Kahvi kirjoitti:Kahvi kirjoitti:...
Otin tämän nyt puheeksi sen takia, että nykytilanteessa itse ainakaan en uskalla päiväkirjaani kirjoitella kuin hyvin rajoitetusti. Olen ymmärtänyt, että muutamalla muullakin on vastaavankaltainen "pidäke" päiväkirjojen osalta.
Noin olen ymmärtänyt, ja suoraan nimeltä mainiten suurin syy tuohon on Kyllästyneen käytös täällä. Ja jos oikein muistan, niin ainakin Helmenkalastaja on ilmoittanut, että ko asian takia hän ei edes pidä mitään päiväkirjaa täällä. Kun on aina pelko tms siitä, että päiväkirjamateriaalia leviää yleiselle puolelle - lähinnä vain ja ainoastaan Kyllästyneen toimesta.
Muut kirjoittajat tuntuvat ymmärtävän (ilman ohjeistuksiakin), että päiväkirjoihin kirjoitetuilla oman elämän tapahtumia yms päiväkirjamateriaalia ei todellakaan levitellä yleiselle puolelle. Ei edes silloin, kun toisen kirjoittama tuntuisi kuinka vastenmieleiseltä ja raivostuttavalta. Samoiten muut kirjoittajat tuntuvat ymmärtävän, että jos kirjoittaa viestejä toisen päiväkirjaan, niin niiden tulisi olla erityisen paljon asiallisia ja päiväkirjanpitäjää kunnioittavia.
Mihin sinä oikein pyrit? Etkö ole vieläkään saanut tarpeeksi valitettua ja ruikutettua?
Olenko kirjoittanut mitään sinun, tai kenenkään muunkaan,päiväkirjasta?
Jos en ole, mitä sinä vielä kitiset?