Jill kirjoitti:
Minkälaisia itsesuggestio-keinoja teillä on
Joiku kirjoitti:Jill kirjoitti:Minkälaisia itsesuggestio-keinoja teillä on
Minä pääasiassa yritän olla etten ajattele muista ihmisistä mitään. En katso heidän ilmeitetään,
em vaatteita, en kampausta vaan kuuntelen mitä se sanoo ja ajattelen vaan sen sanomisen.
Netissä yritän olla että luen sen kirjoituksen vaan enkä katso kuka sen kirjoitti.
Se on teknillisesti vaikeaa ja sitten pitää tehä listaa keiden kirjoituksiin en vastaa koska kuitenkin
tulee ajatelleeksi samalla, että sen kirjoitti tuo yks mulukku ja kirjoitukseeni sotkeutuu liikaa henkilö
eikä se pysy asiassa.
Jill kirjoitti:Minua on auttanut se, että kiinnitän huomioni ihmisten
hyviin puoliin ja jätän ne puolet, joista en pidä vähemmälle huomiolle.
Aina on niitä, joiden kanssa ei tule toimeen hyvin, mutta se auttaa omaa
mieltäkin, kun ajattelee muista hyvää.
Minkälaisia itsesuggestio-keinoja teillä on?
Minun maailmaan se todella muuttaa ja minua itseäni, kun
katson ihmisissä heidän hyvyyteensä, enkä pahuuteensa.
Golden flower kirjoitti:Miten terve suhtautuu Hitleriin ja Staliniin ja heidän kaltaisiinsa? Minä ajattelen, että he olivat sairaita, pahoin henkisesti häiriintyneitä. He tekivät minun näkemykseni mukaan väärin, mutta en voi tuomita heitä, koska silloinhan tekisin tavallaan saman kuin mitä hekin. En ole Hitleriä tai Stalinia parempi ihminen, jos sellaista ryhdyn kuvittelemaan, kärsin samasta sairaudesta kuin hekin. Voin tuomita tekonsa vääriksi ja pyrkiä itse toimimaan eettisesti oikein, muuta vaihtoehtoa ei ole.
Psykopatologia kirjoitti:Joiku kirjoitti:Jill kirjoitti:Minkälaisia itsesuggestio-keinoja teillä on
Minä pääasiassa yritän olla etten ajattele muista ihmisistä mitään. En katso heidän ilmeitetään,
em vaatteita, en kampausta vaan kuuntelen mitä se sanoo ja ajattelen vaan sen sanomisen.
Netissä yritän olla että luen sen kirjoituksen vaan enkä katso kuka sen kirjoitti.
Se on teknillisesti vaikeaa ja sitten pitää tehä listaa keiden kirjoituksiin en vastaa koska kuitenkin
tulee ajatelleeksi samalla, että sen kirjoitti tuo yks mulukku ja kirjoitukseeni sotkeutuu liikaa henkilö
eikä se pysy asiassa.
Tuollainen asenne-yritys sisältää psyykkisten vääristymien siemenen.
Pitäisi olla heti ja aina kaikki kanavat auki itseen ja ulkomaailmaan.
Psykopatologia kirjoitti:Kunpa kaikki näkisivät myös Hitlerissä ja Stalinissa olleen hyvyyden!
Psykopatologia kirjoitti:Omien tunteiden yms. täysi tiedostaminen (so. "subjektiivisuus") on
edellytys objektiivisuudellelle.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa