Joiku kirjoitti:Niin mutta.
Oletko sie tuo joiku helmenkalastaja vai olenko mie se?
Psykopatologia kirjoitti:Joillekin.
Mutta kyse on siitä, m i t e n psyykilliset ongelmat ovat vaikuttamassa
ja m i t e n ko. vaikutus ilmenee.
On helppo sanoa, että vaikuttaa. Mutta pitäisi selittää tarkemmin,
meneekin sormi pyllyyn.
Helmenkalastaja kirjoitti:Joiku kirjoitti:Niin mutta.
Tuo on kyllä pulma![]()
Minä olen harjaantunut lukemaan väärin kirjoitettua tekstiä niin kuin kirjoittaja on tarkoittanut.
Siksi en kiinnittänyt huomiota pilkun ja isojen kirjainten puuttumiseen...
Tartun vain graaveihin virheisiin
Joiku kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Joillekin.
Mutta kyse on siitä, m i t e n psyykilliset ongelmat ovat vaikuttamassa
ja m i t e n ko. vaikutus ilmenee.
On helppo sanoa, että vaikuttaa. Mutta pitäisi selittää tarkemmin,
meneekin sormi pyllyyn.
Ei minusta tartte selvemmin sanoa kun että minä kirjoitan nyt yhdeksellä sormella, kun yksi sormi on perssilmässä. Jo pitäisi tajuta, että kyseessä on psyykkinen ongelma.
Psykopatologia kirjoitti:On helppo sanoa, että vaikuttaa. Mutta pitäisi selittää tarkemmin,
meneekin sormi pyllyyn.

Joiku kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Joiku kirjoitti:Niin mutta.
Tuo on kyllä pulma![]()
Minä olen harjaantunut lukemaan väärin kirjoitettua tekstiä niin kuin kirjoittaja on tarkoittanut.
Siksi en kiinnittänyt huomiota pilkun ja isojen kirjainten puuttumiseen...
Tartun vain graaveihin virheisiin
Ole sinä mun sivupersoona ja minä sun.
Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:On helppo sanoa, että vaikuttaa. Mutta pitäisi selittää tarkemmin,
meneekin sormi pyllyyn.
Onneksi ei tarvitse ruveta selittämään. Voi tyytyä siihen, että itse tietää ja tunnistaa.
Joiku kirjoitti:Santrakin voisi lopettaa sönkkäyksen kun puhut itsesi aivan pussiin. Nyt jo mut tunnet tukiasemalta, etkö vasta maininnut, että olet mut vasta täällä oppinut tuntemaan ja tietänyt että olen nainen kun luit päiväkirjani.
Voi perse mikä provo.
Helmenkalastaja kirjoitti:Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:On helppo sanoa, että vaikuttaa. Mutta pitäisi selittää tarkemmin,
meneekin sormi pyllyyn.
Onneksi ei tarvitse ruveta selittämään. Voi tyytyä siihen, että itse tietää ja tunnistaa.
Sanos muuta
Psykopatologia kirjoitti:Luulen, että itse-todetuista vaikeuksista huolimatta pidätte kirjoituksianne kuitenkin ä ä r i m m ä i s e n fiksuina.
Sen kuitenkin tiedostan, että aina ei ole kyse siitä, mistä näyttäisin kirjoittavan.

Psykopatologia kirjoitti:Juuri pään sisällöthän määrittävät fiksuutta tai tyhmyyttä yms.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa