Valkosiipi kirjoitti:Minulla tiedostaminen ei auttanut siihen alueeseen, joka on hauras.
Seal kirjoitti:But we're never gonna survive unless
We get a little crazy
No we're never gonna survive unless
We are a little
Cray cray crazy
Jill kirjoitti:--Minulla on kiltin tytön syndrooma.
En osaa sanoa ei, tai koen hirveää syyllisyyttä kaikesta, varsinkin,
jos sanon ei.
--en puolusta itseäni, en koe olevani sen väärti.
Minusta tuntuu, että minun täytyy koko ajan ansaita olemassaoloni olemalla kaikille
hyvin myöntyväinen ja kiltti. Tämä kaava, jos siihen tulee halkeama, koen että olen paha ihminen.
Tarkoitan, jos vastustelen tai puolustan itseäni tai rajojani.
Jill kirjoitti:Pinja, sen tiedän, ettei vanhempani pahoinpidelleet minua lapsena, jos ei oteta
lukuun sitä, että sain pariin otteeseen tukkapöllyä ja vitsaa.
Ehkä pikemminkin meiltä lapsilta odotettiin myöntymistä vähän kaikkeen ja ei- sanaa ei oikein suvaittu.
Olin se ruma ankanpoikanen, joka taapersi muiden perässä ja joutui pulaan.
Myöhemmin muutuin rumasta ankanpoikasesta mustaksi lampaaksi, joka tuotti vain harmia ja päänvaivaa tempauksillaan. Mistään ei kiitetty, koskaan ei puhuttu mm. siitä, kuinka tärkeä ja arvokas toinen ihminen on perheenjäsenenä. Omin voimin sai kantaa murrosiän angstit ja outoudet. Sain olla yksin, eikä sitä pidetty minään. En viihtynyt koulussa, koska pelkäsin kaikkia jo silloin. Vahvemmat ja sosiaalisemmat siskoni menivät omia menojaan, enkä oikein niiden kanssa saanut jutella, kuinka huonosti voin sisäisesti. Halusin vain että ihmiset pitäisivät minusta, eivätkä kiusaisi, mutta taisin olla aika omituinen peikko.
Minulla oli hyvät vanhemmat, mutta he eivät osanneet käsitellä hyvin sulkeutunutta nuorta naista,
joka murrosiässä yhä enemmän jäi yksin ja eristäytyi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa