trisse (uusi) kirjoitti:En varsinaisesti halua mutta velvollisuudentunnosta olen menossa. Ensiviikonloppuna menen ehkä Tallinnaan, seuraavana on teatteri mutta 4-6.4 voisin mennä jos tädille käy.
Joiku kirjoitti:trisse (uusi) kirjoitti:En varsinaisesti halua mutta velvollisuudentunnosta olen menossa. Ensiviikonloppuna menen ehkä Tallinnaan, seuraavana on teatteri mutta 4-6.4 voisin mennä jos tädille käy.
'
Nämäkö onnistuu ihan hyvin? Osaat mennä satamaan ja kait Tallinnassa jossain käyt.
Golden flower kirjoitti:Minulla on vaikeuksia ymmärtää sukulaisten tapaamisvelvolvoitetta. Sellainen jo ajatuksentasollakin syö ihmistä ihan kamalasti. Jos sellaisesta joku jotain irti saa niin kaikin mokomin, mutta jos ei saa, niin onko siitä todella iloa sille toisellekaan osapuolelle? En myöskään kannata sitä, että vanhukset unohdetaan koteihinsa yksikseen, mutta tuo velvoittaminen silti ärsyttää.
trisse (uusi) kirjoitti:Tästä on tullut jotenkin minun syyttämisketju..? Mutta eipä tuo haittaa - moinen syyttäminen poistaa katarttisesti alkuperäistä syyllisyyttä jonkun kumman mekanismin kautta

Joiku kirjoitti:Paskanjauhamistako varten sitten tämän ketjun teit?
Mirri kirjoitti:trisse (uusi) kirjoitti:Tästä on tullut jotenkin minun syyttämisketju..? Mutta eipä tuo haittaa - moinen syyttäminen poistaa katarttisesti alkuperäistä syyllisyyttä jonkun kumman mekanismin kautta
Trisse, jos oikeasti tunnet syyllisyyttä siitä, ettet käy katsomassa mummoasi, asiaan on aika helppo ja käytännöllinen ratkaisu: mene katsomaan..
trisse (uusi) kirjoitti:En varsinaisesti halua mutta velvollisuudentunnosta olen menossa.
Ensiviikonloppuna menen ehkä Tallinnaan, seuraavana on teatteri mutta 4-6.4 voisin mennä
jos tädille käy.
trisse (uusi) kirjoitti:Joiku kirjoitti:Paskanjauhamistako varten sitten tämän ketjun teit?
Kaikkihan täällä on enemmän tai vähemmän paskanjauhamista joten kai on pakko vastata että kyllä.
Jotenkin kieltämättä loukkaa että kaikki kertomani kuten se kuinka olen kärsinyt perheeni psykologisista peleistä kuten mummon marttyyriydestä ja isän käyttämistä mummoa välineenä kiduttaa minua ohitetaan ihan täysin. Jos saisi validiteettia omalle kokemukselleen ("aika inhottavasti suakin on kohdeltu") niin ois helpompi päästä syyllisyyksien kehästä vaikka sitten vierailemaan mummon luona viimeistä kertaa. Jos taas kaikki mitä saan on "oot itsekäs paska!" niin tulee vähän tunne että miks mä edes vaivautuisin siihen (vierailuun) ja jos kerta oon itsekäs paska niin otan sen pullan mieluiten sitten rusinoineen kaikkineen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa