Mitä pidätte [avatar]

Re: Mitä pidätte [avatar]

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 22:15

Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:Minulla on selkä murtunut toimintasi vuoksi ja joudun käyttämään hermokipulääkitystä loppu ikäni. Eikö se toimisi jonkinnäköisenä rangaistuksena vai haluatko minun kuolevan että oikeus tapahtuisi?

Sinun tekosi eivät ole minun tekojani.

Kykyni kestää loputonta vainoa on rajallinen.

Niin on ollut myös minun kykyni kestää loputonta rääkkäämistä, solvaamista ja kiusaamista.

Sitä ei uskoisi millään! Kiitos - tuo oli ilahduttava uutinen. Toivoa on siis vielä olemassa.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 22:17

Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:Aivan, en voi tehdä mitään lepyttääkseni sinua. Minun täytyy vaan toivoa kovasti että kuolet pian vaikka syöpään sillä muutoin vainoat minua loppuelämäni ajan!

Voisithan sinä esittää (uskottavan) anteeksipyynnön, mutta se edellyttäisi aiempien uhoamistesi perumista.

Kulta - ei minulla ole mitään anteeksipyydettävää sinulta. PP on laittanut minut opetusmielessä pyytämään falskeja anteeksipyyntöjä sinulta ainakin 50 kertaa "kasvatusmielessä". Mitä olet mieltä - toimiko se?
tris

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 22:21

tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Niin on ollut myös minun kykyni kestää loputonta rääkkäämistä, solvaamista ja kiusaamista.

Sitä ei uskoisi millään! Kiitos - tuo oli ilahduttava uutinen. Toivoa on siis vielä olemassa.

Osaatko määritellä kuinka paljon tarkalleen ottaen tarvitsee solvata että sinusta pääsisi lopullisesti eroon?
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 22:22

tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:Aivan, en voi tehdä mitään lepyttääkseni sinua. Minun täytyy vaan toivoa kovasti että kuolet pian vaikka syöpään sillä muutoin vainoat minua loppuelämäni ajan!

Voisithan sinä esittää (uskottavan) anteeksipyynnön, mutta se edellyttäisi aiempien uhoamistesi perumista.

Kulta - ei minulla ole mitään anteeksipyydettävää sinulta. PP on laittanut minut opetusmielessä pyytämään falskeja anteeksipyyntöjä sinulta ainakin 50 kertaa "kasvatusmielessä". Mitä olet mieltä - toimiko se?

Niin, kysehän on siitä, että sinun pitäisi esittää uskottava anteeksipyyntö.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 22:26

Oletko niin tyhmä että tosissasi uskoisit kaiken tämän jälkeen (vuosia kestänyt lämminhenkinen tuttavuutemme ym) minulta tulevaa anteeksipyyntöä oli se missä muodossa vaan?
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 22:27

tris kirjoitti:Oletko niin tyhmä että tosissasi uskoisit kaiken tämän jälkeen (vuosia kestänyt lämminhenkinen tuttavuutemme ym) minulta tulevaa anteeksipyyntöä oli se missä muodossa vaan?

En. Minähän sanoin, että anteeksipyynnön pitäisi olla uskottava.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 22:31

USKO JO VITUSSA ETTÄ EN PYYDÄ SINULTA ANTEEKSI EDES EPÄAIDOSTI!!! SINÄ OLET PILANNUT MINUN ELÄMÄNI EIKÄ PÄINVASTOIN

Mutta ilman PP:n tukea ja voimia et olisi yksin siihen pystynyt! Joten älä turhaan kiittele itseäsi. Olet täällä tukitöitä tekemässä moderaattorina ja PP kiroaa päivää kun sinulle ne oikeudet antoi.
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 22:33

tris kirjoitti:USKO JO VITUSSA ETTÄ EN PYYDÄ SINULTA ANTEEKSI EDES EPÄAIDOSTI!!! SINÄ OLET PILANNUT MINUN ELÄMÄNI EIKÄ PÄINVASTOIN

Mutta ilman PP:n tukea ja voimia et olisi yksin siihen pystynyt! Joten älä turhaan kiittele itseäsi. Olet täällä tukitöitä tekemässä moderaattorina ja PP kiroaa päivää kun sinulle ne oikeudet antoi.

Sinä olet pilannut elämäsi aivan omin avuin, minulla ei ole siinä ollut osaa eikä arpaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 22:34

Sanon saman sinulle. Minusta näyttää siltä että elämäsi oli melkoista helvettiä jo ennen kuin koit kyseenalaisen kunnian tutustua minuun..?
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 22:37

tris kirjoitti:Sanon saman sinulle. Minusta näyttää siltä että elämäsi oli melkoista helvettiä jo ennen kuin koit kyseenalaisen kunnian tutustua minuun..?

Ehkä, muttei sinulla silti ole ollut mitään oikeutta ryhtyä minua kiusaamaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 22:40

EIKÄ SINULLA OLE OIKEUTTA KIUSATA PP:N SUOSIOLLISELLA HYVÄKSYNNÄLLÄ MINUA!

JOS HALUAT MINUT TÖIHIN NIIN MIKSI AJAT MINUT HULLUUDEN PARTAALLE NIIN ETTEN MITENKÄÄN REALISTISESTI AJATELLEB OLE EDES NIIN HYVÄSSÄ KUNNOSSA KUN ILMAN SINUA OLISIN?! KUVITTELETKO IHAN TOSISSASI ETTÄ TÄMÄ TÄLLÄINEN TEKISI MINUT STABIILIMMAN, STRESSINSIETOKYKYISEMMÄN JA KESKITTYMISKYKYISEMMÄN???
tris

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 22:42

NYT MINULLA ON MENNYT KOKO PÄIVÄ TÄHÄN PASKAAN SEN SIJAAN ETTÄ OLISIN KÄYTTÄNYT SEN ARTIKKELIN TAUSTATIETOJEN KERÄÄMISEEN! EIKÄ LOPPUA NÄY!

EI TÄNNE KAI ENÄÄ BÄNNIÄKÄÄN SAA VAIKKA KUINKA SITÄ RUKOILISI!
tris

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 22:51

nyt otin Lyricaa 900 mg kun ei täällä viinaakaan ole. Ehkäpä tämä Kyllästyneen harrastama höykytys vielä palauttaa työkykyni kunhan tarpeeksi pitkään odotellaan...
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 22:57

tris kirjoitti:EIKÄ SINULLA OLE OIKEUTTA KIUSATA PP:N SUOSIOLLISELLA HYVÄKSYNNÄLLÄ MINUA!...

Ei sinua kukaan kiusaa.
tris kirjoitti:... JOS HALUAT MINUT TÖIHIN NIIN MIKSI AJAT MINUT HULLUUDEN PARTAALLE NIIN ETTEN MITENKÄÄN REALISTISESTI AJATELLEB OLE EDES NIIN HYVÄSSÄ KUNNOSSA KUN ILMAN SINUA OLISIN?!..

Minä en ole syypää sinun vointiisi.
tris kirjoitti:... KUVITTELETKO IHAN TOSISSASI ETTÄ TÄMÄ TÄLLÄINEN TEKISI MINUT STABIILIMMAN, STRESSINSIETOKYKYISEMMÄN JA KESKITTYMISKYKYISEMMÄN???

En, mutta toivon, että vielä joskus heräisit tajuamaan, että olet vastuussa itsestäsi ja elämästäsi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 22:59

ETKÖ JUURI SANONUT ETTÄ VOINTINI ON MITÄ MAINIOIN?
tris

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 23:00

JA ETTÄ MINÄ OLEN KUITENKIN SYYPÄÄ SINUN VOINTIISI!
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 23:05

tris kirjoitti:ETKÖ JUURI SANONUT ETTÄ VOINTINI ON MITÄ MAINIOIN?

En.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 23:08

tris kirjoitti:JA ETTÄ MINÄ OLEN KUITENKIN SYYPÄÄ SINUN VOINTIISI!

Sinä olet syypää kiusaamiseen sekä minulle osoittamiisi solvauksiin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja santra » 11.04.2014 23:29

Tris tuossa toivotteli kyllästyneelle"tapa ittes" viesti hävisi? Kuka poisti trisse vai kyllästynyt?
santra

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 23:30

Minä
tris

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet