Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Viittaan tuolla ("taaskin") tähän omaan viestiini:
04.04.2014 19:44viewtopic.php?f=8&t=11786&p=165821#p165835Kahvi kirjoitti:Näkisin mielelläni jonkun selkeän lakipykälän, KKO:n ennakkoratkaisun tms oikeuslähteen, jossa selkeästi mainitaan, että koripallon pelaaminen (tai vastaava toiminta) on PL 11§:n tarkoittamaa uskonnon harjoittamista.
Eli sinä ensin itse rinnastat terapian ja koripallon toisiinsa - ja sitten kyselet minulta, mitä yhteistä (tai eroa) on koripallon pelaamisella ja terapialla - ja vielä pyydät KHO:n ennakkoratkaisua jossa asiaan kantaa otettaisiin ?!?!?
No tarkalleen ottaen en rinnasta koripalloa ja terapiaa toisiinsa. Olen selittänyt jo ainakin kertaalleen, että mitä tuolla tarkoitin. Enkä pyydä KHO:n ennakkoratkaisua, enkä myöskään myös vain ja ainoastaan KKO:n ennakkoratkaisua - pyydän jotain asiaan soveltuvaa oikeuslähdettä (esim KKO:n ennakkoratkaisu).
Jouduin taas oikaisemaan virheellisiä tulkintoja sanomisistani; ehkä jossain vaiheessa noudatat itse sitä, mitä meille muille esität: älä väitä sanotuksi sellaista, mitä ei ole sanottu.
KHO oli painovirhe, mutta se nyt ei liene tässä pääasia.
Kahvi kirjoitti:... No tarkalleen ottaen en rinnasta koripalloa ja terapiaa toisiinsa...
Vaan mitä??
Jos et rinnasta niitä toisiinsa, miksi ylipäätään puhut niistä - ja pyydät KKO:n ennakkoratkaisua? Mitä tekemistä koripallon pelaamisella koko tässä asiassa ylipäätään on, ja minkä ihmeen takia KKO olisi ottanut kantaa koripallon pelaamiseen???