Päiväkirjoista (taas)

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Päiväkirjoista (taas)

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 23:58

tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:Muuten et olisi ilmeisesti sitä tosiaankaan viitsinyt poistaa?!

Olisin voinut poistaakin, jos olisit jonkin asiallisen perusteen esittänyt.

Yritin sitä ensin. PP:tä ei kiinnosta antaa minulle samoja ihmisoikeuksia kuin muille postaajille. Ikävää siinä on se että sinä olet joutunut sijaiskärsijäksi. Jos PP olisi noudattanut omia sääntöjään ja poistanut viestin mukisematta niin kaikki tämänpäiväiset kohtaukset olisi vältetty. Hän on epäilemättä ylpeä toiminnastaan...

Kyllästynyt kirjoitti:Sinä olet kirjoittanut minulle törkeitä solvausviestejä ja kiusannut minua vuosikaudet.
Nyt väität, että sinua on muka kohdeltu epäoikeudenmukaisesti, koska sinulle osoitettua viestiä ei poistettu heti ja oitis kun sinä sellaista vaadit.
Huomaatko itse mitään kohtuutonta tai korjaamista kaipaavaa käytöksessäsi?

tris kirjoitti:Oli siis oikein että minulle "kostettiin" tuokin asia sillä että ei annettu samoja oikeuksia kuin kenelle tahansa muulle olisi annettu? Oletko huomannut tämän kosto-kasvatuksen parantaneen käytöstäni mitenkään? Oman käsitykseni mukaan se on lähinnä tehnyt minusta raivohullun.

Hoet jatkuvasti minulle "sitä saa mitä tilaa". Miksi sama periaate ei koske sinua itseäsi lainkaan?

Raivohullu (mitä se sitten onkaan) sinä olit jo silloin kun Tukiasemalla hyökkäsit minun kimppuuni, minä en ole sinun raivohulluuteesi syy tai aiheuttaja.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 00:01

tris kirjoitti:Joo, mutta mitä jos rajoitettaisiin kaivelu vaikka viimeiseen kolmeen vuoteen. Varsinkin kun silloin elämässäni tapahtui täydellinen muutos. Vittuako sinä viitsit vänkyttää etten joskus 2007 viitsinyt mennä A-klinikalle?!

Miksen viitsisi? Ethän sinä ole vieläkään kuntoutunut edes sen vertaa, että olisit mielestäsi työ- tai opiskelukykyinen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 12.04.2014 00:01

tris kirjoitti:--
Vastaapa mielummin itse argumenttiin - akateeminen kun sentään olet.

Hyvää yötäpä!
Hilppa

ViestiKirjoittaja tris » 12.04.2014 00:04

Kyllästynyt kirjoitti:Hoet jatkuvasti minulle "sitä saa mitä tilaa". Miksi sama periaate ei koske sinua itseäsi lainkaan?
.

Minä olen mt-kuntoutuja joka voidaan halutessaan provosoida todella vittumaiseksi. Sitä ei kai kukaan täällä kiistä? Mutta PP on psykoterapeutti joka pitää palstaa täällä ja on luvannut tietyt oikeudet kaikille postaajille. Etkö näe mitään eroa tilanteissa? Niinkö PP vastaanottoaankin kenties pitää "sitä saa mitä tilaa periaatteella" ja jos potilas on vähemmän mukava istunnossa niin seuraavalla kerralla hän ei avaa oveaan tai maksuttaa käynnistä kaksinkertaisella hinnalla. Että "siitäs saa"?!
tris

ViestiKirjoittaja tris » 12.04.2014 00:05

Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:Joo, mutta mitä jos rajoitettaisiin kaivelu vaikka viimeiseen kolmeen vuoteen. Varsinkin kun silloin elämässäni tapahtui täydellinen muutos. Vittuako sinä viitsit vänkyttää etten joskus 2007 viitsinyt mennä A-klinikalle?!

Miksen viitsisi? Ethän sinä ole vieläkään kuntoutunut edes sen vertaa, että olisit mielestäsi työ- tai opiskelukykyinen.

KOSKA SE ON KIUSAAMISTA!!! LOPETA KIUSAAMINEN NYT JO!
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 00:10

tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Hoet jatkuvasti minulle "sitä saa mitä tilaa". Miksi sama periaate ei koske sinua itseäsi lainkaan?
.

Minä olen mt-kuntoutuja joka voidaan halutessaan provosoida todella vittumaiseksi. Sitä ei kai kukaan täällä kiistä? Mutta PP on psykoterapeutti joka pitää palstaa täällä ja on luvannut tietyt oikeudet kaikille postaajille. Etkö näe mitään eroa tilanteissa? Niinkö PP vastaanottoaankin kenties pitää "sitä saa mitä tilaa periaatteella" ja jos potilas on vähemmän mukava istunnossa niin seuraavalla kerralla hän ei avaa oveaan tai maksuttaa käynnistä kaksinkertaisella hinnalla. Että "siitäs saa"?!

Tarkoitatko, että koska sinä olet "profiloinut itsesi" mt-kuntoutujaksi, se antaa sinulle oikeuden kiusata, rääkätä ja solvata muita - ja sitten riekkua kuinka hauskaa sinulla on kiusatessasi ollut, ja ettet tule koskaan pyytämään tekojasi anteeksi?

Pp ei ole vastuussa sinun käytöksestäsi - sinä olet.

En ole nähnyt mitään lupauksia annetun mistään enkä kenellekään.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 00:11

tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

En voi lopettaa mitään sellaista jota en ole aloittanutkaan.

Lopeta sinä solvaaminen ja tuo huutaminen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 12.04.2014 00:13

Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:
.

Tarkoitatko, että koska sinä olet "profiloinut itsesi" mt-kuntoutujaksi, se antaa sinulle oikeuden kiusata, rääkätä ja solvata muita - ja sitten riekkua kuinka hauskaa sinulla on kiusatessasi ollut, ja ettet tule koskaan pyytämään tekojasi anteeksi?

Ei. Vaan että kohta profiloin itseni sen tason kusipääksi että niin paljon kun nautittekin sadistisesta pikku leikistänne niin teidän on pakko laittaa piste sille ja bännätä minut.
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 00:16

tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:
.

Ei. Vaan että kohta profiloin itseni sen tason kusipääksi että niin paljon kun nautittekin sadistisesta pikku leikistänne niin teidän on pakko laittaa piste sille ja bännätä minut.

Se, että sinä jatkuvasti kirjoitat herjauksiasi ja hph-viestejäsi on sadismia. Ei se, etten minä suostu sinun rääkättäväksesi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 12.04.2014 00:17

Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

En voi lopettaa mitään sellaista jota en ole aloittanutkaan.

Lopeta sinä solvaaminen ja tuo huutaminen.

ENKÄ LOPETA! KIVA KUN KERROIT ETTÄ SE VAIVAA SINUA! SE ONKIN OLLUT AINOA HENKILÖKOHTAINEN PALJASTUKSESI - MUUTEN LYMYILET PELKURINA VUOSIKAUDET TOISTEN PÄIVÄKIRJOISSA JA ETSIT MATERIAALIA JOTA VOIT KÄYTTÄÄ ERINÄISISSÄ SELKÄÄNPUUKOTUKSISSA JA MUISSA SADISTISISSA PELEISSÄSI!
tris

ViestiKirjoittaja tris » 12.04.2014 00:19

Kyllästynyt kirjoitti:Se, että sinä jatkuvasti kirjoitat herjauksiasi ja hph-viestejäsi on sadismia. Ei se, etten minä suostu sinun rääkättäväksesi.

Dont hold your breath!
tris

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.04.2014 00:20

Mirri kirjoitti:Mikä tarkoitus kysymystulvallasi oli?

Henkinen väkivalta.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 00:24

tris kirjoitti:ENKÄ LOPETA! KIVA KUN KERROIT ETTÄ SE VAIVAA SINUA! SE ONKIN OLLUT AINOA HENKILÖKOHTAINEN PALJASTUKSESI - MUUTEN LYMYILET PELKURINA VUOSIKAUDET TOISTEN PÄIVÄKIRJOISSA JA ETSIT MATERIAALIA JOTA VOIT KÄYTTÄÄ ERINÄISISSÄ SELKÄÄNPUUKOTUKSISSA JA MUISSA SADISTISISSA PELEISSÄSI!

Ellei asia vielä ole tullut sinulle selväksi: Sinä olet se syy miksi minä kerron niin vähän itsestäni. Sinä hyökkäsit kimppuuni ja heitit naamalleni kaiken sen mitä olin siihen mennessä ehtinyt kertoa. Nauroit paskaista nauruasi ja kerroit kuinka hauskaa sinulla oli minua kiusatessasi.

Eli se noista sinun väitteistäsi sadistisista peleistä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 00:25

Kahvi kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Mikä tarkoitus kysymystulvallasi oli?

Henkinen väkivalta.

Mirri ymmärtääkseni kysyi minun syitäni, ei sinun.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 12.04.2014 00:26

HELPPO SINUN ON SORKKIA MINUN KIPUKOHTIANI! MITEN MINÄ VOIN PUOLUSTAUTUA KUIN HUUTAMALLA JA UHKAILEMALLA TILANTEEN OLLESSA NIIN EPÄSUHTAINEN.

MIKSI EDES OLET PALSTALLA? ET KAIPAA ETKÄ SAA VERTAISTUKEA ETKÄ AVAUDU. OLETKO TÄÄLLÄ VAIN SIKSI ETTÄ SAAT TILAISUUDEN VETÄÄ PUUKOLLA MILLOIN KENENKIN KIPUKOHTIIN?
tris

ViestiKirjoittaja Maaria » 12.04.2014 00:33

Älkää riidelkö enää, menkää unten maille.
Maaria

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.04.2014 00:33

0.33
Ehdotan, että tätä teemaa jatketaan vasta tänään aamupäivällä.

Muuten suljen foorumin yöksi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.04.2014 00:35

Psykopatologia kirjoitti:.33
Ehdotan, että tätä teemaa jatketaan vasta tänään aamupäivällä.

Muuten suljen foorumin yöksi.

Kannatan.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 00:41

tris kirjoitti:HELPPO SINUN ON SORKKIA MINUN KIPUKOHTIANI! MITEN MINÄ VOIN PUOLUSTAUTUA KUIN HUUTAMALLA JA UHKAILEMALLA TILANTEEN OLLESSA NIIN EPÄSUHTAINEN.

MIKSI EDES OLET PALSTALLA? ET KAIPAA ETKÄ SAA VERTAISTUKEA ETKÄ AVAUDU. OLETKO TÄÄLLÄ VAIN SIKSI ETTÄ SAAT TILAISUUDEN VETÄÄ PUUKOLLA MILLOIN KENENKIN KIPUKOHTIIN?

Miksi sinä katsoit itselläsi olleen oikeus sorkkia minun kipukohtiani, nauraa ja riekkua ja vieläpä solvata minua? Ja miksi nyt itket ja parut, koska minä en suostu kohtelemaan sinua suurena, mutta ah niin viattomana vauvana.

En anna sinulle (tai kaltaisillesi) mahdollisuutta tehdä uudelleen sitä mitä olet minulle jo aiemmin tehnyt? Ethän ole koskaan edes pyytänyt anteeksi tekojasi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 12.04.2014 00:46

JA TÄSSÄ MAAILMASSA ON SOTIA JA KUOLEE PIENIÄ LAPSIA LEUKEMIAAN! ANNA JO VITTU OLLA JA MENE ETEENPÄIN ELÄMÄSSÄSI!
tris

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko