Kyllästynyt kirjoitti:Teinimäinen ja naiivi.
Mitään eroottista sävyä tai vivahdetta en siitä löydä. Ehkä pedofiili löytäisi, koska lapsenomainenhan tuo on.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Teinimäinen ja naiivi.
Mitään eroottista sävyä tai vivahdetta en siitä löydä. Ehkä pedofiili löytäisi, koska lapsenomainenhan tuo on.
Onko tuohon viestiin ladattu piikki peräti kahdelle kirjoittajalle tyyliin kaksi kärpästä yhdellä iskulla, vai tuntuuko minusta vain siltä?

tris kirjoitti:Esim. tällä sivustolla on paljon laadukkaita kuvia :
http://www.animemay.com/
Sieltä vaan valkkaamaan.
tris kirjoitti:Siellä on tuhansia kuvia joten minulla on syytä epäillä ettet kolmessa minuutissa tutkinut niistä kovinkaan montaa...
tris kirjoitti:... Hauskaa saada kritiikkiä avataren lapsenomaisuudesta henkilöltä jonka omassa avataressa on "Tenavien" Ressu!
Kahvi kirjoitti:Minusta Kyllästyneen harrastama toistuva Trissen "härkkiminen" alkaa ehkä täyttämään kiusaamisen tunnusmerkkejä.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Minusta Kyllästyneen harrastama toistuva Trissen "härkkiminen" alkaa ehkä täyttämään kiusaamisen tunnusmerkkejä.
Jos kysyy ja pyytää mielipiteitä, ei pidä hirveästi yllättyä, jos mielipiteitä vastaukseksi saa.
Lihavointi minun.Kyllästynyt kirjoitti:
Mutta se, että sinä jokaisessa mahdollisessa ja mahdottomassakin tilanteessa syytät minua kiusaamisesta, se on kiusaamista - tai ainakin jatkuvaa häirintää ja riidanhaastamista.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Minusta Kyllästyneen harrastama toistuva Trissen "härkkiminen" alkaa ehkä täyttämään kiusaamisen tunnusmerkkejä.
Jos kysyy ja pyytää mielipiteitä, ei pidä hirveästi yllättyä, jos mielipiteitä vastaukseksi saa.
On kaiketi kuitenkin merkityksellistä sekin, että minkälaisen mielipiteen antaa - ja millä tavalla.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa