAN OMINESI SIITÄ ETTÄ JOKU TUNTEMATON ON SULLE PARI IKÄVÄÄ VIESTIÄ KIRJOITTANUT KESÄLLÄ 2004! SAATANAN PSYKO - ITKETKÖ ÖISIN SITÄKIN ETTÄ ÄITISI AIKANAAN VIEROITTI SUT TISSISTÄ???

Kunpa olisivatkin olleet vain "pari ikävää viestiä". Niitä oli kymmeniä - ja tähän mennessä olet niitä minulle kirjoittanut varmaankin jo tuhansia.

Miksiköhän..?

Lähden tauolle omaehtoisesti tasaamaan psyykettäni kun ei täältä bänniäkään saa. Pitäkää hauskaa. Ette te varmaan minua tarvitse shown pyörittämiseen..?
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 11:14

tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Miksiköhän..?..

Niin, kerropa vihdoinkin miksi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 12:05

teelikka kirjoitti:Harhoissako taas olet? Etkö saanut sitä reseptiä uusittua?

Olen saanut reseptini uusittua, eikä minulla ole koskaan ollut harhoja.

Silkkaa riidanhaastamista tuokin viestisi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.04.2014 12:08

Kyllästynyt kirjoitti:

Sinä olet.

Ei tuossa Mirri sano, että olisit syyllistynyt asiattomuuteen - vain ja ainoastaan sen, että uhmasit Ylläpitäjän ehdotusta ensimmäisenä.

Sitäpaitsi olen sitä mieltä, että Kyllästyneen valehtelu minun toimistani on asiatonta toimintaa häneltä.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 12:16

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Sinä olet.

Ei tuossa Mirri sano, että olisit syyllistynyt asiattomuuteen - vain ja ainoastaan sen, että uhmasit Ylläpitäjän ehdotusta ensimmäisenä...

Ei, mutta minä puhun Mirrin asiattomista syytöksistä.
Mirrihän puhuu jopa kiellosta, vaikka kyse oli vain ehdotuksesta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 12:19

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Sinä olet.

Ei tuossa Mirri sano, että olisit syyllistynyt asiattomuuteen - vain ja ainoastaan sen, että uhmasit Ylläpitäjän ehdotusta ensimmäisenä.

Sitäpaitsi olen sitä mieltä, että Kyllästyneen valehtelu minun toimistani on asiatonta toimintaa häneltä.

Mistä olen muka valehdellut? On selvästi nähtävissä, että kuljet perässäni minua jahdaten ja syytät milloin mistäkin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.04.2014 12:24

Kyllästynyt kirjoitti:Mistä olen muka valehdellut? On selvästi nähtävissä, että kuljet perässäni minua jahdaten ja syytät milloin mistäkin.

Ei ole selvästi nähtävissä, koska en ole kulkenut perässäsi sinua jahdaten tms. Kuten aikaisemmin olen sanonut, niin olen tuonut huomioni/syytökseni esiin käytöksestäsi vain ja ainoastaan silloin, kun toimintasi on mielestäni ollut niin moitittavaa, että olen katsonut tarpeelliseksi kommentoida asiaa - tältä palstalta löytyy huomattavan paljon viestejäsi, joihin en ole kommentoinut yhtään mitään.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 12:31

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Mistä olen muka valehdellut? On selvästi nähtävissä, että kuljet perässäni minua jahdaten ja syytät milloin mistäkin.

Ei ole selvästi nähtävissä, koska en ole kulkenut perässäsi sinua jahdaten tms. Kuten aikaisemmin olen sanonut, niin olen tuonut huomioni/syytökseni esiin käytöksestäsi vain ja ainoastaan silloin, kun toimintasi on mielestäni ollut niin moitittavaa, että olen katsonut tarpeelliseksi kommentoida asiaa - tältä palstalta löytyy huomattavan paljon viestejäsi, joihin en ole kommentoinut yhtään mitään.

Voin heti luetella useita ketjuja, joissa sinulla ei ole ollut mitään muuta asiaa kuin syytellä minua.
Sinä et ole se, jolla on valta päättää kuinka kauan minä "saan" muistaa Tristanin teot, eikä sinulla myöskään ole edellytyksiä arvostella minua siitä mitä minä pidän tärkeänä - tai kuinka kauan minä mitäkin tärkeänä pidän.

Syytökseksesi henkisestä väkivallasta ja kiusaamisesta ovat henkistä väkivaltaa ja kiusaamista - minua kohtaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.04.2014 12:44

Minulta on pyydetty kannanottoja yms.

Nettiyhteyteni on vielä tikun varassa ja on ollut osin puutteellinen.
Torstaiksi (Sonera) luvattu hiilikuitu ei ole vieläkään liitetty.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.04.2014 13:34

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:

Voin heti luetella useita ketjuja, joissa sinulla ei ole ollut mitään muuta asiaa kuin syytellä minua.
...

Tämä on totta ja johtuu siitä, että useissa ketjuissa toimintasi on mielestäni ollut moitittavaa.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.04.2014 13:36

Kyllästynyt kirjoitti:...
Sinä et ole se, jolla on valta päättää kuinka kauan minä "saan" muistaa Tristanin teot, eikä sinulla myöskään ole edellytyksiä arvostella minua siitä mitä minä pidän tärkeänä - tai kuinka kauan minä mitäkin tärkeänä pidän.
...

En ole ottanut, enkä edes halua ottaa valtaa, siihen, kuinka kauan sinä "saat" muistaa ja pitää tärkeänä mitäkin; kysymys ei siis ollut oikeudesta tms muistamiseen ym, vaan kuinka tuota muistamista ilmaiset.
Kahvi

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko