Hilppa kirjoitti:AI jaa. Minä ymmärsin, että fysioterapeutit olivat jumppauttaneet Rukajärveä kuntoon. Lisäys 22.23: studiossa sanoivat.
Psykopatologia kirjoitti:Eihän lumilautailu mitään urheilia olekaan.
Joiku kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Eihän lumilautailu mitään urheilia olekaan.
Jaa, kiitos tiedosta. Minä lopetankin nyt amatöörien kanssa puhumisen urheilusta.
Kiitos parin päivän kisastudiosta.
Joiku kirjoitti:Tässä Mäkäräisen tilanteessa. Ja hoks, hän ampui ensimmäisellä paikalla nollat, toisellä möhläsi.
Miksi vaiva ei ollut ekalla paikalla?
"Olympiajoukkueen ylilääkäri Harri Hakkarainen hämmästyi kuullessaan Ilta-Sanomilta Mäkäräisen kuvaamista, hiihtosuoritusta haitanneista oireista.
- Minä kuulen tästä asiasta nyt ensimmäisen kerran. Valitettavasti vasta kilpailun jälkeen, joten emme enää ehdi auttaa. Yleisellä tasolla Mäkäräistä tarkoittamatta on niin, että voimme auttaa vain, jos urheilija on meidän suuntaamme avoin, Hakkarainen sanoi.
Hakkaraisen mukaan Mäkäräisen kuvaamia oireita olisi päästy lievittämään nopeasti ja tehokkaasti.
- Ensimmäinen apu on nenänkostuttimet eli kuivien limakalvojen kostuttaminen. Joka kisakylässä on vastuulääkäri, jonka matka-apteekista löytyy jopa parempi arsenaali kuin kisakylän apteekista" Is
Eli seliseli Mäkäräinen. Miksi ei vaan sanoa, että meni pieleen mutta yritetään vielä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa