Mitä pidätte [avatar]

Re: Mitä pidätte

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 08.04.2014 23:24

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Ei tosiaankaan ole vuosia tai kuukausia. Vain pari viikkoa - ja sekin vain siksi, koska hän oli tuon ajan bannissa juuri noiden hph-viestiensä takia.

Aa... löysin haulla ja muistaakseni ilmoitinkin asiattomana tuon viestin. Trisse siis oli siinä asialla bänninsä aikana?

Et ole ilmoittanut, joten tekopyhien väitteiden esittämisen voit jättää sikseen.
...

Haulla löysin yhden hph-viestin päiväkirjastasi (nimimerkki "asiakas" 16.03.2014 17:30), ja sen kyllä ilmoitin. Poistetuista minulla ei ole tietoa, kun pari viikkoa sitten pystyin huonosti seuraamaan tämän palstan tapahtumia.

On niitä muitakin, ja vielä useampia on poistettu.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 08.04.2014 23:56

Kahvi on useaan otteeseen ilmoittanut joistain "henkilö" trisin viesteistä,
joita en kuitenkaan ole poistanut (mutta ilmoitukset olen).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 09.04.2014 00:17

Psykopatologia kirjoitti:Kahvi on useaan otteeseen ilmoittanut joistain "henkilö" trisin viesteistä,

Eipä ole minun silmiini osunut, vaikka olenkin muiden ilmoituksia nähnyt.

Enkä palstan lokistakaan löydä sellaisia merkintöjä jotka Kahvin ilmoituksiksi sopisivat.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 09.04.2014 07:46

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:... En ole tuollaista väittänyt.

Kuitenkin:
Kävin pikaisesti läpi Trissen viestit (99 kpl) enkä löytänyt niistä ensimmäistäkään luonnehdintaa tms.

Lihavointi ja väri minun

En tuossa väitä, ettei hph-viestejä ole lainkaan ollut, koska minä en sellaisia löytänyt tai nähnyt. Jos vaikka jatkossa noudattaisit sitä, mitä meiltä muilta toivot: älä väitä sanotuksi sellaista, mitä ei ole sanottu.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 09.04.2014 07:59

Psykopatologia kirjoitti:Kahvi on useaan otteeseen ilmoittanut joistain "henkilö" trisin viesteistä,

Muistan melko varmasti, että ainakin kaksi ilmoitusta tein Kyllästyneen päiväkirjaan kirjoitetuista viesteistä. Muistelen ihmetelleeni, että ilmoitusten sulkemiseen meni yllättävän pitkä aika - ja sitä, että ilmoittamiani viestejä kohtaan ei kohdistunut ylläpitotoimia.

Sitä en tiedä, kuinka tämän Kyllästyneen silmät tai foorumin loki toimii. Viestejä kuitenkin olen ilmoittanut.

____
08:32 typo
Viimeksi muokannut Kahvi päivämäärä 09.04.2014 08:33, muokattu yhteensä 1 kerran
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 09.04.2014 08:02

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:...

Voisit myös vielä mielessäsi kerrata mitä on kiusaaminen, ja kuka täällä kiusaa - ja ketä.

Tällä hetkellä impressioni on se, että Kyllästynyt tässä ketjussa kiusaa Trisseä, syynä ilmeisesti siis aikaisempi Trissen harrastama Kyllästyneen kiusaaminen.

Ja minun impressioni on, että sinä kiusaat minua syyttämällä Tristanin kiusaamisesta - vaikka Tristan on se joka kiusaa minua jatkuvasti ja koko ajan - eikä päinvastoin tai että kyse olisi jostain "aikaisemmasta".

Impressiosi vaikuttaisi väärältä sekä minun suhteen että Tristanin toiminnan suhteen - en ole esim tässä viestiketjussa nähnyt merkkejä kiusaamisesta kuin korkeintaan sinun tekemänäsi, vaikka väität Trissen kiusaavan sinua "jatkuvasti ja koko ajan".
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 09.04.2014 08:02

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Haulla löysin yhden hph-viestin päiväkirjastasi (nimimerkki "asiakas" 16.03.2014 17:30), ja sen kyllä ilmoitin. Poistetuista minulla ei ole tietoa, kun pari viikkoa sitten pystyin huonosti seuraamaan tämän palstan tapahtumia.

On niitä muitakin, ja vielä useampia on poistettu.

Ok.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 09.04.2014 10:21

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:...

Voisit myös vielä mielessäsi kerrata mitä on kiusaaminen, ja kuka täällä kiusaa - ja ketä.

Tällä hetkellä impressioni on se, että Kyllästynyt tässä ketjussa kiusaa Trisseä, syynä ilmeisesti siis aikaisempi Trissen harrastama Kyllästyneen kiusaaminen.

Ja minun impressioni on, että sinä kiusaat minua syyttämällä Tristanin kiusaamisesta - vaikka Tristan on se joka kiusaa minua jatkuvasti ja koko ajan - eikä päinvastoin tai että kyse olisi jostain "aikaisemmasta".

Impressiosi vaikuttaisi väärältä sekä minun suhteen että Tristanin toiminnan suhteen - en ole esim tässä viestiketjussa nähnyt merkkejä kiusaamisesta kuin korkeintaan sinun tekemänäsi, vaikka väität Trissen kiusaavan sinua "jatkuvasti ja koko ajan".

Olet itse kertonut ilmoittaneesi Tristanin viestejä asiattomiksi (asia jota minä en ole nähnyt) vain pari viikkoa sitten, mutta sitten kuitenkin väität, ettei Tristan muka ole minua kiusannut - ja että hänen minulle osoittamat hph-viestit ovat jopa vuosien takaisia!?!?!

Tristan on rääkännyt, solvannut ja kiusannut minua liki tauotta (ainoat tauot ovat olleet ne jolloin minä olen ollut poissa) jo 10 vuoden ajan - ja sinä kehtaat väittää, että minä muka kiusaan häntä.
En tiedä, pitäisikö tuota itkeä vai nauraa...

PS. Jos joku julkisesti pyytää mielipiteitä, ei ole kiusaamista jos niiden pyytäjälle oman mielipiteensä kertoo.
Mutta kiusaamista on se, että sinä syytät minua kiusaamisesta, jos vastaan Tristanin mielipidekyselyyn.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 09.04.2014 10:51

Kyllästynyt kirjoitti:Olet itse kertonut ilmoittaneesi Tristanin viestejä asiattomiksi (asia jota minä en ole nähnyt) vain pari viikkoa sitten, mutta sitten kuitenkin väität, ettei Tristan muka ole minua kiusannut - ja että hänen minulle osoittamat hph-viestit ovat jopa vuosien takaisia!?!?!

Tristan on rääkännyt, solvannut ja kiusannut minua liki tauotta (ainoat tauot ovat olleet ne jolloin minä olen ollut poissa) jo 10 vuoden ajan - ja sinä kehtaat väittää, että minä muka kiusaan häntä.
En tiedä, pitäisikö tuota itkeä vai nauraa...

PS. Jos joku julkisesti pyytää mielipiteitä, ei ole kiusaamista jos niiden pyytäjälle oman mielipiteensä kertoo.
Mutta kiusaamista on se, että sinä syytät minua kiusaamisesta, jos vastaan Tristanin mielipidekyselyyn.

Juu olen ilmoittanut päiväkirjaasi kirjoitettuja viestejä, jotka "käsialan" perusteella voisi ajatella olevan Trissen kirjoittamia - sitä en tiedä, miksi et ole niitä huomannut ja miksi eivät lokissa näy. PP kuitenkin muistaa minun ilmoittaneen useita viestejä, joten tästä asiasta tuskin tarvinnee tämän enempää keskustelua käydä?

En ole väittänyt, että Trisse ei olisi sinua kiusannut. (Taas kerran jouduin korjaamaan virheellisiä väittämisiäsi sanomisistani!)

Edelleenkin pidän tapaasi ilmaista mielipidettäsi sellaisen, jossa on aistittavissa mala fide -henkeä -> kiusaamisen tunnusmerkistö ehkä täyttyy, varsinkin kun huomioidaan vastaavanlaisen käytöksesi esiintyvän Trisseä kohtaan melko usein.

_____
11:43 Poistettu turha sana "koskaan" kohdasta "En ole väittänyt, että Trisse ei olisi sinua koskaan kiusannut."
Viimeksi muokannut Kahvi päivämäärä 09.04.2014 11:43, muokattu yhteensä 1 kerran
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 09.04.2014 11:26

Kahvi kirjoitti:... En ole väittänyt, että Trisse ei olisi sinua koskaan kiusannut. (Taas kerran jouduin korjaamaan virheellisiä väittämisiäsi sanomisistani!)...

Missä sinä näet minun sanoneen, että olisin väittänyt sinun sanoneen, ettei Trisse ole minua koskaan kiusannut????

Taas sinä väität minun sanomistani aivan potaskaa.
Kahvi kirjoitti:... Edelleenkin pidän tapaasi ilmaista mielipidettäsi sellaisen, jossa on aistittavissa mala fide -henkeä -> kiusaamisen tunnusmerkistö ehkä täyttyy, varsinkin kun huomioidaan vastaavanlaisen käytöksesi esiintyvän Trisseä kohtaan melko usein.

Ajatella! Ja mistäköhän se voisi johtua?

Olisikohan syy siinä, että Tristan on kiusannut, rääkännyt ja solvannut minua liki tauotta yli kymmenen vuoden ajan?

Kiusaamista ei ole kiusaamisesta kertominen - eikä sitä ole oman mielipiteensä kertominen - etenkin kun asianomainen itse on niitä nimenomaan pyytänyt.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 09.04.2014 11:39

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
... Edelleenkin pidän tapaasi ilmaista mielipidettäsi sellaisen, jossa on aistittavissa mala fide -henkeä -> kiusaamisen tunnusmerkistö ehkä täyttyy, varsinkin kun huomioidaan vastaavanlaisen käytöksesi esiintyvän Trisseä kohtaan melko usein.

Olisikohan syy siinä, että Tristan on kiusannut, rääkännyt ja solvannut minua liki tauotta yli kymmenen vuoden ajan?
...

Niin minä tosiaan arvelinkin jo alunperin, että jonkinnäköisestä "kostoretkestä" toiminnassasi on kysymys. Mutta hyvä, ettet kiistä Trisselle osoittamiesi viestien toistuvaa mala fide -henkisyyttä; ja onhan se ymmärrettävää, että kaikista aikanaan tapahtuneista yms johtuen asenteesi on mikä on Trisseä kohtaan.

____
11:40 poistettu ylimääräinen quote-tagi.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 09.04.2014 11:41

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:... En ole väittänyt, että Trisse ei olisi sinua koskaan kiusannut. (Taas kerran jouduin korjaamaan virheellisiä väittämisiäsi sanomisistani!)...

Missä sinä näet minun sanoneen, että olisin väittänyt sinun sanoneen, ettei Trisse ole minua koskaan kiusannut????

Taas sinä väität minun sanomistani aivan potaskaa.

Sori korjaan viestini.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 09.04.2014 11:41

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
... Edelleenkin pidän tapaasi ilmaista mielipidettäsi sellaisen, jossa on aistittavissa mala fide -henkeä -> kiusaamisen tunnusmerkistö ehkä täyttyy, varsinkin kun huomioidaan vastaavanlaisen käytöksesi esiintyvän Trisseä kohtaan melko usein.

...

Kahvi kirjoitti:Niin minä tosiaan arvelinkin jo alunperin, että jonkinnäköisestä "kostoretkestä" toiminnassasi on kysymys. Mutta hyvä, ettet kiistä Trisselle osoittamiesi viestien toistuvaa mala fide -henkisyyttä; ja onhan se ymmärrettävää, että kaikista aikanaan tapahtuneista yms johtuen asenteesi on mikä on Trisseä kohtaan.

"Kaikista aikanaan tapahtuneista..."? Onko pari viikkoa sitten "aikanaan" tapahtunutta?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 09.04.2014 11:45

Kyllästynyt kirjoitti:"Kaikista aikanaan tapahtuneista..."? Onko pari viikkoa sitten "aikanaan" tapahtunutta?

Joo, on nekin aikanaan tapahtuneita (ei siis tänään tms).
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 09.04.2014 11:50

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:"Kaikista aikanaan tapahtuneista..."? Onko pari viikkoa sitten "aikanaan" tapahtunutta?

"Aikanaan tapahtuneen" rajapyykki siis sijaitsee eilisen ja tämän päivän välissä?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 09.04.2014 11:53

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:

"Aikanaan tapahtuneen" rajapyykki siis sijaitsee eilisen ja tämän päivän välissä?

Jotakuinkin, kuinka niin?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 09.04.2014 12:38

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:

Jotakuinkin, kuinka niin?

Koska tuollainen on naurettavaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 09.04.2014 12:45

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:

Haluatko kertoa mitä pari viikkoa sitten tapahtui ja miksi aloin ihan out of blue sinua kiusaamaan
tris

ViestiKirjoittaja Kahvi » 09.04.2014 12:48

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Jotakuinkin, kuinka niin?

Koska tuollainen on naurettavaa.

Kuinka niin on naurettavaa se, että "aikanaan" tarkoittaa myös parin viikon takaisia tapahtumia?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 09.04.2014 13:05

tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:

Haluatko kertoa mitä pari viikkoa sitten tapahtui ja miksi aloin ihan out of blue sinua kiusaamaan

Kuka?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet