tris kirjoitti:Kyllä minä voin rauhoittuakin jo jos olet lopettanut kiusaamisesi.
En ole koskaan sinua kiusannut.
tris kirjoitti:Kyllä minä voin rauhoittuakin jo jos olet lopettanut kiusaamisesi.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Mikä tarkoitus kysymystulvallasi oli?
Saada vastauksia.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Mikä tarkoitus kysymystulvallasi oli?
Saada vastauksia.
Pidätkö nettipäiväkirjaa sopivana paikkana, jonne voit työntyä pommittamaan kysymyksilläsi sen kirjoittajaa tahtoessasi vastauksia häneltä? Entä mihin tarvitset vastauksia, joita nettipäiväkirjassa tahdot?
tris kirjoitti:En minä kysymyksistä loukkaantunut vaan edellispäivän loukkausviestistäsi jonka sain vasta tänään pois palstalla (siksi että uhkasin itsemurhalla)
tris kirjoitti:Muuten et olisi ilmeisesti sitä tosiaankaan viitsinyt poistaa?!
Kyllästynyt kirjoitti:En ole pommittanut ketään, ja kommentit esitetään siellä missä kommentoivat viestitkin ovat.
Olen jo kertonut miksi kysyin. Mitään asiatonta ei kysymyksissäni ollut, eikä keskustelupalsta ole keskustelupalsta, jos kysymykset tai muut asiallisesti esitetyt viestit kielletään tai niitä väitetään kiusaamiseksi ja syytetään kysymysten esittämistä pommittamiseksi.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:En ole pommittanut ketään, ja kommentit esitetään siellä missä kommentoivat viestitkin ovat.
Olen jo kertonut miksi kysyin. Mitään asiatonta ei kysymyksissäni ollut, eikä keskustelupalsta ole keskustelupalsta, jos kysymykset tai muut asiallisesti esitetyt viestit kielletään tai niitä väitetään kiusaamiseksi ja syytetään kysymysten esittämistä pommittamiseksi.
Ovatko tämän foorumin päiväkirjakirjoitukset kommentoitavia viestejä samaan malliin kuin keskusteluketjuissa kirjoitetut viestit? Vai mitä lihavoimani kohta tarkoittaa?
tris kirjoitti:En minä kysymyksistä loukkaantunut vaan edellispäivän loukkausviestistäsi jonka sain vasta tänään pois palstalta (siksi että uhkasin itsemurhalla)
Kyllästynyt kirjoitti:tris kirjoitti:Muuten et olisi ilmeisesti sitä tosiaankaan viitsinyt poistaa?!
Olisin voinut poistaakin, jos olisit jonkin asiallisen perusteen esittänyt.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:En ole pommittanut ketään, ja kommentit esitetään siellä missä kommentoivat viestitkin ovat.
Ovatko tämän foorumin päiväkirjakirjoitukset kommentoitavia viestejä samaan malliin kuin keskusteluketjuissa kirjoitetut viestit? Vai mitä lihavoimani kohta tarkoittaa?
Tietenkin ovat. Miksi eivät olisi?
Jos joku haluaa pitää päiväkirjaa ilman kommentteja ja lainauksia, sininen ruutuvihko piirongin laatikossa on siihen sopiva väline.

Hilppa kirjoitti:tris kirjoitti:En minä kysymyksistä loukkaantunut vaan edellispäivän loukkausviestistäsi jonka sain vasta tänään pois palstalta (siksi että uhkasin itsemurhalla)
Se viestithän sisälsi sellaista sisältöä ynnä seikkoja, joita sinä itse olet palstalla naureskellen tai muuten kertoillut.
tris kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:tris kirjoitti:Muuten et olisi ilmeisesti sitä tosiaankaan viitsinyt poistaa?!
Yritin sitä ensin. PP:tä ei kiinnosta antaa minulle samoja ihmisoikeuksia kuin muille postaajille. Ikävää siinä on se että sinä olet joutunut sijaiskärsijäksi. Jos PP olisi noudattanut omia sääntöjään ja poistanut viestin mukisematta niin kaikki tämänpäiväiset kohtaukset olisi vältetty. Hän on epäilemättä ylpeä toiminnastaan...
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Jos joku haluaa pitää päiväkirjaa ilman kommentteja ja lainauksia, sininen ruutuvihko piirongin laatikossa on siihen sopiva väline.
Toivottavasti ylläpitäjä sanoo tähän asiaan jotakin.
tris kirjoitti:Hilppa kirjoitti:tris kirjoitti:En minä kysymyksistä loukkaantunut vaan edellispäivän loukkausviestistäsi jonka sain vasta tänään pois palstalta (siksi että uhkasin itsemurhalla)
Se viestithän sisälsi sellaista sisältöä ynnä seikkoja, joita sinä itse olet palstalla naureskellen tai muuten kertoillut.
Mahdollisesti mutta kokonaisuudessaan se oli törkeä ja tilanteessa myös totally uncalled for. Vai jos vaikka sinä kertoisit tehneesi abortin niin olisiko sen jälkeen oikein heittää kasvoillesi tuo tekosi missä tahansa keskustelussa ja missä tahansa sävyssä?
Kyllästynyt kirjoitti:tris kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:tris kirjoitti:Muuten et olisi ilmeisesti sitä tosiaankaan viitsinyt poistaa?!
Yritin sitä ensin. PP:tä ei kiinnosta antaa minulle samoja ihmisoikeuksia kuin muille postaajille. Ikävää siinä on se että sinä olet joutunut sijaiskärsijäksi. Jos PP olisi noudattanut omia sääntöjään ja poistanut viestin mukisematta niin kaikki tämänpäiväiset kohtaukset olisi vältetty. Hän on epäilemättä ylpeä toiminnastaan...
Sinä olet kirjoittanut minulle törkeitä solvausviestejä ja kiusannut minua vuosikaudet.
Nyt väität, että sinua on muka kohdeltu epäoikeudenmukaisesti, koska sinulle osoitettua viestiä ei poistettu heti ja oitis kun sinä sellaista vaadit.
Huomaatko itse mitään kohtuutonta tai korjaamista kaipaavaa käytöksessäsi?
tris kirjoitti:Hilppa kirjoitti:tris kirjoitti:En minä kysymyksistä loukkaantunut vaan edellispäivän loukkausviestistäsi jonka sain vasta tänään pois palstalta (siksi että uhkasin itsemurhalla)
Mahdollisesti mutta kokonaisuudessaan se oli törkeä ja tilanteessa myös totally uncalled for. Vai jos vaikka sinä kertoisit tehneesi abortin niin olisiko sen jälkeen oikein heittää kasvoillesi tuo tekosi missä tahansa keskustelussa ja missä tahansa sävyssä?
Hilppa kirjoitti:tris kirjoitti:Hilppa kirjoitti:tris kirjoitti:En minä kysymyksistä loukkaantunut vaan edellispäivän loukkausviestistäsi jonka sain vasta tänään pois palstalta (siksi että uhkasin itsemurhalla)
En ole tehnyt aborttia enkä usko, että sinäkään olet.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa