todella upeeta ja kypsää käytöstä, mutta asialliseen kysymykseen et kykene vastaamaanJoiku kirjoitti:Pidä Pinja turpasi tukossa kun et mitään mistään ymmärrä. Sulla on oma pääsi niin sekaisin, että koeta se ekana selvittää ja vasta sen jälkeen selvitä muiden asioita.
Joiku kirjoitti:Santrakin voisi lopettaa sönkkäyksen kun puhut itsesi aivan pussiin. Nyt jo mut tunnet tukiasemalta, etkö vasta maininnut, että olet mut vasta täällä oppinut tuntemaan ja tietänyt että olen nainen kun luit päiväkirjani.
Voi perse mikä provo.
eipä näytä vastausta kuuluvansantra kirjoitti:Joiku kirjoitti:Santrakin voisi lopettaa sönkkäyksen kun puhut itsesi aivan pussiin. Nyt jo mut tunnet tukiasemalta, etkö vasta maininnut, että olet mut vasta täällä oppinut tuntemaan ja tietänyt että olen nainen kun luit päiväkirjani.
Voi perse mikä provo.
niinpä
Haukkumalinjalle mennään silloin kun kyky asialliseen kommunikointiin ei riitä.
En ole niin tyhmä ettenkö osaisi yhdistellä asioita ja henkilöitä joita olen lukenut muissa yhteyksissä.mitä sönkkäämiseen tulee, sinähän siinä näytät olevan virtuoosi:)
Edelleenkin odotan ASIALLISTA vastaustasi ja selitystäsi käsittämättömään käytökseesi
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa