APRILLIA!

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

APRILLIA!

ViestiKirjoittaja santra » 01.04.2014 18:32

Tänään saa luvan kanssa huijata! Minkälaisten huijausten kohteiksi olette itsekukin ajan saatossa joutuneet?
Paras pila oli vuosia sitten kun lapsi lähti koiraa lenkittämään ja tuli hirveän huolestuneena kotiin ja kertoi että koira oli hihnansa kanssa juossut pimeään metsään eikä vastannut kutsuihin .Minä vedin lähimpänä olevia vaatteita niskaani ja kiirehdin ulos, siellä koira tervehti minua iloisesti mattotelineeseen kiinnitettynä:)
Ilo oli molemminpuolista!
santra

Re: APRILLIA!

ViestiKirjoittaja Mirri » 01.04.2014 18:58

Parhaan huijauksen kohteena olin vuosia sitten paikallisen sanomalehden kertoessa kaikille avoimesta ja ilmaisesta Pendolinon koeajosta. Melkein pakkasin pienet lapseni matkaan ja lähdin rautatieasemalle... En enää muista miksei lähtömme toteutunut.
Vasta jälkikäteen tajusin joutuneeni pahemman kerran aprillipilan huijaamaksi ja toki kiitin onneani, että lähtemiselle oli tullut jokin este. Siellä olisin töröttänyt lapsineni rautatieasemalla olematonta junaa odottamassa. Harmi, ettei lehti kertonut moniko meni vipuun ja saapui asemalle odottelemaan uudenuutukaista Pendolinoa...

Sen jälkeen olen oppinut tunnistamaan aprillipiloja siitä, että hyvä aprillipila panee kohteensa lähtemään liikkeelle johonkin suuntaan ja juuri aprillipäivänä.
Mirri

Re: APRILLIA!

ViestiKirjoittaja Maaria » 01.04.2014 21:32

Minuahan ei huijata.
Maaria

Paluu Romulaatikko