.

LR 110 "Defender"

Kyllästynyt kirjoitti:Lähti(vät)kö pussisikin samalla?
Trisse kirjoitti:Sans nom kirjoitti:Tuodaan hieman gender-näkökulmaa keskusteluun. Sukupuolesta riippumatta on ihmisiä, joiden omanarvontunne on sidoksissa siihen, mitä hän omistaa. Minulle koira on vaginan jatke, ei pituudessa vaan tiukkuudessa ”mitä pienempi sesse sitä tiukempi tussu”.
Naisilla kai innostus kengistä ja laukuista tulkitaan tuolla tavoin.
Trisse kirjoitti:Biancaliina kirjoitti:Ostin äskettäin korkkarit, toivottavasti minulle ei kasva penistä, eikä alapääni laajene urheiluhalliksi (missä voi huitoa patonkia [vai onko panini trendikkäämpi] vapaasti ja ilmavasti).
Oikeasti haluat peniksen kuitenkin!
Biancaliina kirjoitti:Trisse kirjoitti:Biancaliina kirjoitti:Ostin äskettäin korkkarit, toivottavasti minulle ei kasva penistä, eikä alapääni laajene urheiluhalliksi (missä voi huitoa patonkia [vai onko panini trendikkäämpi] vapaasti ja ilmavasti).
Oikeasti haluat peniksen kuitenkin!
Olishan se kivaa pissata seisaalteen (tuhria ja taantua :lol: )
Pertti Luukkonen kirjoitti:Trisse kirjoitti:Sans nom kirjoitti:Tuodaan hieman gender-näkökulmaa keskusteluun. Sukupuolesta riippumatta on ihmisiä, joiden omanarvontunne on sidoksissa siihen, mitä hän omistaa. Minulle koira on vaginan jatke, ei pituudessa vaan tiukkuudessa ”mitä pienempi sesse sitä tiukempi tussu”.
Naisilla kai innostus kengistä ja laukuista tulkitaan tuolla tavoin.
Tuskin tulkitaan.
Trisse kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ei kukaan ymmärrä lausetta, jossa korrelaatit ovat sitä sun tätä.
Kengät ja laukut ovat naisten hamstraamia sisätiloja. Niiden avulla naiset ottavat (symbolisesti) sisätilan haltuunsa.
Better?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa