Suursiivous

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Suursiivous

ViestiKirjoittaja santra » 15.03.2014 21:18

Kaikki kaipaa ajoittain suursiivousta. Niin tämäkin loota. On kirjoitettu sitä sun tätä asiasta ja asian vierestä.
En ole itsekään siihen täysin syytön
Kyllästynyt, sä voisitkin poistaa noi jäähyketjut ja viestit, sopiiko?
santra

Re: Suursiivous

ViestiKirjoittaja Maaria » 15.03.2014 21:21

Kannatetaan, hyvä santra.
Maaria

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 15.03.2014 21:23

Mun jäähyketjua ei saa poistaa!
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.03.2014 13:19

santra kirjoitti:Kaikki kaipaa ajoittain suursiivousta. Niin tämäkin loota. On kirjoitettu sitä sun tätä asiasta ja asian vierestä.

Kaipaat itse suursiivousta. Paljolti sinun ansiotasi oli foorumin kaaos.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja santra » 16.03.2014 18:40

Psykopatologia kirjoitti:
santra kirjoitti:Kaikki kaipaa ajoittain suursiivousta. Niin tämäkin loota. On kirjoitettu sitä sun tätä asiasta ja asian vierestä.

Kaipaat itse suursiivousta. Paljolti sinun ansiotasi oli foorumin kaaos.

KiitosPP, sinun sanasi ovat niin vertaistuellisia, aina.
Minua on hyvä syyttää kun kaivoin esiin vähän sitä paskaa ja möyhensin tunkiota.
Sanotaan että tunkiolla ei seiso mikään muu kuin talikko, lisäisin tähän että myös järki.Selvyyden vuoksi mainittakoon että tarkoitan nimenomaan paikkaa, en henkilöitä.
Kiitos että saan toimia varoittavana esimerkkinä, harvoin kohdalleni on moinen kunnia langennut. Yritän siis olla kunnianosoituksen arvoinen!
Sinä sanoit myös suuressa tietämyksessäsi ettei ketään ole yritetty savustaa ulos??
Kun sinulla on kaikki ketjut ilmeisesti tallessa voisit tutkia niitä tarkemmin ennenkuin annat lausuntoja. Myös
minun syyttämiseni täällä vallinneesta kaaoksesta on kyseenalaista, kaikki mielenterv. mestat kaipaavat
sohaisemista silloin tällöin, miksi tämä olisi jollain tavalla erikoisasemassa?
Minä en ole kenenkään puolesta enkä ketään vastaan, mutta minullakin tulee raja eteen, joskus.
Viimeksi muokannut santra päivämäärä 16.03.2014 18:46, muokattu yhteensä 1 kerran
santra

ViestiKirjoittaja santra » 16.03.2014 18:44

PS. kirjoittajien ja keskustelijoitten kesken voi esittää myös negatiivista kritiikkiä, ylläpitäjän tulisi olla neutraali ja pitemminkin rakentava kuin repivä.
santra

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 16.03.2014 19:08

Valvojan ominaisuudessa poistin Santran viestin.

Paskaa ei pidä ehdoin tahdoin tuulettimeen tunkea.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja santra » 16.03.2014 19:15

OK. myönnetään että viestini oli epäasiallista ja poistokamaa, en vain käsitä että esim minut syyllistetään mielestäni liiankin herkästi Mutta joiltakin sallitaan isompaakin sontaa?

Vai joko taas kyselin sopimattomia?
santra

ViestiKirjoittaja Mirri » 16.03.2014 19:26

Santra, Joiku on pantu pihalle; mitä sinä vielä haluat - muitakin pois täältä, vai jotakin muuta?
Miltei heti tänne tultuasi kiukkusit siitä, että sinulta pyydettiin lainauksia sisältäviin viesteihisi lähdetietoja näkyviin; loukkaannuit ja teit lähtöä syyttäen meitä muita pilkunnussimisesta asiallisten ja aiheellisten pyyntöjemme vuoksi. Aivan kuin yrittäisit muokata foorumia ja sen käyttäjiä mieleisiksesi, jotta sinulla olisi mukava kirjoitella täällä.

18.28. Lisäys. Tämänkin ketjun aloitit Joikua varten, vaikka ketjun otsikko ei sitä asiaa kerro:
viewtopic.php?f=16&t=11606
Mirri

ViestiKirjoittaja santra » 16.03.2014 19:36

Mirri kirjoitti:Santra, Joiku on pantu pihalle; mitä sinä vielä haluat - muitakin pois täältä, vai jotakin muuta?
Miltei heti tänne tultuasi kiukkusit siitä, että sinulta pyydettiin lainauksia sisältäviin viesteihisi lähdetietoja näkyviin; loukkaannuit ja teit lähtöä syyttäen meitä muita pilkunnussimisesta asiallisten ja aiheellisten pyyntöjemme vuoksi. Aivan kuin yrittäisit muokata foorumia ja sen käyttäjiä mieleisiksesi, jotta sinulla olisi mukava kirjoitella täällä.

18.28. Lisäys. Tämänkin ketjun aloitit Joikua varten, vaikka ketjun otsikko ei sitä asiaa kerro:
viewtopic.php?f=16&t=11606

Mirri, sinua vastaan en ole ainuttakaan ketjua rakentanut, muissakin ketjuissa olen pyrkinyt tuomaan esille niitä epäkohtia joita ilmenee tämmöisen "sanattoman" viestinnän myötä. Kun ei näe kirjoittajan ilmeitä eikä kuule äänenpainoja tulkinta on useinkin vääränlainen.
Tuskin se minun syytäni oli että joiku joutui pihalle.
Minä kuten kai moni muukin täällä kirjoittava , olen hyvinkin herkkä ja hauras varsinkin sellaisiin kirjoituksiin joitten tarkoitus on haavoittaa henkilökohtaisesti
Sellaisiksi minä ne olen ymmärtänyt.
Kiitos mielenkiinnostasi.
santra

ViestiKirjoittaja santra » 16.03.2014 19:43

Vielä, minä en yritä muokata mitään , ei se minun tehtäväni olisikaan ,haluaisin vain että jokaisella olisi yhtäläiset ja samanarvoiset oikeudet kirjoittaa täällä.
santra

ViestiKirjoittaja Mirri » 16.03.2014 19:51

Oikeuksien lisäksi kai pitäisi olla samanarvoiset velvollisuudetkin, kuten velvollisuus laittaa siteerauksia sisältäviin viesteihin siteeraukset selkeästi esille ja lähdetiedot näkyviin. Käsittääkseni sinä kaipailit itsellesi erivapauksia ja syytit toisia kirjoittajia pilkunnussimisesta heidän asiallisesti pyydettyään sinua korjaamaan viestejäsi niin, että nähtäisiin mistä olet lainaillut ja mitä. Ylläpitäjää pyysit hoitamaan homman puolestasi; sanoit ettet jaksa...
Mirri

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 16.03.2014 21:44

Koko palstasta meni maku kun iso osa porukasta on kadonnut (mm. Trisse).
vladimir1

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.03.2014 21:46

Tähtäys on kymmenessä vuodessa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja santra » 16.03.2014 22:15

Mirri kirjoitti:Oikeuksien lisäksi kai pitäisi olla samanarvoiset velvollisuudetkin, kuten velvollisuus laittaa siteerauksia sisältäviin viesteihin siteeraukset selkeästi esille ja lähdetiedot näkyviin. Käsittääkseni sinä kaipailit itsellesi erivapauksia ja syytit toisia kirjoittajia pilkunnussimisesta heidän asiallisesti pyydettyään sinua korjaamaan viestejäsi niin, että nähtäisiin mistä olet lainaillut ja mitä. Ylläpitäjää pyysit hoitamaan homman puolestasi; sanoit ettet jaksa...

Jos nyt tämä on tärkein syy ruotia tätä asiaa edelleenkin, mitä se kertoo joittenkin kirjoittajien taipumuksesta" märehtiä"?Ehkä me masentujat saamme jotain uutta voimaa asioitten märehtimisestä.
Ok minäkin märehdin, en sitä käy kieltämään, mutta se , että pyysin ylläpitäjää hoitamaan asian ,johti siihen että asiallinen kirjoitukseni poistettiin, että se siitä oikeudenmukaisuudesta...
Ja kun sitten laitoin asianmukaiset linkit peliin, jatkui tämä märehtiminen edelleenkin muutamien osalta joten ei kannata kehitellä itselleen mitään sädekehää...
santra

ViestiKirjoittaja Mirri » 16.03.2014 22:21

Pyysit ylläpitäjää hoitamaan minkä asian?
Mirri

ViestiKirjoittaja santra » 16.03.2014 22:22

Mirri, missä on vika, lukutaidossasi vai luetun ymmärtämisessä?
santra

ViestiKirjoittaja Mirri » 16.03.2014 22:34

santra kirjoitti:Ok minäkin märehdin, en sitä käy kieltämään, mutta se , että pyysin ylläpitäjää hoitamaan asian ,johti siihen että asiallinen kirjoitukseni poistettiin, että se siitä oikeudenmukaisuudesta...
Ja kun sitten laitoin asianmukaiset linkit peliin, jatkui tämä märehtiminen edelleenkin muutamien osalta joten ei kannata kehitellä itselleen mitään sädekehää...

Jos olen ymmärtänyt ja lukenut oikein...
Sinä laitoit linkit peliin erillisenä viestinä huomautusten tuloksena. Ylläpitäjä pyysi sinua siirtämään linkit viestiin, johon ne kuuluivat, mutta sinä pyysit ylläpitäjää hoitamaan asian puolestasi. Annoit ymmärtää, ettet jaksa toimia ylläpitäjän pyytämällä tavalla; jätit virheesi ylläpidon korjattavaksi.

Minkä asian olen ymmärtänyt/lukenut väärin?
Mirri

ViestiKirjoittaja santra » 16.03.2014 22:39

En missään vaiheessa pyytänyt ylläpitäjää poistamaan kirjoitustani mutta hän katsoi asialliseksi poistaa koko viestin huolimatta siitä että jälkeenpäin lisäsin linkit tiettyyn asiaan
santra

ViestiKirjoittaja Mirri » 16.03.2014 22:41

Ylläpitäjä ei toiminut tahtomallasi tavalla eikä totellut sinua.
Mirri

Seuraava

Paluu Romulaatikko