Haluan psykoosin.

Haluan psykoosin.

ViestiKirjoittaja Trisse » 28.01.2014 15:39

Haluaisin oman psykoosin että pääsisin kuntoutustuelle. Tai vihjeitä miten feikata psykoosia. Ideoita miten?
Trisse

Re: Haluan psykoosin.

ViestiKirjoittaja Joiku » 28.01.2014 17:45

Sinäkin tietenki pahastut jos sanon sua hulluksi?
Joiku

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 28.01.2014 17:47

En usko että oikeasti haluat psykoosia. Pääosa psykooseista on käsittääkseni kuitenkin suurta inhimillistä kärsimystä aiheuttavaa (pelkotiloja, ahdistusta yms.). Lisäksi muut "seuraamukset" kuten mahdollisesti edunvalvontaan joutuminen yms.
vladimir1

ViestiKirjoittaja Trisse » 28.01.2014 18:02

joku kirjoitti:Sinäkin tietenki pahastut jos sanon sua hulluksi?

Kauniistihan tuo on sanottu. Vallan liikuttuu *snif*

Vladimir,
joo, varmaankin. Mutta kuntoutustuki kelpais.
Trisse

ViestiKirjoittaja Pinja » 28.01.2014 18:23

Olisit kuulunut kauan aikaa sitten jo kuntoutustuelle, mutta epäilen kyseessä olevan puutteellisen ilmaisukykysi, miksi et ole sitä vielä saanut. Haluat esittää terveempää kuin olet, epäilen.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kahvi » 28.01.2014 20:51

Trisse kirjoitti:Haluaisin oman psykoosin että pääsisin kuntoutustuelle. Tai vihjeitä miten feikata psykoosia. Ideoita miten?

Tyhmä.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Trisse » 28.01.2014 21:44

Pinja kirjoitti:Olisit kuulunut kauan aikaa sitten jo kuntoutustuelle, mutta epäilen kyseessä olevan puutteellisen ilmaisukykysi, miksi et ole sitä vielä saanut. Haluat esittää terveempää kuin olet, epäilen.

En minä mitään esitä. Ehkä pyrinkin opiskelemaan jotain. Jotain muutosta elämäni kyllä kaipaa.
Trisse

ViestiKirjoittaja Pinja » 28.01.2014 21:52

Hyvä idea!
Pinja

ViestiKirjoittaja haller » 28.01.2014 22:19

Ei psykoosia kannata toivoa. Se on sama ku toivoisit, et eläisit helvetissä 24/7, ku sillon ei unetkaa oo normaaleja. Mä en toivois psykoosia edes mun entisille rääkkääjilleni ja kiusaajilleni, ku ei sitä psykoosia saa sit "pois päältä" ku itte tahtoo. Ittelläni on ollu varsinaisen akuutin psykoosin jälkeen psykoottisia oireita päivittäin jo reilut 11 v, ja ei o helppoo, sen voin sanoo. t. haller
haller

ViestiKirjoittaja Pinja » 28.01.2014 22:23

haller kirjoitti:Ei psykoosia kannata toivoa. Se on sama ku toivoisit, et eläisit helvetissä 24/7, ku sillon ei unetkaa oo normaaleja. Mä en toivois psykoosia edes mun entisille rääkkääjilleni ja kiusaajilleni, ku ei sitä psykoosia saa sit "pois päältä" ku itte tahtoo. Ittelläni on ollu varsinaisen akuutin psykoosin jälkeen psykoottisia oireita päivittäin jo reilut 11 v, ja ei o helppoo, sen voin sanoo. t. haller

Minkälaisia psykoottisia oireita sulla on ollut akuutin psykoosin jälkeen vai tarkoitatko seuraamuksia?
Pinja

ViestiKirjoittaja haller » 29.01.2014 09:29

Hei Pinja!
Sukupuoli-identiteettiin ja seksuaalisuuteen liittyviä harha-ajatuksia ja niiden lisäksi kuulo- , näkö-, maku-, ja tuntoharhoja. Hajuaisti on ainoa aisti, jossa mulla ei o harhoja. Useimmiten harhoja tulee iltaisin tai öisin.
Tämän tarkemmin en halua niistä kirjoittaa, kun niistä kirjoittaminen on raskasta. t. haller
haller

ViestiKirjoittaja Tohtori Perintö » 24.02.2014 04:12

vladimir1 kirjoitti:En usko että oikeasti haluat psykoosia. Pääosa psykooseista on käsittääkseni kuitenkin suurta inhimillistä kärsimystä aiheuttavaa (pelkotiloja, ahdistusta yms.). Lisäksi muut "seuraamukset" kuten mahdollisesti edunvalvontaan joutuminen yms.

Se millä nimellä psykoosin vaikutukset kulkevat on kiinni kulttuurista. Länsimaisessa kulttuurissa en ihmettele ihmisten taipumusta seota.
Tohtori Perintö

ViestiKirjoittaja Maaria » 24.02.2014 21:52

Pahimmassa alakulossa sitä on toivonut, että sekoaisi
edes täydellisesti, niin ei olisi niin tietoinen omasta surkeudestaan.
En ole koskaan kokenut tai joutunut kokemaan psykoosia.
Mitä olen asiasta kuullut ja ymmärtänyt, se ei ole mikään piknikki
päivänpaisteiselle niitylle.

Mitenkä sinä Tristan et ole päässyt kuntoutustuelle, kun sinulla
on nuita ongelmia aika kauan ollut?
Maaria

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 24.02.2014 22:13

jaa-a, aika hyvä kysymys. mulla on jokin aika toimivan ja terveen oloinen false self kai. tai sit ketään ei vaan kiinnosta kuolenko nälkään tahi en.
trisse (uusi)

ViestiKirjoittaja Rane » 26.02.2014 18:45

Etkö ole koskaan kokenut harhoja? Edes krapulassa tai väsyneenä?
Rane

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 26.02.2014 21:32

en. lieviä fantasioita ehkä
trisse (uusi)

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet