Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Se, mitä mieltä Kyllästynyt on minusta, ei todellakaan muuta hänen tekojaan ja/tai niiden merkitystä mihinkään-
Ei muutakaan.
Eikä se muuta miksikään sitäkään, että sinä jahtaat minua.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Se, mitä mieltä Kyllästynyt on minusta, ei todellakaan muuta hänen tekojaan ja/tai niiden merkitystä mihinkään-
Ei muutakaan.
Eikä se muuta miksikään sitäkään, että sinä jahtaat minua.
Jos nyt pysyttäisiin edes jotenkin tossa todellisuudessa eikä leviteltäisi tuollaisia valheita. Kiitos.
Kahvi kirjoitti:Valheesi ei kuitenkaan muuta mihinkään sitä, että olet ajojahdannut Trisseä vuosikausia ja nyt henkinen väkivaltasi meni kaiken kohtuuden yli - ja pahasti.
Kahvi kirjoitti:Eivät Trissen teot oikeuta edes sinua tuohon järjettömään henkiseen väkivaltaan+ jota nyt häntä kohtaan harrastat.
Trisse tekee nyt sitä, ettā on epāstabiilissa tilassa ja kärsii - ja hänen responssinsa on kusipäinen käytös hänen omasta psykopatologiastaan johtuen.
Kyllästynyt kirjoitti:Teinimäinen ja naiivi.
Mitään eroottista sävyä tai vivahdetta en siitä löydä. Ehkä pedofiili löytäisi, koska lapsenomainenhan tuo on.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Minusta Kyllästyneen harrastama toistuva Trissen "härkkiminen" alkaa ehkä täyttämään kiusaamisen tunnusmerkkejä.
Jos kysyy ja pyytää mielipiteitä, ei pidä hirveästi yllättyä, jos mielipiteitä vastaukseksi saa.
On kaiketi kuitenkin merkityksellistä sekin, että minkälaisen mielipiteen antaa - ja millä tavalla.
Niin on.
Laitanko esiin niitä mielipiteitä joilla Tristan on minua luonnehtinut?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:On kaiketi kuitenkin merkityksellistä sekin, että minkälaisen mielipiteen antaa - ja millä tavalla.
Niin on.
Laitanko esiin niitä mielipiteitä joilla Tristan on minua luonnehtinut?
Miksi laittaisit?
Siksi, että sinäkin näkisit, kuka häiriköi sekä kiusaa - ja ketä.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:On kaiketi kuitenkin merkityksellistä sekin, että minkälaisen mielipiteen antaa - ja millä tavalla.Kyllästynyt kirjoitti:Niin on.
Laitanko esiin niitä mielipiteitä joilla Tristan on minua luonnehtinut?Kahvi kirjoitti:Miksi laittaisit?Kyllästynyt kirjoitti:Siksi, että sinäkin näkisit, kuka häiriköi sekä kiusaa - ja ketä.Kahvi kirjoitti:Kävin pikaisesti läpi Trissen viestit (99 kpl) enkä löytänyt niistä ensimmäistäkään luonnehdintaa tms.
Koska ne Tristanin minulle osoittamat sadat hph-viestit on poistettu - ja hyvästä syystä - et sinä niitä selaamalla löydä. Sinun käsityksesi Tristanin minulle osoittamista viesteistä on täysin väärä; niin törkeää tekstiä hän on minulle vuosikausia osoittanut, että tuskin kukaan pystyy siitä enää pahemmaksi panemaan.
Kyllästynyt kirjoitti:tris kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:En ole lintu, mutta ymmärtääkseni sinullakaan ei ole vihreitä hiuksia, etkä ole nuori, hento, eteerinen tai pienikokoinenkaan.
Pata ja kattila.
Ehkä, mutta minä en tosissani kuvittele olevani Kaustinen, mutta sinä tunnut ajattelevan, että kaunis avatar kuvaa todellisuudessakin sinun persoonallisuuttasi.
tris kirjoitti:KYLLÄSTYNYT TÄMÄN KAIKEN ALOITTI! VASTA N. 20-30 SOLVAUSVIESTIN JÄLKEEN MINÄ SAIN TARPEEKSENI JA KIIHDYIN! TÄMÄ VITUN SÄIE OLI MINUN SAATANAN AVATTARESTANI JA KATSOKAA MIHIN SE TAAS MENI!
MINÄKÖ TÄÄLLÄ OLEN SAIRAS??
Kyllästynyt kirjoitti:tris kirjoitti:KYLLÄSTYNYT TÄMÄN KAIKEN ALOITTI! VASTA N. 20-30 SOLVAUSVIESTIN JÄLKEEN MINÄ SAIN TARPEEKSENI JA KIIHDYIN! TÄMÄ VITUN SÄIE OLI MINUN SAATANAN AVATTARESTANI JA KATSOKAA MIHIN SE TAAS MENI!
MINÄKÖ TÄÄLLÄ OLEN SAIRAS??
Sinä aloitit ketjun ja halusit mielipiteitä avatarestasi. Miksi kyselet, jos et halua vastauksia.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa