santra kirjoitti:Kuinka moni täällä toivoisi joikun jäähylle? Minua kohtaan se on ollu tosi inhottabva vaikkei edes tiedä minusta mitään. Mitä varten joiku edes on täällä?

Mirri kirjoitti:santra kirjoitti:Kuinka moni täällä toivoisi joikun jäähylle? Minua kohtaan se on ollu tosi inhottabva vaikkei edes tiedä minusta mitään. Mitä varten joiku edes on täällä?
Santra, mitä varten sinä edes olet täällä?
santra kirjoitti:jaahas, eriätvät mielipiteet on kielletty, kiitos PP
Mirri kirjoitti:Santra, mitä varten sinä edes olet täällä?
Psykopatologia kirjoitti:santra kirjoitti:jaahas, eriätvät mielipiteet on kielletty, kiitos PP
Eivät ole. Oletko aivan sekaisin?
merriman kirjoitti:Mirri kirjoitti:Santra, mitä varten sinä edes olet täällä?
Sitä sopii ihmetellä (PP:n erityisluvalla tietenkin vain). Täällähän kuuluisi kaikkien kirjoittajien nuolla foorumin pikku-Hitlerin Anu Saukkoa
(lihavointi minun)Kuinka moni täällä toivoisi joikun jäähylle? Minua kohtaan se on ollu tosi inhottabva vaikkei edes tiedä minusta mitään. Mitä varten joiku edes on täällä?

santra kirjoitti:Mirri kirjoitti:santra kirjoitti:Kuinka moni täällä toivoisi joikun jäähylle? Minua kohtaan se on ollu tosi inhottabva vaikkei edes tiedä minusta mitään. Mitä varten joiku edes on täällä?
Santra, mitä varten sinä edes olet täällä?
mirri . mulla on oilkeus olla täällä ihan yhtä suuri kuin sullakin, mirri onko mulla sun mielestä vähemmän oikeus olla ja kirjottaa täällä ku sua? Voitko vastata mirri
trisse (uusi) kirjoitti:ootko sä kis santra?
Kyllästynyt kirjoitti:Katsos kun se on niin, että jokainen haluaa olla kukkona tunkiolla, ja hajusta viis veisataan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa