Mitä pidätte [avatar]

Re: Mitä pidätte [avatar]

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 21:40

JOS PUHUT VUODESTA 2004 NIIN KERRO SITTEN MITÄ SILLOIN TAPAHTUI JA MISTÄ SE ALKOI SILLÄ TÄSSÄ ON KYMMENEN VUODEN AIKANA TAPAHTUNUT KAIKENLAISTA ENKÄ VALITETTAVASTI MUISTA! KERRO MITÄ KESKUSTELU KÄSITTELI JA MITÄ KIRJOITIT TAIKKA PIDÄ TURPASI TUKOSSA KOKO JUTUSTA!
tris

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 21:42

Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:Koko konflikti alkoi viestistä jonka hirveän metelin päätteeksi suostuit poistamaan!

Ei siinä mitään asiatonta ollut, mutta poistin koska sinä ryhdyit uhkailemaan itsemurhalla.

Siitä se alkoi.
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 21:43

vladimir1 kirjoitti:Kyllästynyt. Suostuisitko tapaamaan Trissen tai minut livenä jossain turvallisella julkisella paikalla ja kertoisit nuo mielipiteesi päin naamaa?

Uhkaustesi jälkeen en halua sinua tavata, niin suurta riskiä en halua ottaa.
Siitä ei ole kyse, ettenkö voisi tai pystyisi kenelle tahansa sanomaan sen minkä olen kirjoittanutkin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 21:44

Jos sinua ei olisi näillä palstoilla niin täällä ei olisi minkäänlaisia riitoja. Ymmärrätkö sen?
tris

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 11.04.2014 21:45

Kyllästynyt kirjoitti:
vladimir1 kirjoitti:Kyllästynyt. Suostuisitko tapaamaan Trissen tai minut livenä jossain turvallisella julkisella paikalla ja kertoisit nuo mielipiteesi päin naamaa?

Siitä ei ole kyse, ettenkö voisi tai pystyisi kenelle tahansa sanomaan sen minkä olen kirjoittanutkin.

Selvä.
Entäs Trissen sitten? Hän ei käsittääkseni ole sinua "uhkaillut".
vladimir1

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 11.04.2014 21:50

Kyllästynyt kirjoitti:

Siksi puhuinkin turvallisesta julkisesta paikasta. Vai luuletko että olisin esim. Sokoksen mäkkärissä sinua pistoolin kanssa odottamassa murhankiilto silmissäni?
vladimir1

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 21:52

tris kirjoitti:JOS PUHUT VUODESTA 2004 NIIN KERRO SITTEN MITÄ SILLOIN TAPAHTUI JA MISTÄ SE ALKOI SILLÄ TÄSSÄ ON KYMMENEN VUODEN AIKANA TAPAHTUNUT KAIKENLAISTA ENKÄ VALITETTAVASTI MUISTA! KERRO MITÄ KESKUSTELU KÄSITTELI JA MITÄ KIRJOITIT TAIKKA PIDÄ TURPASI TUKOSSA KOKO JUTUSTA!

Olen tämän jo monta kertaa aiemminkin sanonut:

Tulin Tukiasema.net -palstalle ja kirjoitin muutaman viestin (alle 10 kpl). Yksikään viesteistäni ei koskenut sinua, eikä ollut sinulle osoitettu. Jostain syystä, luultavasti pitkästyneisyyttäsi, sinä kuitenkin päätit ryhtyä minua kiusaamaan ja solvaamaan (yhdessä ystäväsi Minhin kanssa).
Mitä tahansa kirjoitinkin, sinä pilkkasit sitä, huomattelit kielioppivirheistä (siitä minäkin sen tavan opin), arvostelit viestejäni idiootin kirjoittamiksi, nimittelit minua kaikilla mahdollisilla keksimilläsi törkeillä solvauksilla - ja sitten vielä kehtasit avoimesti ilakoida ja riekkua, kuinka hauskaa sinulla on (yhdessä ystäväsi Minhin kanssa) minua kiusatessanne ollut.

Yritin saada apua palstan ylläpitäjältä, mutta hänen vastauksensa oli: "Älä lue palstaa, jos nimittely sinua häiritsee".

Sinä aloitit kiusaamisen, solvaamisen ja nimittelyn - ja olet sitä siitä lähtien jatkanut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 21:58

tris kirjoitti:Jos sinua ei olisi näillä palstoilla niin täällä ei olisi minkäänlaisia riitoja. Ymmärrätkö sen?

Sinä kiusasit, solvasit, häiriköit ja riitelit Tukiasema.net -palstalla (kuulemani mukaan) jo kauan ennen kuin minä sinne tulin, ja niinä aikoina kun olen ollut poissa, riitely on jatkunut samaan tapaan ja tyyliin kuin minun paikalla ollessakin.

Ymmärrätkö, että sinä olet kiusaamisen, solvaamisen ja riitelyn aloittanut - en minä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 21:58

Olet kostanut minulle kaiken jo moninkerroin - ja PP:kin on puolestasi. Vai haluatko vielä jonkun uuden episodin jossa sinä ja PP nöyryytätte ja halveksitte minua kohdellen minua toisin kuin muita postaajia. Onko olemassa jotain hyvitystä jonka voin sinulle antaa?

Minä olen loppujen lopuksi kuitenkin se jonka selkäkin on murtunut.
Viimeksi muokannut tris päivämäärä 11.04.2014 21:59, muokattu yhteensä 1 kerran
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 21:58

vladimir1 kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Selvä.

Kyllä on.
Tristan on uhannut minua mm. tappamisella.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 22:01

Minulla on selkä murtunut toimintasi vuoksi ja joudun käyttämään hermokipulääkitystä loppu ikäni. Eikö se toimisi jonkinnäköisenä rangaistuksena vai haluatko minun kuolevan että oikeus tapahtuisi?
tris

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 11.04.2014 22:03

Kyllästynyt kirjoitti:
vladimir1 kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Selvä.

Kyllä on.
Tristan on uhannut minua mm. tappamisella.

Sinä siis todella kuvittelet että minä tai Trisse, tavatessaan sinut julkisella paikalla missä on paljon ihmisiä, tappaisimme sinut tai pahoinpitelisimme sinua.
Nyt vähän realiteettejä peliin Kyllästynyt!
vladimir1

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 22:09

tris kirjoitti:Olet kostanut minulle kaiken jo moninkerroin...

En ole.
Se, että sinä saisit kokea saman jonka sinä olet minulle aiheuttanut on sula mahdottomuus, koska samanlaiseen ilkeyteen ja pahantoisuuteen jota sinä olet minulle osoittanut, en ainakaan minä pysty.
tris kirjoitti:... Vai haluatko vielä jonkun uuden episodin jossa sinä ja PP nöyryytätte ja halveksitte minua kohdellen minua toisin kuin muita postaajia...

Sinä et ole saanut edes sen vertaa kuin mitä olisit käytöksesi vuoksi ansainnut.
tris kirjoitti:... Onko olemassa jotain hyvitystä jonka voin sinulle antaa?...

Uskottava anteeksipyyntö olisi, mutta senhän sinä olet jo vuosia sitten itse tehnyt mahdottomaksi.
tris kirjoitti:... Minä olen loppujen lopuksi kuitenkin se jonka selkäkin on murtunut.

Sinun tekosi ja niiden seuraukset ovat täysin omalla vastuullasi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 22:10

tris kirjoitti:Minulla on selkä murtunut toimintasi vuoksi ja joudun käyttämään hermokipulääkitystä loppu ikäni. Eikö se toimisi jonkinnäköisenä rangaistuksena vai haluatko minun kuolevan että oikeus tapahtuisi?

Sinun tekosi eivät ole minun tekojani.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 22:11

Aivan, en voi tehdä mitään lepyttääkseni sinua. Minun täytyy vaan toivoa kovasti että kuolet pian vaikka syöpään sillä muutoin vainoat minua loppuelämäni ajan!
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 22:12

vladimir1 kirjoitti:... Sinä siis todella kuvittelet että minä tai Trisse, tavatessaan sinut julkisella paikalla missä on paljon ihmisiä, tappaisimme sinut tai pahoinpitelisimme sinua...

En, mutta miksi haluaisin tavata minua kohtaan niin törkeästi käyttäytyneitä ihmisiä kuin Tristan ja sinä?
vladimir1 kirjoitti:... Nyt vähän realiteettejä peliin Kyllästynyt!

Realiteettitajuni on kunnossa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 22:13

Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:Minulla on selkä murtunut toimintasi vuoksi ja joudun käyttämään hermokipulääkitystä loppu ikäni. Eikö se toimisi jonkinnäköisenä rangaistuksena vai haluatko minun kuolevan että oikeus tapahtuisi?

Kykyni kestää loputonta vainoa on rajallinen.
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 22:13

tris kirjoitti:Aivan, en voi tehdä mitään lepyttääkseni sinua. Minun täytyy vaan toivoa kovasti että kuolet pian vaikka syöpään sillä muutoin vainoat minua loppuelämäni ajan!

Voisithan sinä esittää (uskottavan) anteeksipyynnön, mutta se edellyttäisi aiempien uhoamistesi perumista.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 22:14

tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Kykyni kestää loputonta vainoa on rajallinen.

Niin on ollut myös minun kykyni kestää loputonta rääkkäämistä, solvaamista ja kiusaamista.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 11.04.2014 22:14

Kyllästynyt kirjoitti:En, mutta miksi haluaisin tavata minua kohtaan niin törkeästi käyttäytyneitä ihmisiä kuin Tristan ja sinä?

Kuten sanoin, siksi että voisit reilusti sanoa livenä päin naamaa mitä Trissestä tai minusta ajattelet.
vladimir1

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet