Olen flunssassa

Olen flunssassa

ViestiKirjoittaja Pinja » 17.02.2014 22:42

,mutta en tiedä onko tämä sikainfluenssaa.
Pinja

Re: Olen flunssassa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 17.02.2014 23:10

Pinja kirjoitti:,mutta en tiedä onko tämä sikainfluenssaa.

Influessaan kuuluu nivel- ja/tai lihassärky, korkea kuume ja todella huono ja kipeä olo. Paljon pahempi ja sairaampi kuin tavallisessa flunssassa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 17.02.2014 23:49

Jäsenet ovat aivan saatanan kipeet, kuumetta ei ole lainkaan, mutta olen kuullut ettei kuumetta välttämättä tule.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 18.02.2014 15:55

Miten olo? Muista dokata!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Hermes » 18.02.2014 16:02

Minullakin oli pari päivää flunssa, varmaan ensimmäisen kerran moneen vuoteen. Tänään tosiaan näköjään tuntuu jo paremmalta. Ja tissuttelu tosiaan auttoi oloon. Ehkä se jopa paransi minut! Eilen päivällä silmät vuosivat vettä, sen jälkeen kun aloitin tissuttelun, niin olo parani ja myöhään illalla kävin puolen tunnin kävelylenkillä. Aamulla olo oli aika hyvä. Pitäisiköhän sitä parantaa loputkin pöpöt ja tulehdukset kehosta..
Hermes

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 18.02.2014 16:08

Jatka dokaamsta!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Hermes » 18.02.2014 21:22

Flunssa paranee kohenevaa tahtia!
Hermes

ViestiKirjoittaja Pinja » 18.02.2014 21:40

Tänään oli pahimmillaan kuumetta 38,9 astetta. Otin sitten kerralla neljä buranaa ja kaksi gefilus mahansuojaustaplettia. Makasin koko päivän ilta kahdeksaan asti pedissä. Nyt kuumetta enää 37,2 astetta, ja jaksoin käydä lenkittämässä koiratkin puolentunnin lenkillä. Nyt otan c-vitamiini poretapletin. Tiedän, että mulla on A-influenssa, tarttui veljeltä, kun tuli tänne kipeenä. Hän kävi ottamassa testit, että mikä flunssa on ja hänellä oli kuumettakin jopa samanverran pahimmillaan kuin minulla.
Pinja

ViestiKirjoittaja haller » 21.02.2014 12:29

Minä myös (flunssassa siis). Toistaiseks vaan nuhaa ja ääni painuksissa. Mul on kyl ihan luonnostaankin matala ääni, mut nyt se on viäl matalampi. t. haller
haller

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet