Rane kirjoitti:Valvoja olisi aika paha nimimerkki tällaisella mt-palstalla. Sehän voisi tarkoittaa myös sitä, ettei ihminen nuku lainkaan.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Yksi syy miksen ole nimimerkkiäni vaihtanut, on se, etten halua syytöksiä siitä, etten kanna vastuuta niistä viesteistä jotka olen Kyllästyneenä kirjoittanut.
Miksi panit aloittamassani ketjussa pystyyn nimimerkkisi vaihtamiseen tarkoitetun kilpailun?
Koska sinä minun nimimerkkini puheeksi otit.

Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt:
" Tuossa ko. tapauksessa kyse oli naisten/naiseuden esineellistämisestä ja halventamisesta eikä moraalista."
Pikemminkin juuri päinvastoin.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Yksi syy miksen ole nimimerkkiäni vaihtanut, on se, etten halua syytöksiä siitä, etten kanna vastuuta niistä viesteistä jotka olen Kyllästyneenä kirjoittanut.
Miksi panit aloittamassani ketjussa pystyyn nimimerkkisi vaihtamiseen tarkoitetun kilpailun?
Koska sinä minun nimimerkkini puheeksi otit.
Huono selitys...
Mirri kirjoitti:... Huono selitys. Etenkin, koska olet ennenkin kysellyt toisilta kirjoittajilta itsellesi uutta nimimerkkiä, muttet vieläkään ole saanut vaihtoa aikaiseksi...
Mirri kirjoitti:... Kyltsi on kömpelölle Kyllästyneelle hyvä vaihtoehto käytettäväksi; sopii siinä kuin sinun käyttöösi Tuuve jokun korvikkeeksi.
Psykopatologia kirjoitti::27
(- -)
Mikä on se kaksoisstandardi jonka sinä väität minulla olevan? Tiedän, että Kahvi luulee minun moralisoineen,
mutta kun en ole viitannut moraaliin (niin kuin minä sen ymmärrän) lainkaan.
Huomaan, että on toivotonta saada teitä uskomaan, etten moralisoinut. Siitä huolimatta käsky "menes muualle
(moralisoimaan) irvistyksellä ja huutomerkillä vahvistettuna - tarkoittaa, että minun käsketään mennä muualle
kirjoittamaan! Ja niin minä tein.
(- -)
Kaksois-standardi on se, että hyväksyt omat tunteesi yms. oman viestisi tulkinnan "oikeellisuuden" kriteeriksi
mutta et hyväksy toisen tunteita yms. hänen oman viestinsä tulkinnan "oikeellisuuden" kriteeriksi. Täten
päätät molempien puolesta sen, mikä on oikea tulkinta.
Tässä ei ole kyse uskomaan saamisesta tms. vaan päättelyn luonteesta - vain MINÄ olen oikeassa!
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, koska tässä ketjussa aloitit nimimerkkiisi liittyvän kilpailun, niin sopisiko, että uusi nimimerkkisi lyötäisiin tässä ketjussa lukkoon enemmistöpäätöksellä? Tuomaristo olisi laajempi kuin sinä yksin, ja eniten ääniä saanut ehdotus voittaisi.
Psykopatologia kirjoitti:... Täten päätät molempien puolesta sen, mikä on oikea tulkinta....
Psykopatologia kirjoitti:... Tässä ei ole kyse uskomaan saamisesta tms. vaan päättelyn luonteesta - vain MINÄ olen oikeassa!
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, koska tässä ketjussa aloitit nimimerkkiisi liittyvän kilpailun, niin sopisiko, että uusi nimimerkkisi lyötäisiin tässä ketjussa lukkoon enemmistöpäätöksellä? Tuomaristo olisi laajempi kuin sinä yksin, ja eniten ääniä saanut ehdotus voittaisi.
Kuten jo alussa ilmoitin, pidätän itselläni oikeuden hyväksyä tai hylätä ehdotukset.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, koska tässä ketjussa aloitit nimimerkkiisi liittyvän kilpailun, niin sopisiko, että uusi nimimerkkisi lyötäisiin tässä ketjussa lukkoon enemmistöpäätöksellä? Tuomaristo olisi laajempi kuin sinä yksin, ja eniten ääniä saanut ehdotus voittaisi.
Kuten jo alussa ilmoitin, pidätän itselläni oikeuden hyväksyä tai hylätä ehdotukset.
Minkäs teet, jos täällä aletaan käyttää sinusta lempinimeä Kyltsi.
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:... Täten päätät molempien puolesta sen, mikä on oikea tulkinta....
En päätä. Mutta sen päätin, että Kahvin käsky poistua, oli käsky poistua - eikä minun mielestäni voi olla niin, että päiväkirjan pitäjä voi kirjoittaa mitä tahansa, ja sitten kieltää kommentoinnin koko palstalla.
Tuon ehdoton edellytys tietenkin on, että kommentit ovat asiallisia, eivätkä herjaamis-, solvaus- tai kiusaamisviestejä.Psykopatologia kirjoitti:... Tässä ei ole kyse uskomaan saamisesta tms. vaan päättelyn luonteesta - vain MINÄ olen oikeassa!
Ei. Kyse ei ole siitä, että vain minä olisin oikeassa, vaan siitä, että jos käskee irvistyksellä ja huutomerkillä vahvistetulla käskyllä asiallisella kielellä kirjoitettuja kommentteja lähettävän kirjoittajan poistumaan, ei pidä ihmetellä, jos kirjoittaja poistuu ja alkaa käsitellä asiaa muualla - ihan niin kuin käskyttäjä oli käskenytkin.
Psykopatologia kirjoitti:1:24Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:... Täten päätät molempien puolesta sen, mikä on oikea tulkinta....
En päätä. Mutta sen päätin, että Kahvin käsky poistua, oli käsky poistua - eikä minun mielestäni voi olla niin, että päiväkirjan pitäjä voi kirjoittaa mitä tahansa, ja sitten kieltää kommentoinnin koko palstalla.
Tuon ehdoton edellytys tietenkin on, että kommentit ovat asiallisia, eivätkä herjaamis-, solvaus- tai kiusaamisviestejä.Psykopatologia kirjoitti:... Tässä ei ole kyse uskomaan saamisesta tms. vaan päättelyn luonteesta - vain MINÄ olen oikeassa!
Ei. Kyse ei ole siitä, että vain minä olisin oikeassa, vaan siitä, että jos käskee irvistyksellä ja huutomerkillä vahvistetulla käskyllä asiallisella kielellä kirjoitettuja kommentteja lähettävän kirjoittajan poistumaan, ei pidä ihmetellä, jos kirjoittaja poistuu ja alkaa käsitellä asiaa muualla - ihan niin kuin käskyttäjä oli käskenytkin.
Ei pidä ihmetellä, mutta Kahvi ei tarkoitatnut aivan sitä, kuten hän on kertonut (myöhemmin).
Siis sinä päätät Kahvin puolesta hänen viestinsä "oikean" merkityksen mutta et hyväksy, jos
Kahvi päättää sinun puolesta sinun viestisi "oikean" merkityksen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa