Joiku kirjoitti:Tai otettiinko häneltä oikeudet pois palkinnoksi toiselle kirjoittajalle?
Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Jos A ilmoittaa B:n viestin loukkaavan häntä (tms),
tulisi B:n harkita oman viestinsä muokkaamista tai poistamista.
Jos B poistaa, niin myös A poistaa.
Minusta tuo kuulostaa paitsi järkevältä myös tahdikkaalta B:tä kohtaan. Itse ainakin A:n roolissa mieluusti poistan oman tarpeettomaksi käyneen viestini, jos huomaan B:n viestille tapahtuneen jotakin. Mielestäni A:lla ei olisi mitään järjellistä ja perusteltua syytä jättää B:n viestiin kohdistuvaa kritiikkiä näkyviin, jos B:n viesti poistuu.
Joskus kun olen ilmoittanut foorumin ylläpitoon jostakin B-viestistä, olen ilmoittanut myös oman A:n osassa kirjoittamani viestin poistoon. Tai olen sanonut, että poistan oman viestini, kunhan B:n viesti poistuu.
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:En mielelläni vastaa, koska asiaa ei voi pitävästi varmistaa yms.
Mutta kuitenkin (mielelläsi?) kirjoitat niin, että viestisi voi vaivatta ymmärtää viittaavaan minuun - ja mm. Helmenkalastajaan väitteeseen minun vainoharhaisuudestani.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:En mielelläni vastaa, koska asiaa ei voi pitävästi varmistaa yms.
Mutta kuitenkin (mielelläsi?) kirjoitat niin, että viestisi voi vaivatta ymmärtää viittaavaan minuun - ja mm. Helmenkalastajaan väitteeseen minun vainoharhaisuudestani.
Kyllä minustakin käytöksessäsi on toisinaan havaittavissa (selvästikin) sellaisia piirteitä, joita itse pitäisin vainoharhaisina.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllä minustakin käytöksessäsi on toisinaan havaittavissa (selvästikin) sellaisia piirteitä, joita itse pitäisin vainoharhaisina.
Kysyn vielä tarkennukseksi:
Väitätkö, vihjaatko tai viittaatko minun olevan vainoharhainen?
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllä minustakin käytöksessäsi on toisinaan havaittavissa (selvästikin) sellaisia piirteitä, joita itse pitäisin vainoharhaisina.
Kysyn vielä tarkennukseksi:
Väitätkö, vihjaatko tai viittaatko minun olevan vainoharhainen?
Väitän käytöksessäsi olevan sellaisia piirteitä, jotka toisinaan itse koen (selvästikin) vainoharhaisiksi - tämä on siis oma henkilökohtainen kokemukseni sinun käytöksestäsi (ei sinusta henkilönä).
Psykopatologia kirjoitti:Hän valitsi ilkyden.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Väitän käytöksessäsi olevan sellaisia piirteitä, jotka toisinaan itse koen (selvästikin) vainoharhaisiksi - tämä on siis oma henkilökohtainen kokemukseni sinun käytöksestäsi (ei sinusta henkilönä).
Jos sinä "henkilökohtaisena kokemuksenasi" julkisesti väität minun/"koet minun" olevan (selvästikin) vainoharhainen, sinulla pitäisi olla joko laillistetun lääkärin tai jokin muu terveydenhuollon ammattipätevyys.
...
Kyllästynyt kirjoitti:Ei voi olla käytöstä ilman henkilöä, ...
Kyllästynyt kirjoitti:... ja siksi sinun "ei sinusta henkilönä" ei ole muuta kuin perusteetonta oman (huonon) käytöksesi puolustelua ja vähättelyä.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:... ja siksi sinun "ei sinusta henkilönä" ei ole muuta kuin perusteetonta oman (huonon) käytöksesi puolustelua ja vähättelyä.
Missä ja miten olen käyttäytynyt huonosti?
Psykopatologia kirjoitti:Foorumilla on parin viikon sisällä räjähtänyt tapa kirjoittaa toverista tai toverittaresta
hyvin halventavaan sävyyn, joka voi olla verhoituneena vaikkapa sivistyneeseen tyyliin.
Tästä lähtien - 25.5.2015 10:10 - otan esiin tällaiset uudet viestit (ainakin) koodilla RED.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa