Maustekrassin viljelyä on pidetty hyvin vaikeana, ja osa sadosta kerätään edelleen luonnosta. Perinteisesti maustekrassia kasvatetaan virtaavan veden huuhtomassa sorassa, matalassa vedessä tai ainakin märässä maassa.[2]
Maustekrassin viljelyä on pidetty hyvin vaikeana, ja osa sadosta kerätään edelleen luonnosta. Perinteisesti maustekrassia kasvatetaan virtaavan veden huuhtomassa sorassa, matalassa vedessä tai ainakin märässä maassa.[2]
Hilppa kirjoitti:Tänään maistoin Sake Avokado Don-annoksen. Ensin vihreää teetä. Oli hyvää. Siis kummatkin. Tarjoiltiin kulhosta, jossa riisi-sesamsiemen-sakekastikeseos, ympärillä sommiteltu kehäksi pieniä raakoja lohipaloja ja keskellä pinnalla puolikas Ready to eat avokado viipaloituna. Valitsin makeahkon soijakastikkeen, johon kastoin kalapaloja, ja sivelin kalojen päälle wasabia sekä peitin ne inkiväärilastulla. Oli kerrassaan mainio annos. Täyttävä ja terveellinen eikä mausta voi sanoa kuin että taivaallista. Yksinkertaista. Vain raikkaat perusmaut ja huolella tehty mieto riisin seoskastike.

Rane kirjoitti:Minä en ole maistanutkaan sushia, enkä aiokaan.
Psykopatologia kirjoitti:Rane kirjoitti:Minä en ole maistanutkaan sushia, enkä aiokaan.
Minä vasta 2012. Kannattaa maistaa!
Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Tänään maistoin Sake Avokado Don-annoksen. Ensin vihreää teetä. Oli hyvää. Siis kummatkin. Tarjoiltiin kulhosta, jossa riisi-sesamsiemen-sakekastikeseos, ympärillä sommiteltu kehäksi pieniä raakoja lohipaloja ja keskellä pinnalla puolikas Ready to eat avokado viipaloituna. Valitsin makeahkon soijakastikkeen, johon kastoin kalapaloja, ja sivelin kalojen päälle wasabia sekä peitin ne inkiväärilastulla. Oli kerrassaan mainio annos. Täyttävä ja terveellinen eikä mausta voi sanoa kuin että taivaallista. Yksinkertaista. Vain raikkaat perusmaut ja huolella tehty mieto riisin seoskastike.
Söitkö annoksen, vai maistoitko vain? Maistoin annosta/söin annoksen... Viestistäsi ei selviä kumpaa teit.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa