Kahvi kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:En ole puolustellut mitään, koska en ole tehnyt mitään sellaista mitä pitäisi puolustella. Olen vastannut sinun "mala fide" -syytöksiisi, koska sinä et näytä joko lainkaan tietävän tai ymmärtävän mitä Tristan on tehnyt.
Esittämäsi asiat eivät ole olleet mitään perusteita tai perusteluja, vaan silkkaa joko tietämättömyydestäsi, ymmärtämättömyydestäsi tai minua kohtaan tuntemastasi antipatiasta kumpuavia omia "mala fide" -väitteitäsi.
En tunne antipatiaa ketään kohtaan.
Minusta Kyllästynyt tuossa viestissään kertoo harrastavansa harkittua henkistä väkivaltaa Trisseä kohtaan...
Anteeksi kuinka! Kaikkea sitä näkee, ennen kuin silmät putoo...
Kahvi kirjoitti:... Koska seuraava ei ole varsinaista päiväkirjamateriaalia, niin voinen kertoa näin julkisesti, että Kyllästyneen harrastaman Trissen "rääkkääminen" jälkimmäisen päiväkirjassa on aika hurjaa; Kyllästynyt ei vaikuta ottavan huomioon ollenkaan vastapuolen surkeaa henkistä tilaa, vaan ikäänkuin löisi vaan lisää bensaa sytyttämiinsä liekkeihin...
Jos täällä joku rääkkää, niin se olet sinä, joka rääkkäät minua jatkuvine perättömine syytöksinesi - ja tietenkin Tristan törkyviesteillään.
Kahvi kirjoitti:... Ehkä Kyllästynyt kokee, että joku voi omalla käytöksellään ansaita (henkisen) väkivallan uhriksi joutumisen, tai jopa suoranaisen kiusaamisen uhriksi?
Sinun minua kohtaan harjoittama ajojahti on kiusaamista ja henkistä väkivaltaa. Sitä en tiedä, millä sinä toimintasi itsellesi selität, mutta näköjään ei ole väliä mitä kukakin tekee, kunhan sinä vain pääset käymään minun kimppuuni.