Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mistä olet saanut sen käsityksen, etten minä kantaisi vastuuta omasta nimimerkistäni?
Sinulle ei näytä mikään kelpaavan. Valitat nimimerkistäni, ja kun kerron itsekin siihen kyllästyneeni - sinä väität, että minä pakoilisin vastuuta nykyisestä nimimerkistäni!
Nimimerkkiisi kyllästyneenä vaihtaisit sen ihan itse - jos haluaisit...
Tietenkin "vaihtaisin itse". Kukapa muukaan sen voisi tehdä!
Yksi syy miksen ole nimimerkkiäni vaihtanut, on se, etten halua syytöksiä siitä, etten kanna vastuuta niistä viesteistä jotka olen Kyllästyneenä kirjoittanut.
Mirri kirjoitti:... Sinä kuitenkin luikertelet vaihtamisen vastuusta 'kilpailuilla' - siirtämällä vastuun nimimerkkisi vaihtamisesta muille...
Mirri,
Nimimerkkini vaihtaminen tai vaihtamatta jättäminen on kokonaan minun vastuullani. Väitteesi siitä, että "luikertelen vastuusta" kun pyydän (kilpailun muodossa) ehdotuksia uudeksi nimimerkiksi on hyvin, hyvin kummallinen.
Mirri kirjoitti:... Saat toiset miettimään sinulle sopivaa nimimerkkiä, ja ehdotusten edessä voit kerta toisensa jälkeen ilmoittaa, että tämä ja tuo ei nappaa...
Ilmoitin hyvin yksiselitteisesti, että pidätän itselläni hyväksyä tai hylätä annetut ehdotukset. Kenenkään ei ole minkäänlaista pakkoa tai velvollisuutta kilpailuun osallistua, enkä ymmärrä miksi kenenkään pitäisi vastoin omaa haluaan ehdotuksia antaa.
Mirri kirjoitti:... Eikä mikään kelpaa. Nimimerkistään vastuussa oleva tietysti miettisi mahdollisuuksia itse, eikä teettäisi työtä muilla...
"Eikä mikään kelpaa"? Minkäänlaista ehdotusten tulvaa ei toistaiseksi ole tullut, joten tuskin voi väittää, ettei "mikään kelpaa".
Mirri kirjoitti:... Toisaalta onhan se näyttävää ja huomiota herättävää, että nettikirjoittaja tekee nimimerkkinsä vaihtamisestakin suuremman luokan operaation kilpailuineen...
Käsittämätöntä! Sinä muiden mukana olet valittanut, että minä muka haluan riidellä, mutta sinä olet se joka nyt tästäkin, mielestäni täysin "viattomasta" aiheesta on repäissyt aiheen syyttää minua luikertelusta ja vastuunpakoilusta.
Mirri kirjoitti:... Kyllästynyt, mikä sinua estää vaihtamasta nimimerkkiä, johon olet kyllästynyt?...
Eihän minua mikään estä, enkä ole sellaista koskaan sanonut tai sellaiseen syyhyn edes vihjannut. Mitä vikaa tai väärää on siinä, että pyydän ehdotuksia (kilpailun muodossa)?
Mirri kirjoitti:... Mitä merkitystä sillä on, että kerrot itsekin kyllästyneesi nimimerkkiisi, kun et kuitenkaan älyä/osaa/halua vaihtaa sitä?
Ei kyse ole "älyämisestä" vaan vaikeudesta keksiä omalta ja sopivalta tuntuvaa uutta nimimerkkiä.