Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Voin kutsua sinua millä nimellä vain haluat, mutta "joku" on hankala taivuttaa.
Täällä näyttää monen kielikorva kertoneen, että joku taipuu erisnimenä (tässä tapauksessa nimimerkkinä) näin: jokulle, jokulta, jokulla... Ei ollenkaan hankala taivuttaa. Vrt. Piku, Pikun, Pikulle... Saku, Sakun, Sakulta...
Jos "joku" olisi erisnimi, ja taivutettaisiin kuin erisnimi - se pitäisi kirjoittaa isolla alkukirjaimella.

joku kirjoitti:... Mielestäni minä kyllä olen ollut suhteellisen hiljaa sun suhteen viime aikoina...
joku kirjoitti:... Sinä se minusta haluat jatkuvasti puhua...
joku kirjoitti:... Et halua, että menen jäähylle sanoistani, kun sitten et voi enää sanoa etten saanut rangaistusta...
joku kirjoitti:... Mie en jatka mutta käytä kuitenkin oikeaa nimimerkkiäni, jos minusta puhut.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Voin kutsua sinua millä nimellä vain haluat, mutta "joku" on hankala taivuttaa.
Täällä näyttää monen kielikorva kertoneen, että joku taipuu erisnimenä (tässä tapauksessa nimimerkkinä) näin: jokulle, jokulta, jokulla... Ei ollenkaan hankala taivuttaa. Vrt. Piku, Pikun, Pikulle... Saku, Sakun, Sakulta...
Jos "joku" olisi erisnimi, ja taivutettaisiin kuin erisnimi - se pitäisi kirjoittaa isolla alkukirjaimella.
Kompuroit lillukanvarsiin; siltä minusta näyttää.
Joku on pienelläkin kirjoitettuna Kyllästyneeseen verrattuna parempi nimimerkki, koska on vaikea kirjoittaa kyllästyneisyydestä missään muodossa niin, ettei syntyisi mielleyhtymiä sinuun. Nimimerkilläsi olet ikään kuin ominut kyllästyneisyyden itsellesi; muiden on vaikea kertoa olevansa kyllästyneitä sinun ollessasi Kyllästynyt. Ymmärrän hyvin kirjoittajia, jotka sanovat sinua Kyltsiksi; sellainen nimitys vapauttaa kyllästyneen muiden kirjoittajien tarpeisiin.
Mitä jos vuosien jälkeen tekisitkin sellaisen repäisevän tempun, että muuttaisit - kyllästyttävän - nimimerkkisi Kyltsiksi? Voitaisiin me muut sitten rauhassa kertoa miten kyllästyneitä olemme milloin mihinkin. Minä ainakin tiedän kaihtavani sanaa kyllästynyt kaikissa muodoissaan sinun nimimerkkisi vuoksi; silti, vaikka olen milloin enemmän milloin vähemmän kyllästynyt ja milloin mihinkin. Kyllästynyt, kyllästyneisyys, kyllästyminen, kyllästyttävä, sun muut sanat olisivat kovin tärkeitä ilmaistaessa omia tuntemuksia.
Kellastunut voisi olla hyvä vaihtoehto uudeksi nimimerkiksi, jos Kyltsi ei tunnu hyvältä.
Kyllästynyt kirjoitti:joku kirjoitti:... Mielestäni minä kyllä olen ollut suhteellisen hiljaa sun suhteen viime aikoina...
Olet jatkuvasti haastanut riitaa, provoisoinut, näykkinyt, ilkeillyt, nimitellyt, haukkunut ja syytellyt. Luuletko, että nuo sinun tekosi ja kirjoituksesi ovat muuttuneet tekemättömiksi?
Eivät ole.joku kirjoitti:... Sinä se minusta haluat jatkuvasti puhua...
En halua, en missään nimessä halua. Mutta niin kauan kuin sinä minua nimittelet ja kiusaat, ja niin kauan kuin et ole aiemmista teoistasi minkäänlaisia seurauksia saanut, niin kauan minä pidän huolta siitä, että sinä et pääse kuin koira veräjästä siitä, että olet minun kimppuuni hyökännyt.joku kirjoitti:... Et halua, että menen jäähylle sanoistani, kun sitten et voi enää sanoa etten saanut rangaistusta...
En usko Psykopatologian sinua bännäävän, enkä edes halua sitä, koska sehän antaisi Helmenkalastajalle, Kahville, Mirrille ja Tristanille vain hyvän syyn käydä minun kimppuuni. Ja tuosta syystä tilanne ei muuttuisi kuin korkeintaan huonommaksi.
Se, mitä haluan on, että sinä käsittäisit, ettei sinulla ole oikeutta tai lupaa minun (tai kenenkään muunkaan) kimppuuni käydä - ja tuot myös uskottavasti julki sen, että olet asian uskonut ja ymmärtänyt - ja lopultakin jätät minut rauhaan.
Rauhaan jättämisellä en tarkoita sitä, ettet saisi arvostella minua tai olla minusta ja tekemisistäni mitä mieltä tahansa, mutta "Hyi saatana..." -viestit eivät ole keskustelua tai arvostelua, ne ovat kiusaamista.joku kirjoitti:... Mie en jatka mutta käytä kuitenkin oikeaa nimimerkkiäni, jos minusta puhut.
Asia ymmärretty. Teen niin.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Luulin, että "solvaus"-asia tuli sovittua?
Kyllä, mutta ei se tapahtumattomaksi ole muuttunut.
Kyllästynyt kirjoitti:En usko Psykopatologian sinua bännäävän, enkä edes halua sitä, koska sehän antaisi Helmenkalastajalle, Kahville, Mirrille ja Tristanille vain hyvän syyn käydä minun kimppuuni. Ja tuosta syystä tilanne ei muuttuisi kuin korkeintaan huonommaksi.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Luulin, että "solvaus"-asia tuli sovittua?
Kyllä, mutta ei se tapahtumattomaksi ole muuttunut.
Aha. Itse jotenkin oletin, että sovittuihin asioihin ei enää palattaisi.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:En usko Psykopatologian sinua bännäävän, enkä edes halua sitä, koska sehän antaisi Helmenkalastajalle, Kahville, Mirrille ja Tristanille vain hyvän syyn käydä minun kimppuuni. Ja tuosta syystä tilanne ei muuttuisi kuin korkeintaan huonommaksi.
Ei ainakaan minulla ole tarve käydä kenenkään kimppuun jo joku saa bänniä tms PP:ltä - ei varsinkaan sinun kimppuusi hyvä Kyllästynyt.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Sinä Kahvi kuitenkin väität, että minä muka olen "tasa-arvoisempi kuin muut". Millä perusteilla sinä tuollaista esität?
No siltä se minusta vaikuttaa, että olet tasa-arvoisempi kuin muut; aikanaan sait mielestäni yllättävänkin vapaasti levitellä päiväkirjassa mainittuja asioita päiväkirja-osion ulkopuolella - vailla ohjeistuksen mukaista perustetta...
Sinä käskit irvistyksellä ja huutomerkillä varustetulla viestillä poistumaan päiväkirjastasi. Se, että käsittelin asiaa muualla, oli seurausta sinun kiellostasi kirjoittaa päiväkirjassasi.
Sinä et ole saanut minkäänlaista rangaistusta kirjoittamistasi solvauksista - eikä sinua ole edes estetty niitä kirjoittamasta. Olet myös sanonut, että sinulla oli mielestäsi ylläpidon hyväksyntä nuo solvaukset kirjoittaa!
Se mitä sinä väität "päiväkirjassa mainittujen asioiden levittelemistä" on ylimitoitettu kuvaus niistä viesteistä jotka kirjoitin päiväkirjaosion ulkopuolella - ja nekin vain siksi, koska sinä itse käskit minun häipyä päiväkirjastasi!
Kyllästynyt kirjoitti:Julistan kilpailun:
Kuka keksii minulle uuden nimimerkin.
Pidätän itselleni oikeuden hylätä tai hyväksyä ehdotukset.
Sopivan nimimerkin keksijä palkitaan - keksillä (syötävällä sellaisella).

Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:.... Lisäksi esim tunnut saavan kohdella meitä muita selvästi mala fide -henkisemmin kuin muut saavat toisiansa kohdella...
Sano yksikin viesti tai kirjoittaja, joka ei ole saanut kohdella muita "mala fide" -henkisesti!
Kyllästynyt kirjoitti:Hyvin, hyvin harvoin olen jotakuta nimitellyt, ja päinvastoin olen pitänyt hyvin tiukkaan kiinni asiallisuudesta
Trisse kirjoitti:Potilaan ottaminen modeksi oli törkeä temppu PL:ltä. Vähintään olisi pitänyt varoittaa minua siitä että hän on täysin jäävi puuttumaan Kyllästyneen käyttäytymiseen täällä!
Kyllästynyt kirjoitti:... enkä minä suostu kiusattavaksi vastaanpanematta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa