Joiku kirjoitti:Vituttaako noin raskaasti kun ei ole ketään kenen kanssa riidellä.
Psykopatologia kirjoitti:Ainakin minun kirjoitusvirheisiini voivat kaikki halulliset sielut ihan rauhassa puutua.
Joiku kirjoitti:Minun ei tarvi puuttua, koska olen sanonut että ole lukihäiriöinen ja koe tuollaiset nimen väärinkirjoitusoikaisut pelkkänä vittuiluna.
Ja lisäksi kun Kyllästyneellä ei ole laisinkaan huumorintajua mikä tuli tuossa tänäänkin tässä nähtyä, niin jotenkin typerää edes puhua koko ihmisen kanssa. Aivan sama kun puhuisin kananfileelle.
Joiku kirjoitti:Minun ei tarvi puuttua, koska olen sanonut että ole lukihäiriöinen ja koe tuollaiset nimen väärinkirjoitusoikaisut pelkkänä vittuiluna.
Ja lisäksi kun Kyllästyneellä ei ole laisinkaan huumorintajua mikä tuli tuossa tänäänkin tässä nähtyä, niin jotenkin typerää edes puhua koko ihmisen kanssa. Aivan sama kun puhuisin kananfileelle.
Psykopatologia kirjoitti:Ainakin minun kirjoitusvirheisiini voivat kaikki halulliset sielut ihan rauhassa puutua.
varastettu trisse kirjoitti:Joiku kirjoitti:Minun ei tarvi puuttua, koska olen sanonut että ole lukihäiriöinen ja koe tuollaiset nimen väärinkirjoitusoikaisut pelkkänä vittuiluna.
Ja lisäksi kun Kyllästyneellä ei ole laisinkaan huumorintajua mikä tuli tuossa tänäänkin tässä nähtyä, niin jotenkin typerää edes
puhua koko ihmisen kanssa. Aivan sama kun puhuisin kananfileelle.
Toisaalta kananfileellä on hieman enemmän empatiakykyä...
Psykopatologia kirjoitti:varastettu trisse kirjoitti:Joiku kirjoitti:Minun ei tarvi puuttua, koska olen sanonut että ole lukihäiriöinen ja koe tuollaiset nimen väärinkirjoitusoikaisut pelkkänä vittuiluna.
Ja lisäksi kun Kyllästyneellä ei ole laisinkaan huumorintajua mikä tuli tuossa tänäänkin tässä nähtyä, niin jotenkin typerää edes
puhua koko ihmisen kanssa. Aivan sama kun puhuisin kananfileelle.
Toisaalta kananfileellä on hieman enemmän empatiakykyä...
Myöskään tätä varastetun trissen viestiä ei ole huomioitu.
Kyllästynyt kirjoitti:Tuo puhuu sen puolesta, ettei ole merkitystä mitä sanoo, vaan vain sillä, kuka sanoo.
Psykopatologia kirjoitti:Niin, mutta mikä puuttumista yms. määrittää?
Itselläni on ainakin niin, että jos joku on oikein vajakki, en ehkä puutu ollenkaan.
Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Tuo puhuu sen puolesta, ettei ole merkitystä mitä sanoo, vaan vain sillä, kuka sanoo.
Tämä ansaitsee tulla lainatuksi ihan omanaan, irti yhteydestä, sillä näin tällä foorumilla tuntuu olevan.
Ja koska sinulla, Kyllästynyt, on kana kynimättä niin monen kirjoittajan kanssa, olen sitä mieltä, ettei ole sinunkaan etusi, että toimit täällä myös valvojana. Muistan ja uskon kyllä, ettet moderoi riitaketjuja, joissa olet itse yhtenä pääkirjoittelijana, mutta se ei muuta tätä vankkaa käsitystäni.
Uskoakseni näin pienellä foorumilla ei tarvita kahta moderointioikeudet omaavaa. PP voisi toki käyttää asiantuntemustasi teknisissä asioissa (joku > Joiku), mutta viestien moderoinnin voisi mielestäni hoitaa PP yksin (niin kuin käytännössä nykyään suurimmaksi osaksi tapahtuneekin...
Helmenkalastaja kirjoitti:... mutta viestien moderoinnin voisi mielestäni hoitaa PP yksin (niin kuin käytännössä nykyään suurimmaksi osaksi tapahtuneekin, koska moderoitavia viestejä tulee etupäässä sinulle rivikirjoittajana).
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:... mutta viestien moderoinnin voisi mielestäni hoitaa PP yksin (niin kuin käytännössä nykyään suurimmaksi osaksi tapahtuneekin, koska moderoitavia viestejä tulee etupäässä sinulle rivikirjoittajana).
Mitä tarkoitat lihavoimallani lauseellasi?
Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:... mutta viestien moderoinnin voisi mielestäni hoitaa PP yksin (niin kuin käytännössä nykyään suurimmaksi osaksi tapahtuneekin, koska moderoitavia viestejä tulee etupäässä sinulle rivikirjoittajana).
Mitä tarkoitat lihavoimallani lauseellasi?
Ihan näppituntumalla heitin, että porukat täällä intoutuvat kirjoittamaan ikävään sävyyn lähinnä sinulle. Mistä mahtaa johtua? Minäkin teen niin, ja minulla se johtuu siitä, että ärsytyskynnys ylittyy - milloin mistäkin viestistäsi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa