tris kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:tris kirjoitti:Muuten et olisi ilmeisesti sitä tosiaankaan viitsinyt poistaa?!
Olisin voinut poistaakin, jos olisit jonkin asiallisen perusteen esittänyt.
Yritin sitä ensin. PP:tä ei kiinnosta antaa minulle samoja ihmisoikeuksia kuin muille postaajille. Ikävää siinä on se että sinä olet joutunut sijaiskärsijäksi. Jos PP olisi noudattanut omia sääntöjään ja poistanut viestin mukisematta niin kaikki tämänpäiväiset kohtaukset olisi vältetty. Hän on epäilemättä ylpeä toiminnastaan...
Kyllästynyt kirjoitti:Sinä olet kirjoittanut minulle törkeitä solvausviestejä ja kiusannut minua vuosikaudet.
Nyt väität, että sinua on muka kohdeltu epäoikeudenmukaisesti, koska sinulle osoitettua viestiä ei poistettu heti ja oitis kun sinä sellaista vaadit.
Huomaatko itse mitään kohtuutonta tai korjaamista kaipaavaa käytöksessäsi?
tris kirjoitti:Oli siis oikein että minulle "kostettiin" tuokin asia sillä että ei annettu samoja oikeuksia kuin kenelle tahansa muulle olisi annettu? Oletko huomannut tämän kosto-kasvatuksen parantaneen käytöstäni mitenkään? Oman käsitykseni mukaan se on lähinnä tehnyt minusta raivohullun.
Hoet jatkuvasti minulle "sitä saa mitä tilaa". Miksi sama periaate ei koske sinua itseäsi lainkaan?
Raivohullu (mitä se sitten onkaan) sinä olit jo silloin kun Tukiasemalla hyökkäsit minun kimppuuni, minä en ole sinun raivohulluuteesi syy tai aiheuttaja.