Trisse kirjoitti:No niin tarkoitan minäkin mutten tiedä olenko työ-opiskelukykyinen kun en ole vuosikausiin ollut sellaisessa tilanteessa että olisin joutunut työskentelemään/opiskelemaan! Capito-ymmärrätkö?!
Trisse kirjoitti:Psykiatri haki minulle sairauslomaa ja kuntoutustukea viime vuonna mutta Kela ei myöntänyt.
Just mitä alempaan opintotasoon mennään sitä enemmän vaaditaan käytännön valmiuksien osaamista ja ne ovat minulla heikot (äiti auttaa minuakin siivouksessa).
Trisse kirjoitti:Mä oikeasti arvostan siivoojia. En vaan jaksa siivota omaakaan kämppääni. Mua kiinnostaisi media-ala ja muutamat sosiaali-terveysalan jutut.
Kyllä nuo on kerrottu Kelalle muttei auttanut. Ongelma on siinä etteivät diagnostiset kriteerit täyty vaikka toimintakyvyn ongelmat kerrottiin hyvin. Psykiatri ei halunnut muuttaa diagnooseja.
Trisse kirjoitti:Voisin saada keskivaikean masennuksen ja yleistyneen ahdistuneisuuden joltakulta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa