trisse (uusi) kirjoitti:Entinen opiskelukaverini pyyti minua syömään Nepalilaiseen ja sanoi voivansa vaikka tarjota. Ystävällistä vai alentavaa?

trisse (uusi) kirjoitti:Entinen opiskelukaverini pyyti minua syömään Nepalilaiseen ja sanoi voivansa vaikka tarjota. Ystävällistä vai alentavaa?
trisse (uusi) kirjoitti:Entinen opiskelukaverini pyyti minua syömään Nepalilaiseen ja sanoi voivansa vaikka tarjota.
Ystävällistä vai alentavaa?
Hilppa kirjoitti:trisse (uusi) kirjoitti:Entinen opiskelukaverini pyyti minua syömään Nepalilaiseen ja sanoi voivansa vaikka tarjota. Ystävällistä vai alentavaa?
En tunne opiskelukaveriasi, joten en esitä mitään kantaaottavaa. Pohdin asiaa ainoastaan omalta kannaltani. Jos haluaisin mennä jonkun ystäväni kanssa syömään ja tietäisin, että hänellä ei ole siihen varaa, haluaisin tarjota. Seura on mukavaa ja ystävän kanssa olisi kiva käydä syömässä. Paljon kivempi kuin aina yksin. Ja sitten voi olla joku syy, vaikka vanhojen hyvien aikojen muistelu yhdessä ystävän kanssa.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa