Miksei Valvojaan luoteta?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Miksei Valvojaan luoteta?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.01.2014 01:19

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Nähdäkseni sinun ei pidä minkäänlaisia väitteitä tai syytöksiä Psykopatologian luottamuksesta tai sen puutteesta esittää.

Miksi ei pidä?

Koska noin tekemällä, sinä käytät Psykopatologiaa lyömäaseena minua vastaan. Todellisuudessa, sinä et edes tiedä, luottaako Psykopatologia minuun valvojana vai ei.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 27.01.2014 01:19

Helmenkalastaja kirjoitti:___
Lisäys klo 0:13

Lisäksi olen Mirrin kanssa samaa mieltä, ettei anna kovin hyvää kuvaa palstasta se, että täällä näyttäisi palstan ainoa valvoja riitelevän aktiivisesti muiden kirjoittajien kanssa.

Ja Hilppa tekee mielestäni karhunpalveluksen Kyllästyneelle pitämällä sinnikkäästi kiinni oikeudestaan käyttää Kyllästyneestä missä yhteydessä tahansa epiteettiä 'valvoja'.

Samaa mieltä.
Totta.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.01.2014 01:22

Kahvi kirjoitti:Toisinaan huomaan miettiväni, josko taustalla olisi ehkä hyvistäkin syistä tarve luoda Kyllästyneelle ympäristö, jossa hän ei vahingossakaan joudu modejen mielivallan tms kohteeksi taikka tule bännätyksi ym - saatan olla väärässäkin, eikä asialla ole tässä yhteydessä edes mitään merkitystä. En itseasiassa edes halua tietää, kunhan koitan pitäytyä tiukasti asiapohjaisessa viestinnässä Kyllästyneen kanssa.

SInun tapasi esiintyä ja esittää omia tulkintojasi Psykopatologian ajatuksina, ei edes tangeeraa "asiapohjaista viestintää".

Toivon, että poistat väitteesi Psykopatologian epäluottamuksesta minuun.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 27.01.2014 01:23

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Nähdäkseni sinun ei pidä minkäänlaisia väitteitä tai syytöksiä Psykopatologian luottamuksesta tai sen puutteesta esittää.

Miksi ei pidä?

Koska noin tekemällä, sinä käytät Psykopatologiaa lyömäaseena minua vastaan. Todellisuudessa, sinä et edes tiedä, luottaako Psykopatologia minuun valvojana vai ei.

En minä minään lyömäaseena PP:tä käytä; mainitsin hänetkin kun sinä et nyt tunnu muuten ottavan kuuleviin korvaasi meidän hallintoalamaistesi asiallistakaan kritiikkiä.

Todellisuudessa en tiedäkään (vain hän itse tietää) paljonko ja minkälaista luottamusta PP kokee keneenkin, mutta lienen oikeutettu muodostamaan ja ilmaisemaan mielipiteeni asiasta, joka on yksi tämän ketjun pääteemoista.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Hilppa » 27.01.2014 01:24

Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästyneellä ja Psykopatologialla (PP alias PL alias Luukkonen) on mitä ilmeisimmin Erityinen valvojasopimussuhde, joka sisältää sen, että Kyllästynyt ei toimi valvojana ketjuissa, joissa itse kirjoittaa. Kysymys kuuluu: mitä hyötyä sellaisesta valvojasta on? Kyllästynythän tunkee lähes jokaiseen ketjuun! Tulee vaikutelma ennemminkin jonkinlaisesta hyvittelystä (muualla kärsitystä vääryydestä?) PP:n taholta kuin todellisesta tarpeeseen luodusta "virasta".

___
Lisäys klo 0:13

Lisäksi olen Mirrin kanssa samaa mieltä, ettei anna kovin hyvää kuvaa palstasta se, että täällä näyttäisi palstan ainoa valvoja riitelevän aktiivisesti muiden kirjoittajien kanssa.

Ja Hilppa tekee mielestäni karhunpalveluksen Kyllästyneelle pitämällä sinnikkäästi kiinni oikeudestaan käyttää Kyllästyneestä missä yhteydessä tahansa epiteettiä 'valvoja'.

Mitä sinä olet tehnyt sellaista, joka edistäisi vapaata ja stressitöntä kirjoittamista palstalla? Ilmeisesti en olisi saanut mainita edes kiitoksia yhdelle kirjoittajille, koska sekin ruoditaan sanamuodollisesti. En osaa toimia niin, että Helmenkalastaja, joku ja Mirri eivät löytäisi jotain ikävää sanottavaa teksteistäni.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kahvi » 27.01.2014 01:25

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Toisinaan huomaan miettiväni, josko taustalla olisi ehkä hyvistäkin syistä tarve luoda Kyllästyneelle ympäristö, jossa hän ei vahingossakaan joudu modejen mielivallan tms kohteeksi taikka tule bännätyksi ym - saatan olla väärässäkin, eikä asialla ole tässä yhteydessä edes mitään merkitystä. En itseasiassa edes halua tietää, kunhan koitan pitäytyä tiukasti asiapohjaisessa viestinnässä Kyllästyneen kanssa.

SInun tapasi esiintyä ja esittää omia tulkintojasi Psykopatologian ajatuksina, ei edes tangeeraa "asiapohjaista viestintää".

Kyllä se on ihan asiapohjaista, perustelut ja kaikki.
Voin muuttaa (kuten sanoin) mielipidettäni, jos siihen hyvä syy/aihe/tms löytyy.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 27.01.2014 01:28

Kyllästynyt kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästyneellä ja Psykopatologialla (PP alias PL alias Luukkonen) on mitä ilmeisimmin Erityinen valvojasopimussuhde, joka sisältää sen, että Kyllästynyt ei toimi valvojana ketjuissa, joissa itse kirjoittaa. Kysymys kuuluu: mitä hyötyä sellaisesta valvojasta on? Kyllästynythän tunkee lähes jokaiseen ketjuun! Tulee vaikutelma ennemminkin jonkinlaisesta hyvittelystä (muualla kärsitystä vääryydestä?) PP:n taholta kuin todellisesta tarpeeseen luodusta "virasta".

Päätös olla toimimatta valvojana ketjuissa joissa olen itse osallisena, on omani. Mitään erityistä sopimusta asiasta ei ole tehty, ei edes ehdotettu.

Kysymys Helmenkalastajalle:

Oletko tietoinen ja perillä siitä, minkälaisissa tilanteista ja tehtävissä olen moderaattorin oikeuksia käyttänyt?

PP on mitä ilmeisimmin ottanut sinun päätöksesi hyvin tosissaan, koskapa sulkee kiistelyketjuja poissaolojensa ajaksi.

Vastaus kysymykseesi: en ole. Asiasta ei ole täällä mustaa valkoisella (sinun tehtävänkuvastasi) enkä minä ole ajatustenlukija. (Jään odottamaan, mitä keksit tämän pohjalta kieltää minua tekemästä.)

___
ps. Taidan kuitenkin mennä nyt unta houkuttelemaan, mutta palataan myöhemmin tänään asiaan.
Viimeksi muokannut Helmenkalastaja päivämäärä 27.01.2014 01:31, muokattu yhteensä 1 kerran
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.01.2014 01:31

Kahvi kirjoitti:... En minä minään lyömäaseena PP:tä käytä; mainitsin hänetkin kun sinä et nyt tunnu muuten ottavan kuuleviin korvaasi meidän hallintoalamaistesi asiallistakaan kritiikkiä...

Ja tuo "mainintasi" on Psykopatologian käyttämistä lyömäaseena minua vastaan. Tuon sinä teet siitä huolimatta, että kyse on vain sinun omasta tulkinnastasi.
Miten sinä voit puhua "asiallisesta kritiikistä" kun esität vain omia tulkintojasi toisen ihmisen ajatuksista ja käytät sitten niitä lyömäaseena minua vastaan.
Kahvi kirjoitti:... Todellisuudessa en tiedäkään (vain hän itse tietää) paljonko ja minkälaista luottamusta PP kokee keneenkin, mutta lienen oikeutettu muodostamaan ja ilmaisemaan mielipiteeni asiasta, joka on yksi tämän ketjun pääteemoista.

Oman mielipiteesi voit esittää, mutta sinä esitit omat mielipiteesi väittäen niitä Psykopatologian ajatuksiksi. Tuollaiseen sinulla ei ole mitään oikeutta tai lupaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Trisse » 27.01.2014 01:32

Kyllästynyt kirjoitti:
Trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Trisse kirjoitti:et tuota mainittua

En julkaise huutamalla esitettyjä solvausviestejä.
Niiden takiahan sinä ennakkomoderointiin päädyitkin.

tuo viesti ei ollut huudettu sillä siitä olisi kadonnut siten koko pointti

Jos se ei ollut huutamalla esitetty, se on varmaankin nähty tarpeettomana riidanhaastamisena.

niinhän sinä sen halusit nähdä. raatelulampaan käyttäytymisessä et halunnut mitään väärä nähdä. olet omahyväinen vajakki moderointi-suojatyöpaikassasi.
Trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.01.2014 01:34

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Kyllä se on ihan asiapohjaista, perustelut ja kaikki.
Voin muuttaa (kuten sanoin) mielipidettäni, jos siihen hyvä syy/aihe/tms löytyy.

Perusteluna väitteellesi toisen ihmisen ajatuksista, ei riitä mikään mielestäni Psykopatologia ajattelee noin...

Eikä "asiapohjaista viestintää" ole esittää omia tulkintojaan toisen ihmisen todellisina ajatuksina.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 27.01.2014 01:35

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:... En minä minään lyömäaseena PP:tä käytä; mainitsin hänetkin kun sinä et nyt tunnu muuten ottavan kuuleviin korvaasi meidän hallintoalamaistesi asiallistakaan kritiikkiä...

Ja tuo "mainintasi" on Psykopatologian käyttämistä lyömäaseena minua vastaan. Tuon sinä teet siitä huolimatta, että kyse on vain sinun omasta tulkinnastasi.
Miten sinä voit puhua "asiallisesta kritiikistä" kun esität vain omia tulkintojasi toisen ihmisen ajatuksista ja käytät sitten niitä lyömäaseena minua vastaan.
Kahvi kirjoitti:... Todellisuudessa en tiedäkään (vain hän itse tietää) paljonko ja minkälaista luottamusta PP kokee keneenkin, mutta lienen oikeutettu muodostamaan ja ilmaisemaan mielipiteeni asiasta, joka on yksi tämän ketjun pääteemoista.

Oman mielipiteesi voit esittää, mutta sinä esitit omat mielipiteesi väittäen niitä Psykopatologian ajatuksiksi. Tuollaiseen sinulla ei ole mitään oikeutta tai lupaa.

Miksi muuten vääristelet sanomisiani ja kerrot minulle mihin minulla ei ole oikeutta tai lupaa?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 27.01.2014 01:36

Trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Jos se ei ollut huutamalla esitetty, se on varmaankin nähty tarpeettomana riidanhaastamisena.

niinhän sinä sen halusit nähdä. raatelulampaan käyttäytymisessä et halunnut mitään väärä nähdä. olet omahyväinen vajakki moderointi-suojatyöpaikassasi.

Kas, Trissen provoamisessa alkaa olemaan jo vähän ytyäkin.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.01.2014 01:38

Trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Jos se ei ollut huutamalla esitetty, se on varmaankin nähty tarpeettomana riidanhaastamisena.

Muistatko itse mitä kirjoitit raatelulampaalle?

Minä en aivan sanatarkkaan muista, mutta samantapaista se oli kuin tuo minulle osoittamasi "omahyväinen vajakki".
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 27.01.2014 01:39

Helmenkihartaja kirjoitti:
___
ps. Taidan kuitenkin mennä nyt unta houkuttelemaan, mutta palataan myöhemmin tänään asiaan.

Hyvä, että olet päässyt eroon moukkamaisesta tavastasi.

Itse siirryn nyt töllön pariin katsomaan tämän ehtoon jakson The Wireä ja sitten nukkumaan.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.01.2014 01:39

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Miksi muuten vääristelet sanomisiani ja kerrot minulle mihin minulla ei ole oikeutta tai lupaa?

En ole vääristellyt sanomisiasi.

Voin varmana asiana sinulle kertoa, ettei sinulla ole oikeutta esittää kenenkään nimissä omia tulkintojasi asianomaisen ajatuksista.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.01.2014 01:54

Helmenkalastaja kirjoitti:PP on mitä ilmeisimmin ottanut sinun päätöksesi hyvin tosissaan, koskapa sulkee kiistelyketjuja poissaolojensa ajaksi.

Vastaus kysymykseesi: en ole. Asiasta ei ole täällä mustaa valkoisella (sinun tehtävänkuvastasi) enkä minä ole ajatustenlukija. (Jään odottamaan, mitä keksit tämän pohjalta kieltää minua tekemästä.)

___

Aika asiaton heitto tuo "mitä keksit kieltää..." Minä kun en ole kieltänyt sinua lainkaan.
Mutta jos olen jotakin kieltänyt, kerro toki missä niin olen tehnyt.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.01.2014 02:00

Hilppa kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Kyllä sinä tuossa viestissäsi selkeästi väität, ettei edes PP luota minuun valvojana.

Kyllä - perustelin tämän mielipiteeni sen perusteella, miten tulkitsen PP:n käyttäytymisen tarkoittavan.

Sinä esitit julkisesti, ettei edes Psykopatologia luota minuun valvojana. Tuo on vakava ja raskas syytös, joka todellisuudessa oli vain sinun tulkintasi hänen ratkaisustaan sulkea ketju.

Väitätkö edelleenkin, ettei edes Psykopatologia luota minuun valvojana?

Jos puhutaan ketjusta Kuppikuntien muodostuminen, sulun syy olin minä; PP]. Minä kirjoitin viestin, jossa tivasin kovin sanoin Mirriltä syitä tekstini haukkumiseen täysin älyttömäksi ja idioottimaiseksi. Siitä viestistä kävi ilmi loukkaantuneisuuteni taso ja että en siedä enkä jaksa enempää ja mittani on tullut täyteen kk-virheviestin lähetyssyiden tivaamisesta. Ja yhdestä jos toisesta muustakin syystä.

Korjaus: 0.02 ks st:n tilalle.
Toinen korjaus: korjaus-sanan näppäilyvirheen korjaaminen.

En nyt ihan noinkaan sanoisi. Mutta sinun (mielestäni väärin tulkittu) viestisi synnytti kuppikunta-ketjut.
Siis tarkoitin, että sinä tulkitsit huu'ta väärin, kuten Kyllästynytkin saattoi tehdä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.01.2014 02:06

Psykopatologia kirjoitti:... Siis tarkoitin, että sinä tulkitsit huu'ta väärin, kuten Kyllästynytkin saattoi tehdä.

En tiedä tulkinneeni huuta mitenkään. En oikein, enkä väärin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Joiku » 27.01.2014 07:13

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Mitä he ovat perusteettomasti valittaneet valvojan oikeuksiesi väärinkäytöstä?

Etkö ole lukenut edes tätä ketjua sen vertaa, että olisit asian itse huomannut?

Kerro selväsanaisesti, mitä perusteettomia valituksia joku ja Mirri ovat esittäneet valvojan oikeuksiesi väärinkäytöstä.

"jokun" "Hyi saatana. Meinasin oksentaa... huonompaa ja puolueellisempaa modea kuin Kyllästynyt ei ole olemassakaan..." ja
joku kirjoitti:Minäkin sitten vahvistan mielipiteeni Valvoja Kyllästyneestä.

Mirri kirjoitti:
Miksei Valvojaan luoteta?

Pukki kaalimaan vartijana ei ole luotettava.

Onko sinulla todistus, että olen näin sanonut, niitähän sinä itsekin aina vaadit?
Vai onko nyt niin, että Valvoja Kyllästynyt on poistanut tuon lauseen mutta Rivikirjoittaja Kyllästynyt sitä saa käyttää. Siis mie en saa sitä sanoa mutta rivikirjoittaja Kyllästynyt saa sen useasti sanoa tällä foorumilla.

Jos lauseen poisti Psykopatologia, miksi annat Rivikirjoittaja Kyllästyneen käyttää poistettua ja foorumille sopimatonta lausetta koko ajan?

Muuten Psykologi kun olet ammattilainen mielisairauksissa, niin kysyn, kannattaako mt-foorumilla antaa yhdelle kahta persoonaa? Kun sillä näyttää olevan vaikeuksia jo yhdenkin persoonansa kanssa.
Joiku

ViestiKirjoittaja Joiku » 27.01.2014 07:19

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

En ole vääristellyt sanomisiasi.

Voin varmana asiana sinulle kertoa, ettei sinulla ole oikeutta esittää kenenkään nimissä omia tulkintojasi asianomaisen ajatuksista.

Mutta sinulla Rivikirjoittaja Kyllästynyt on oikeus esittää nimissäsi tulkintasi mun ajatuksistani kun avasin ketjun?
Vai syntyikö se oikeus kun olit sinä hetkellä täällä Valvoja Kyllästynyt?

Vai onko meillä kolmella samat ajatukset? sulla, mulla ja Valvoja Kyllästyneellä?
No kuitenkaan ei taida olla niin varma asia tuo ajatus mitä pidät varmana.
Joiku

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko