trisse (uusi) kirjoitti:Olen niin tympääntynyt ja uupunut koko hoitoon että saankohan jonkun porttikiellon jos peruutan ajan?
trisse (uusi) kirjoitti:Koska kukaan ei anna minulle mitään mielekästä työtä. Miksi antaisi? Ymmärrän hyvin - en itsekään antaisi. Siksipä minun täytyy työllistää itse itseni.
trisse (uusi) kirjoitti:No, kyllä minä mahdollisuuksiani hyödynnän ja kirjoitan lehtijuttuja ja alan opiskella avoimessa syksyllä. Elämäni menee oikein hyvin - kiitos kysymästä - miten itselläsi?Vointini on parempi nyt kuin koskaan vuoden 2001 jälkeen.
Kyllästynyt kirjoitti:trisse (uusi) kirjoitti:Koska kukaan ei anna minulle mitään mielekästä työtä. Miksi antaisi? Ymmärrän hyvin - en itsekään antaisi. Siksipä minun täytyy työllistää itse itseni.
Kaikki työ on mielekästä - poislukien veden kantaminen avannosta toiseen ja muu samantyyppinen puuhastelu.
trisse (uusi) kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:trisse (uusi) kirjoitti:Koska kukaan ei anna minulle mitään mielekästä työtä. Miksi antaisi? Ymmärrän hyvin - en itsekään antaisi. Siksipä minun täytyy työllistää itse itseni.
Kaikki työ on mielekästä - poislukien veden kantaminen avannosta toiseen ja muu samantyyppinen puuhastelu.
Kukin kokee elämässään eri asiat mielekkääksi. Sinulla työnteko on selvästi arvoasteikossa kärjessä - itselläni ei ollenkaan tai siis työn täytyy olla haastavaa ja mukavaa. Jos ei noin ole niin elän mielummin mielekkäästi ilman työtä.
trisse (uusi) kirjoitti:Pointtisi on tullut esille jo aiemmin. Kiitos siitä. Nyt, päästetään tuoreempia puheenvuoroja ilmoille.
Kyllästynyt kirjoitti:trisse (uusi) kirjoitti:Pointtisi on tullut esille jo aiemmin. Kiitos siitä. Nyt, päästetään tuoreempia puheenvuoroja ilmoille.
Näyttää kuitenkin jääneen sinulle(kin) epäselväksi, koska vääriä tulkintojasi motiiveistani edelleenkin esität.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa