Voivoi.

Re: Voivoi.

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 28.02.2014 23:06

trisse (uusi) kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Minusta on normaalia, että suojelemme toisiamme tässä yhteisössä.

Ei tässä yhteisössä ylläpitäjiä lukuunottamatta ole koskaan ketään suojeltu ja nyt on jo myöhäistä aloittaa sellaista.

On sinuakin suojeltu, vaikka oletkin itse pahin vihollisesi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 28.02.2014 23:08

Miten minua on suojeltu? Haluaisin nähdä itseni suojeltuna mielellään joten suhtaudun varsin avoimesti vastaukseen jonka toivottavasti saan...
trisse (uusi)

ViestiKirjoittaja Hilppa » 28.02.2014 23:17

trisse (uusi) kirjoitti:Miten minua on suojeltu? Haluaisin nähdä itseni suojeltuna mielellään joten suhtaudun varsin avoimesti vastaukseen jonka toivottavasti saan...

Olet ilmeisesti ollut luomet tai verhot silmillä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 28.02.2014 23:19

Kyllästynyt kirjoitti:Miksi psykoterapeutti ei saisi kertoa olevansa psykoterapeutti? Olisiko parempi tai muuten jotenkin reilumpaa, että hän kirjoittelisi paljastamatta asiantuntijuuttaan? Minun mielestäni ei; päinvastoin on hyvä tietää kenen kanssa on tekemisissa.

Sinäkö tiedät nimimerkki Psykoterapeutin olevan oikeasti psykoterapeutti?
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 28.02.2014 23:20

Eikö Kyllästyneen kommenttiin voisi suhtautua niinkin, että puolustakoon kaikki vain itseään kiusaamistapauksissakin.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 28.02.2014 23:20

trisse (uusi) kirjoitti:Miten minua on suojeltu? Haluaisin nähdä itseni suojeltuna mielellään joten suhtaudun varsin avoimesti vastaukseen jonka toivottavasti saan...

On ollut kiellettyä/pidetty sopimattomana sitä, että sinulle vastattaisiin samalla tavalla ja mitalla kuin mitä sinä olet muille jakanut.

On myös (ainakin yritetty) estää sinua riehumasta kännipäissäsi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 28.02.2014 23:21

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Miksi psykoterapeutti ei saisi kertoa olevansa psykoterapeutti? Olisiko parempi tai muuten jotenkin reilumpaa, että hän kirjoittelisi paljastamatta asiantuntijuuttaan? Minun mielestäni ei; päinvastoin on hyvä tietää kenen kanssa on tekemisissa.

On se.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 28.02.2014 23:22

Pinja kirjoitti:Eikö Kyllästyneen kommenttiin voisi suhtautua niinkin, että puolustakoon kaikki vain itseään kiusaamistapauksissakin.

Mutta miten se sopii sinun väitteeseesi toinen toistensa (palstalaisten) suojelemisesta?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 28.02.2014 23:26

Kyllästynyt kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Eikö Kyllästyneen kommenttiin voisi suhtautua niinkin, että puolustakoon kaikki vain itseään kiusaamistapauksissakin.

Mutta miten se sopii sinun väitteeseesi toinen toistensa (palstalaisten) suojelemisesta?

Siten, että kiusattua ei pidä suojella vaan kiusattu suojelee itse itseänsä.
Pinja

ViestiKirjoittaja Tohtori Perintö » 28.02.2014 23:26

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:psykoterapeutti? Olisiko parempi tai muuten jotenkin reilumpaa, että hän kirjoittelisi paljastamatta asiantuntijuuttaan?

Uskotko sokeasti titteleihin? En tiedä tästä psykonautti keissistä mitään, mutta kannattaa uskoa vain itseään, kukaan ei ole sinua fiksumpi ja vaikka olisi, mitä sinä siitä hyötyisit? Ota vastuuta ajatuksistasi.
Tohtori Perintö

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 28.02.2014 23:31

Pinja kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Siten, että kiusattua ei pidä suojella vaan kiusattu suojelee itse itseänsä.

Tuo viesti on pahasti ristiriitainen sen kanssa kun sanoit, että "suojelemme toinen toistamme".
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 28.02.2014 23:42

Psykopatologia kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

On se.

Obelixinkin vakuuteltiin olevan psykoterapeutti ja perusteluksi vakuutteluille sanottiin, että Obelix on itse kertonut olevansa psykoterapeutti. Minulle ei ole kuuna päivänä valjennut mistä tiedettiin hänen olevan psykoterapeutti todellisuudessa ja ihan oikeasti.

Sitä en käsitä, että oikea psykoterapeutti yrittäisi luoda ikään kuin kahdenkeskistä - yksilöpsykoterapeuttista - keskustelusuhdetta johonkin kirjoittajaan yleisellä nettifoorumilla niin vahvasti, että antaisi ymmärtää toisten kirjoittajien olevan kuin häiriötekijä näiden osallistuessa julkiseen keskusteluketjuun. Muttei kai minun tarvitsekaan käsittää.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 28.02.2014 23:48

Mirri kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

On se.

Obelixinkin vakuuteltiin olevan psykoterapeutti ja perusteluksi vakuutteluille sanottiin, että Obelix on itse kertonut olevansa psykoterapeutti. Minulle ei ole kuuna päivänä valjennut mistä tiedettiin hänen olevan psykoterapeutti todellisuudessa ja ihan oikeasti.

Sitä en käsitä, että oikea psykoterapeutti yrittäisi luoda ikään kuin kahdenkeskistä - yksilöpsykoterapeuttista - keskustelusuhdetta johonkin kirjoittajaan yleisellä nettifoorumilla niin vahvasti, että antaisi ymmärtää toisten kirjoittajien olevan kuin häiriötekijä näiden osallistuessa julkiseen keskusteluketjuun. Muttei kai minun tarvitsekaan käsittää.

Milläpä minä voisin todistaa Obelixin olleen/olevan psykoterapeutti.

On paljon muutakin mitä en saa sinua uskomaan tai käsittämään, mutta (tietääkseni) R. Kiplingiä lainaten; se on jo toinen tarina.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 28.02.2014 23:50

Kyllästynyt kirjoitti:

On ollut kiellettyä/pidetty sopimattomana sitä, että sinulle vastattaisiin samalla tavalla ja mitalla kuin mitä sinä olet muille jakanut.

Kyllä minulle on täällä vastattu samalla mitalla. Jos minut bännätään kun olen kännissä niin en osaa nähdä sitä minun suojeluna, pikemminkin se vaikuttaa muiden suojelulta.
trisse (uusi)

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 28.02.2014 23:51

Hilppa kirjoitti:

Olet ilmeisesti ollut luomet tai verhot silmillä.

Saat sinäkin vastata.
trisse (uusi)

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 28.02.2014 23:55

trisse (uusi) kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Kyllä minulle on täällä vastattu samalla mitalla...

Ei edes kertaakaan lähellekään.
trisse (uusi) kirjoitti:... Jos minut bännätään kun olen kännissä niin en osaa nähdä sitä minun suojeluna, pikemminkin se vaikuttaa muiden suojelulta.

Riehumisesi ei ole eduksi kenellekään, mutta siitä on haittaa sekä muille että sinulle itsellesi. Janne Pöyhtärin tapa olla puuttumatta törkeilyysi ja törttöilyysi oli sinulle vahingoksi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 28.02.2014 23:58

Kyllästynyt kirjoitti:Riehumisesi ei ole eduksi kenellekään, mutta siitä on haittaa sekä muille että sinulle itsellesi. Janne Pöyhtärin tapa olla puuttumatta törkeilyysi ja törttöilyysi oli sinulle vahingoksi.

Mahdollisesti. Toisaalta Jannen demonisointi on mennyt jo tarpeeksi pitkälle...
trisse (uusi)

ViestiKirjoittaja Pinja » 01.03.2014 00:02

En ole pystynyt kauheasti puuttumaan täällä ilmenevään ja ilmenneeseen kiusaamiseen, koska en tiedä tukiasematapahtumista.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 01.03.2014 00:02

trisse (uusi) kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Riehumisesi ei ole eduksi kenellekään, mutta siitä on haittaa sekä muille että sinulle itsellesi. Janne Pöyhtärin tapa olla puuttumatta törkeilyysi ja törttöilyysi oli sinulle vahingoksi.

Mahdollisesti. Toisaalta Jannen demonisointi on mennyt jo tarpeeksi pitkälle...

Hänen tapansa toimia aiheutti paljon vahinkoa - minulle ainakin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 01.03.2014 00:04

Pinja kirjoitti:En ole pystynyt kauheasti puuttumaan täällä ilmenevään ja ilmenneeseen kiusaamiseen, koska en tiedä tukiasematapahtumista.

Tukiaseman tapahtumista perillä oleminen ei ole mikään edellytys kiusaamiseen puuttumiselle.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet