Kyllästynyt kirjoitti:tris kirjoitti:Koko konflikti alkoi viestistä jonka hirveän metelin päätteeksi suostuit poistamaan!
Ei siinä mitään asiatonta ollut, mutta poistin koska sinä ryhdyit uhkailemaan itsemurhalla.
vladimir1 kirjoitti:Kyllästynyt. Suostuisitko tapaamaan Trissen tai minut livenä jossain turvallisella julkisella paikalla ja kertoisit nuo mielipiteesi päin naamaa?
Kyllästynyt kirjoitti:vladimir1 kirjoitti:Kyllästynyt. Suostuisitko tapaamaan Trissen tai minut livenä jossain turvallisella julkisella paikalla ja kertoisit nuo mielipiteesi päin naamaa?
Uhkaustesi jälkeen en halua sinua tavata, niin suurta riskiä en halua ottaa.
Siitä ei ole kyse, ettenkö voisi tai pystyisi kenelle tahansa sanomaan sen minkä olen kirjoittanutkin.
Kyllästynyt kirjoitti:vladimir1 kirjoitti:Kyllästynyt. Suostuisitko tapaamaan Trissen tai minut livenä jossain turvallisella julkisella paikalla ja kertoisit nuo mielipiteesi päin naamaa?
tris kirjoitti:JOS PUHUT VUODESTA 2004 NIIN KERRO SITTEN MITÄ SILLOIN TAPAHTUI JA MISTÄ SE ALKOI SILLÄ TÄSSÄ ON KYMMENEN VUODEN AIKANA TAPAHTUNUT KAIKENLAISTA ENKÄ VALITETTAVASTI MUISTA! KERRO MITÄ KESKUSTELU KÄSITTELI JA MITÄ KIRJOITIT TAIKKA PIDÄ TURPASI TUKOSSA KOKO JUTUSTA!
tris kirjoitti:Jos sinua ei olisi näillä palstoilla niin täällä ei olisi minkäänlaisia riitoja. Ymmärrätkö sen?
vladimir1 kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:vladimir1 kirjoitti:Kyllästynyt. Suostuisitko tapaamaan Trissen tai minut livenä jossain turvallisella julkisella paikalla ja kertoisit nuo mielipiteesi päin naamaa?
Siitä ei ole kyse, ettenkö voisi tai pystyisi kenelle tahansa sanomaan sen minkä olen kirjoittanutkin.
Selvä.
Entäs Trissen sitten? Hän ei käsittääkseni ole sinua "uhkaillut".
Kyllästynyt kirjoitti:vladimir1 kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:vladimir1 kirjoitti:Kyllästynyt. Suostuisitko tapaamaan Trissen tai minut livenä jossain turvallisella julkisella paikalla ja kertoisit nuo mielipiteesi päin naamaa?
Selvä.
Entäs Trissen sitten? Hän ei käsittääkseni ole sinua "uhkaillut".
Kyllä on.
Tristan on uhannut minua mm. tappamisella.
tris kirjoitti:Olet kostanut minulle kaiken jo moninkerroin...
tris kirjoitti:... Vai haluatko vielä jonkun uuden episodin jossa sinä ja PP nöyryytätte ja halveksitte minua kohdellen minua toisin kuin muita postaajia...
tris kirjoitti:... Onko olemassa jotain hyvitystä jonka voin sinulle antaa?...
tris kirjoitti:... Minä olen loppujen lopuksi kuitenkin se jonka selkäkin on murtunut.
tris kirjoitti:Minulla on selkä murtunut toimintasi vuoksi ja joudun käyttämään hermokipulääkitystä loppu ikäni. Eikö se toimisi jonkinnäköisenä rangaistuksena vai haluatko minun kuolevan että oikeus tapahtuisi?
vladimir1 kirjoitti:... Sinä siis todella kuvittelet että minä tai Trisse, tavatessaan sinut julkisella paikalla missä on paljon ihmisiä, tappaisimme sinut tai pahoinpitelisimme sinua...
vladimir1 kirjoitti:... Nyt vähän realiteettejä peliin Kyllästynyt!
Kyllästynyt kirjoitti:tris kirjoitti:Minulla on selkä murtunut toimintasi vuoksi ja joudun käyttämään hermokipulääkitystä loppu ikäni. Eikö se toimisi jonkinnäköisenä rangaistuksena vai haluatko minun kuolevan että oikeus tapahtuisi?
Sinun tekosi eivät ole minun tekojani.
tris kirjoitti:Aivan, en voi tehdä mitään lepyttääkseni sinua. Minun täytyy vaan toivoa kovasti että kuolet pian vaikka syöpään sillä muutoin vainoat minua loppuelämäni ajan!
tris kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:tris kirjoitti:Minulla on selkä murtunut toimintasi vuoksi ja joudun käyttämään hermokipulääkitystä loppu ikäni. Eikö se toimisi jonkinnäköisenä rangaistuksena vai haluatko minun kuolevan että oikeus tapahtuisi?
Sinun tekosi eivät ole minun tekojani.
Kykyni kestää loputonta vainoa on rajallinen.
Kyllästynyt kirjoitti:En, mutta miksi haluaisin tavata minua kohtaan niin törkeästi käyttäytyneitä ihmisiä kuin Tristan ja sinä?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa