Kyllästynyt kirjoitti:Olet itse kertonut ilmoittaneesi Tristanin viestejä asiattomiksi (asia jota minä en ole nähnyt) vain pari viikkoa sitten, mutta sitten kuitenkin väität, ettei Tristan muka ole minua kiusannut - ja että hänen minulle osoittamat hph-viestit ovat jopa vuosien takaisia!?!?!
Tristan on rääkännyt, solvannut ja kiusannut minua liki tauotta (ainoat tauot ovat olleet ne jolloin minä olen ollut poissa) jo 10 vuoden ajan - ja sinä kehtaat väittää, että minä muka kiusaan häntä.
En tiedä, pitäisikö tuota itkeä vai nauraa...
PS. Jos joku julkisesti pyytää mielipiteitä, ei ole kiusaamista jos niiden pyytäjälle oman mielipiteensä kertoo.
Mutta kiusaamista on se, että sinä syytät minua kiusaamisesta, jos vastaan Tristanin mielipidekyselyyn.
Juu olen ilmoittanut päiväkirjaasi kirjoitettuja viestejä, jotka "käsialan" perusteella voisi ajatella olevan Trissen kirjoittamia - sitä en tiedä, miksi et ole niitä huomannut ja miksi eivät lokissa näy. PP kuitenkin muistaa minun ilmoittaneen useita viestejä, joten tästä asiasta tuskin tarvinnee tämän enempää keskustelua käydä?
En ole väittänyt, että Trisse ei olisi sinua kiusannut. (Taas kerran jouduin korjaamaan virheellisiä väittämisiäsi sanomisistani!)
Edelleenkin pidän tapaasi ilmaista mielipidettäsi sellaisen, jossa on aistittavissa mala fide -henkeä -> kiusaamisen tunnusmerkistö ehkä täyttyy, varsinkin kun huomioidaan vastaavanlaisen käytöksesi esiintyvän Trisseä kohtaan melko usein.
_____
11:43 Poistettu turha sana "koskaan" kohdasta
"En ole väittänyt, että Trisse ei olisi sinua koskaan kiusannut."
Viimeksi muokannut Kahvi päivämäärä 09.04.2014 11:43, muokattu yhteensä 1 kerran