Helmenkalastaja kirjoitti:Mikä käsite ei loukkaisi sinua, mutta kertoisi, missä ongelma piilee?
joku kirjoitti:Minä en loukkaannu, jos mua sanotaan sokeritautiseksi. Pääasia että ymmärtävät mikä sairaus mulla ja miten toimia, jos tulee ongelmia.
joku kirjoitti:Jos olisi mielisairaalle oma ranneke, niin käyttäisittekö sitä?
Pinja kirjoitti:Olen tällä hetkellä tosi heikossa kunnossa, mikä näkyy siinä etten pysty toteuttamaan suunnitelmiani. Ei ole voimaa ja jaksamista. Älyttömän voimaton ja väsynyt olo jatkuvasti. Jaksamattomuuteni on vienyt välinpitämättömyyteen, enkä jaksa huolehtia itsestäni. Syvenevältä masennukselta vaikuttaisi ja parin akuutin psykoosin psyyken hataroittamalta. Tälläiseen tilaan ei terapiat enää auta.
Pinja kirjoitti:Pelkään lääkkeitä, joten on pattitilanne. Seroquel on lääke ahdistukseen muttei masennuslääkitys. Äiti säätelee aika pitkälle mun lääkitys asioita. En ymmärrä miten toinen säätelee toisen lääkitys asioita, kun ei hän voi ymmärtää minkälaisessa olossa olen ja hän on itse terve eikä siten ymmärrä täysin huonoa kuntoani. Hän vahtii mun lääkitys asioita.
Trisse kirjoitti:joku kirjoitti:Jos olisi mielisairaalle oma ranneke, niin käyttäisittekö sitä?
riippuu siitä saisiko sillä alennusta vr:ltä ja uimahallista
Pinja kirjoitti:Miksi psykoosia pitäisi pelätä?
Pinja kirjoitti:Miksi psykoosia pitäisi pelätä?
Pinja kirjoitti:Pelkään lääkkeitä, joten on pattitilanne. Seroquel on lääke ahdistukseen muttei masennuslääkitys. Äiti säätelee aika pitkälle mun lääkitys asioita. En ymmärrä miten toinen säätelee toisen lääkitys asioita, kun ei hän voi ymmärtää minkälaisessa olossa olen ja hän on itse terve eikä siten ymmärrä täysin huonoa kuntoani. Hän vahtii mun lääkitys asioita.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa