joiku jäähylle

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: joiku jäähylle

ViestiKirjoittaja santra » 15.03.2014 20:23

Joiku kirjoitti:Joo olethan sinä sekaisin santra, enempi kuin se kuuluisa käkikello.
Edelleenkö jaksat pitää yllä sitä peliä ettet olisi vanha nikki. Esim. minua tuskin muuten tunnistaisit nyk tukiaseman kirjoituksista, koska en sinne tosiaan ole montaa kirjoitusta laittanut, en milleen niistä. Oikealle Tukiasemalle kyllä kirjoitin.
Sönkkäyksesi kyllä viittaa siihen että olet joku kissin tyyppinen hörrö.
Eikö helvetti sulle löydy sopivaa lääkitystä.

Onko tuo asiallisen ja järkevän ihmisen kommunikointia, vuorovaikutusta?
santra

ViestiKirjoittaja Kuutar » 15.03.2014 20:28

santra kirjoitti:Kuinka moni täällä toivoisi joikun jäähylle? Minua kohtaan se on ollu tosi inhottabva vaikkei edes tiedä minusta mitään. Mitä varten joiku edes on täällä?

Minusta ketään ei tarvitse laittaa jäähylle.
Minä en tajua toisaalta, miksi esim. joiku saa ilkeillä esim. nyt kirjoittamalla näitä "jäähylle" aloituksia, mutta Beth hyvin nopeasti joutui kokonaan pois palstalta, ja jos Trisse vähänkin kirjoittaa kriittisesti, laitetaan heti jäähylle. Minusta vika on palstan täysin puolueellisessa ja epäoikeudenmukaisessa moderoinnissa. Miksi täällä on eri ihmisille eri säännöt?
Kuutar

ViestiKirjoittaja Joiku » 15.03.2014 20:30

Just, minusta saa tehä Kuutaren mielestä henk.kohtaisen herjaketjun mutta kun mie teen samoin, on se väärin.
Joiku

ViestiKirjoittaja santra » 15.03.2014 20:31

Tässä vaiheessa joiku todella ansaitsisi pitkän jäähyn, no minähän en niitä jakele, ylläpito tekee sen hetken mielijohteittensa mukaan. Hänellä on kai siihen oikeus.
santra

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.03.2014 20:31

santra kirjoitti:
Joiku kirjoitti:Joo olethan sinä sekaisin santra, enempi kuin se kuuluisa käkikello.
Edelleenkö jaksat pitää yllä sitä peliä ettet olisi vanha nikki. Esim. minua tuskin muuten tunnistaisit nyk tukiaseman kirjoituksista, koska en sinne tosiaan ole montaa kirjoitusta laittanut, en milleen niistä. Oikealle Tukiasemalle kyllä kirjoitin.
Sönkkäyksesi kyllä viittaa siihen että olet joku kissin tyyppinen hörrö.
Eikö helvetti sulle löydy sopivaa lääkitystä.

Onko tuo asiallisen ja järkevän ihmisen kommunikointia, vuorovaikutusta?

Se vastaa hyvin tämän ketjun aloitusviestin asiallisuutta ja järkevyyttä:
Kuinka moni täällä toivoisi joikun jäähylle? Minua kohtaan se on ollu tosi inhottabva vaikkei edes tiedä minusta mitään. Mitä varten joiku edes on täällä?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kuutar » 15.03.2014 20:32

Joiku kirjoitti:Just, minusta saa tehä Kuutaren mielestä henk.kohtaisen herjaketjun mutta kun mie teen samoin, on se väärin.

Vika on moderoinnissa. Miksi toiset tosiaan saavat tehdä herjaketjuja, kun taas toiset joutuvat jäähylle tai palstalta pois vähäisemmistä syistä?
Kuutar

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 15.03.2014 20:33

Kuutar kirjoitti:
santra kirjoitti:Kuinka moni täällä toivoisi joikun jäähylle? Minua kohtaan se on ollu tosi inhottabva vaikkei edes tiedä minusta mitään. Mitä varten joiku edes on täällä?

Minusta ketään ei tarvitse laittaa jäähylle.
Minä en tajua toisaalta, miksi esim. joiku saa ilkeillä esim. nyt kirjoittamalla näitä "jäähylle" aloituksia, mutta Beth hyvin nopeasti joutui kokonaan pois palstalta, ja jos Trisse vähänkin kirjoittaa kriittisesti, laitetaan heti jäähylle. Minusta vika on palstan täysin puolueellisessa ja epäoikeudenmukaisessa moderoinnissa. Miksi täällä on eri ihmisille eri säännöt?

Ei ole eri säännöt (ainakaan tuolla perusteella).
Kaikki mainitsemasi on poistettu siksi, että ovat jättäneet tottelematta jotakin PP:n nimenomaista käskyä.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kuutar » 15.03.2014 20:33

PP:n käskyt ovat mielivaltaisia.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Joiku » 15.03.2014 20:34

Eli susta santra sai tehä herjaketjun mutta minä en?
Joiku

ViestiKirjoittaja Kuutar » 15.03.2014 20:34

Joiku kirjoitti:Eli susta santra sai tehä herjaketjun mutta minä en?

Ei kumpikaan. Toisaalta miksi toisia on laitettu jäähylle vähäisemmistä syistä?
Kuutar

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 15.03.2014 20:35

Joiku kirjoitti:Just, minusta saa tehä Kuutaren mielestä henk.kohtaisen herjaketjun mutta kun mie teen samoin, on se väärin.

Minä ainakin ilahduin, kun pääsin sinun ketjusi kohteeksi :D
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Pinja » 15.03.2014 20:35

Täällä on siksi erisäännöt eri ihmisille, koska on kiva kohdella ihmisiä epätasa-arvoisesti.
Pinja

ViestiKirjoittaja Joiku » 15.03.2014 20:35

Kuutar kirjoitti:PP:n käskyt ovat mielivaltaisia.

Mene toiselle foorumille jos ei kelpaa. Jatkuvasti vaan vinkut samaa.
Joiku

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 15.03.2014 20:36

Kuutar kirjoitti:
Joiku kirjoitti:Eli susta santra sai tehä herjaketjun mutta minä en?

Ei kumpikaan. Toisaalta miksi toisia on laitettu jäähylle vähäisemmistä syistä?

Ehkä syyt ovat olleet sinun arvoasteikollasi vähäisempiä, mutta PP on todennut, että täällä on oikeastaan vain yksi sääntö: ylläpitäjää pitää totella! Kun sitä sääntöä rikkoo ja rupeaa kukkoilemaan, päässee melko varmasti jäähylle.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Joiku » 15.03.2014 20:37

MITÄ SAATANAN PASKAA JAUHATTE SIINÄ, MINÄ OLEN OLLUT AIVAN YHTÄ PALJON JÄÄHYLLÄ KUIN ESIM TRISSE.

kUN MULTA OTETAAN NIKKI POIS, MINÄ KUNNIOITAN JÄÄHYÄ JA OLEN VÄHINTÄIN KUUKAUDEN POIS MUTTA TRISSE OTTAA SAMANA PÄIVÄNÄ UUDEN NIKIN,''

SEKÖ ON JÄÄHYLLÄ OLOA.
Joiku

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.03.2014 20:39

santra kirjoitti:Tässä vaiheessa joiku todella ansaitsisi pitkän jäähyn, no minähän en niitä jakele, ylläpito tekee sen hetken mielijohteittensa mukaan. Hänellä on kai siihen oikeus.

Tämä on niin asiaton ja provosoiva ketju otsikkoa myöten, että olisi joutanut poistoon. Mutta näköjään foorumin ylläpidon mielestä on asiallista ja sopivaa laittaa pystyyn ketjuja, joissa vaaditaan joku tietty kirjoittaja jäähylle.

Santra, mikä ero siinä on, jos sinä aloitat tällaisen ketjun, ja jos sen aloittaa joku toinen kirjoittaja? Ja mikä tarkoitus tällä ketjun aloituksella otsikoineen on? Oletan, että yksi tarkoitus on provosoida sen kohdetta. Eikä ylläpito valvojineen näköjään näe aihetta panna provosointia aisoihin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.03.2014 22:30

Itse halusin säilyttää tämän ketjun esimerkkinä huonosta ketjusta.
santra ei vieläkään ole näyttänyt ymmärtäneen, että ei ole sopivaa
laittaa o m a a ketjua tällaisesta teemasta, joka on täysin vastoin
foorumin eetosta, johon on kuulunut mm. se, että syrjivää ignorea
(asetuksista) ei saa käyttää. Täällä ei ole ollut tapana ilmaista
kantoja, että joku pitäisi lempata ulos, vaikka muunlainen
kritiikki on tietysti sallittu. En ole myökään havainnut sellaista,
että jotain pyrittäisiin savustamaan ulos.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 15.03.2014 22:44

Hyvä kun tulit kertomaan!
Jotkut ovat voineet tulkita ketjun täällä pysymisen osoitukseksi siitä, että ylläpito kannattaisi tällaista linjaa.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.03.2014 22:50

Kirjoitinhan asiasta jo aiemminkin.

Esimerkiksi Kuuttaren kannat saattavat osin pohjata puutteelliseen lukemiseen.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 15.03.2014 23:17

Psykopatologia kirjoitti:Itse halusin säilyttää tämän ketjun esimerkkinä huonosta ketjusta.
santra ei vieläkään ole näyttänyt ymmärtäneen, että ei ole sopivaa
laittaa o m a a ketjua tällaisesta teemasta, joka on täysin vastoin
foorumin eetosta, johon on kuulunut mm. se, että syrjivää ignorea
(asetuksista) ei saa käyttää...

Olet ilmaissut, että ketju on sopimaton. Et ollut kuitenkaan käsittääkseni aiemmin kertonut, miksi ketju on saanut täällä olla.
Helmenkalastaja

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko