Psykopatologia kirjoitti:Tuo on hyvä idea, mutta minusta ko. reppi on iso ja koppura tsadirepiksi. Maastoon sopii.
Mutta sinähän käyt ravinteleissakin tuulihousuissasi.

Psykopatologia kirjoitti:"Kokkeri" on pullea vaikka siellä olisi vain yksi sikari. Minusta kaupungirepin pitäisi olla litteä, jos siellä ei ole kamaa.
Ilmakin painaa!
Hermes kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:"Kokkeri" on pullea vaikka siellä olisi vain yksi sikari. Minusta kaupungirepin pitäisi olla litteä, jos siellä ei ole kamaa.
Ilmakin painaa!
Se oli silti paras ratkaisu minkä löysin nopeasti, joitain vuosia sitten? Sitä ennen minulla oli Haglöfsin Backup, joka on erityisesti läppärin kantoa varten suunniteltu reppu. En nyt muista, miksi minun piti hankkia uusi sellainen, mutta menin tosiaan kauppaan ostamaan uutta sellaista Backup-laukkua. Heillä ei ollut sellaista, mutta myyjä esitteli tuota Corker-laukkua ja sanoi, että se voisi olla paras vaihtoehto. Lopulta ostin se, ja se tosiaan oli paras vaihtoehto! En nykyään yleensä kanna kannettavaa mukana ja iPadin voi sujauttaa takaseinän verkon sisään. Esimerkiksi noissa Backup-laukuissa oli "seinämiä" eri tavaroille, mutta maastokokemuksen kautta ymmärsin, että on ehkä parempi laittaa ne tavarat repun sisällä omiin irrallisiin "lokeroihin", kuten A4-paperit mapin sisään, päivittäiset neuroleptit ja muut lääkkeet dosetteina sellaiseen "verkkopussiin", muut tavarat toiseen verkkopussiin ja niin edelleen. Corker ei ehkä ole tyylikkäin kaupunkireppu, mutta se ei ole myöskään suoraan epätyylikäs, ainakin jos antaa muuten vaikutelman jotenkin urheilullisesta ihmisestä. Anyway.. Nykyään pidän noita Corkereita paljon parempina kuin esimerkiksi Haglöfs Backup kaupunkikäyttöön, ainakin toiminnallisesti. Tyyliseikat ovat tietysti kaikkien itse pääteltävissä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa