joku kirjoitti:No voi hyvä persesilmä ja minä luulin että mulla on paha lukihäiriö.
Kirjoita isolla Joku.

joku kirjoitti:... No mitä tuota lässytätte, se ei halua, että mut bannataan, kun sille ei sitten ole ketään herjattavaa. Se haluaa, että nimimerkkini poistetaan kokonaan.
joku kirjoitti:... No mitä tuota lässytätte, se ei halua, että mut bannataan, kun sille ei sitten ole ketään herjattavaa. Se haluaa, että nimimerkkini poistetaan kokonaan.
Mirri kirjoitti:Harmi; Joiku olisi nätti nimi. Mikäpä estäisi muuttamasta, eihän siinä ole kuin yhden kirjaimen lisäys.
Trisse kirjoitti:... Tapahtumattomiksi ei muutu minuunkaan kohdistuneet epäreiluudet ja ihan piruuttani otan myös ne puheeksi aina silloin kun huvittaa. Kiusa se on pienikin kiusa...
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Sinä Kahvi kuitenkin väität, että minä muka olen "tasa-arvoisempi kuin muut". Millä perusteilla sinä tuollaista esität?
No siltä se minusta vaikuttaa, että olet tasa-arvoisempi kuin muut; aikanaan sait mielestäni yllättävänkin vapaasti levitellä päiväkirjassa mainittuja asioita päiväkirja-osion ulkopuolella - vailla ohjeistuksen mukaista perustetta...
Sinä käskit irvistyksellä ja huutomerkillä varustetulla viestillä poistumaan päiväkirjastasi. Se, että käsittelin asiaa muualla, oli seurausta sinun kiellostasi kirjoittaa päiväkirjassasi.
Sinä et ole saanut minkäänlaista rangaistusta kirjoittamistasi solvauksista - eikä sinua ole edes estetty niitä kirjoittamasta. Olet myös sanonut, että sinulla oli mielestäsi ylläpidon hyväksyntä nuo solvaukset kirjoittaa!
Se mitä sinä väität "päiväkirjassa mainittujen asioiden levittelemistä" on ylimitoitettu kuvaus niistä viesteistä jotka kirjoitin päiväkirjaosion ulkopuolella - ja nekin vain siksi, koska sinä itse käskit minun häipyä päiväkirjastasi!
Edelleen levität väärää tietoa pitkin palstaa.
Komensin moralisoimiset suorittamaan muualla kuin päiväkirjassani, en komentanut tms sinua kokonaan täysin pois päiväkirjastani. Olisit voinut asiaa käsitellä Päiväkirjat-osiossa, etkä PP:n ohjeistuksen vastaisesti yleisellä puolella. PP:n ohjeistus tästä asiasta oli mielestäni selkeä ("erityisen painavista syistä" tms). Ja tästä kaikesta taisit selvitä täysin ilman rangaistusta tms - minun nenääni tämä "haiskahtaa" siltä, että olet tasa-arvoisempi kuin muut.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Julistan kilpailun:
Kuka keksii minulle uuden nimimerkin.
Pidätän itselleni oikeuden hylätä tai hyväksyä ehdotukset.
Sopivan nimimerkin keksijä palkitaan - keksillä (syötävällä sellaisella).
Toinen vaihtoehto on, ettet siirrä vastuuta nimimerkistäsi toisille ihmisille, et edes kilpailuttamisen muodossa. Otat vastuun nimimerkistäsi, ja mietit ihan itse sinulle sopivan vaihtoehdon. Kai olet aikoinaan itse ja ilman nimimerkkikilpailuja keksinyt nimimerkkisi. Olet nimimerkistäsi - ja sen muuttamisesta - itse vastuussa, joten turhaan luikertelet.
Mielestäni pakoilet vastuuta omasta nimimerkistäsi - ja ovelasti pakoiletkin julistamalla kilpailuja. Aivan kuin voisit siirtää vastuun toisille, jos nämä kilpailuttamisesi tuloksena eivät keksi sinua miellyttävää uutta nimimerkkiä sinulle. Ei asia noin mene; olet ja pysyt vastuussa omasta nimimerkistäsi.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:.... Lisäksi esim tunnut saavan kohdella meitä muita selvästi mala fide -henkisemmin kuin muut saavat toisiansa kohdella...
Sano yksikin viesti tai kirjoittaja, joka ei ole saanut kohdella muita "mala fide" -henkisesti!
Eipä kait sellaista kirjoittajaa/viestiä olekaan, mutta pointti oli mulla se, että tunnut saavan kohdella meitä muita selvästi mala fide -henkisem-min kun me muut toisiamme.
Kyllästynyt kirjoitti:Trisse kirjoitti:... Tapahtumattomiksi ei muutu minuunkaan kohdistuneet epäreiluudet ja ihan piruuttani otan myös ne puheeksi aina silloin kun huvittaa. Kiusa se on pienikin kiusa...
Be my guest. Niistä ei pitkää listaa synny.
Kyllästynyt kirjoitti:Mistä olet saanut sen käsityksen, etten minä kantaisi vastuuta omasta nimimerkistäni?
Sinulle ei näytä mikään kelpaavan. Valitat nimimerkistäni, ja kun kerron itsekin siihen kyllästyneeni - sinä väität, että minä pakoilisin vastuuta nykyisestä nimimerkistäni!
Kahvi kirjoitti:Trisse kirjoitti:Potilaan ottaminen modeksi oli törkeä temppu PL:ltä. Vähintään olisi pitänyt varoittaa minua siitä että hän on täysin jäävi puuttumaan Kyllästyneen käyttäytymiseen täällä!
En usko että on täysin jäävi - minusta vaikuttaa siltä, että Kyllästyneeseen käytetään "isompia toleransseja" kuin muihin, eli hän on tasa-arvoisempi kuin me muut. Tosin PP on muistaakseni ilmoittanut, että kohtelee jokaista meistä erikseen eritavon moderointi- ym asioissa - mikä on minusta ihan ok varsinkin kun ollaan mt-palstalla.
joku kirjoitti:Mirri kirjoitti:Harmi; Joiku olisi nätti nimi. Mikäpä estäisi muuttamasta, eihän siinä ole kuin yhden kirjaimen lisäys.
Enpä minä sitä kyllä osaa tehdä.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:... enkä minä suostu kiusattavaksi vastaanpanematta.
Tuo on ihmisessä hyvä ominaisuus, mutta ymmärtääkseni sinua ei ole täällä kiusattu. Ilkeyksiä, solvauksia, ikäviä sanoja yms jne on kyllä enemmän tai vähemmän levitelty, mutta ei varsinaisesti kiusattu. Tai tietysti asiahan riippuu täysin siitä, miten kiusaaminen määritellään.
Kyllästynyt kirjoitti:Sinä käskit minut irvistyksellä ja huutomerkillä varustetulla viestillä poistumaan päiväkirjastasi ja menemään muualle.
Ja jos sinä itse käsket minut pois päiväkirjastasi sanoilla "mene muualle"... ja minä niin teen, miksi valitat?
Kahvi kirjoitti:Menes muualle moralisoimaan!
joku kirjoitti:Sanohan nyt Kyllästynyt mitä sie haluat, että mulle tehdään. Sinä et voi lopettaa jankuttamista, koska pääsen kuin koira veräjästä etkä halua, että mut bannataan. Niin mitä mulle pitää tehdä?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Eipä kait sellaista kirjoittajaa/viestiä olekaan, mutta pointti oli mulla se, että tunnut saavan kohdella meitä muita selvästi mala fide -henkisem-min kun me muut toisiamme.
Et sinä, eikä kukaan muukaan, voi edellyttää tai vaatia jotakuta muuttamaan kirjoitustensa sävyä. Olkoon se sinun mielestäsi kuinka "mala fide" tahansa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa