Kahvi kirjoitti:Mitä muokkasit?
Poistin tarpeettoman lauseen.
Kahvi kirjoitti:Mitä muokkasit?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kerro selväsanaisesti, mitä perusteettomia valituksia joku ja Mirri ovat esittäneet valvojan oikeuksiesi väärinkäytöstä.
"jokun" "Hyi saatana. Meinasin oksentaa... huonompaa ja puolueellisempaa modea kuin Kyllästynyt ei ole olemassakaan..." jajoku kirjoitti:Minäkin sitten vahvistan mielipiteeni Valvoja Kyllästyneestä.Mirri kirjoitti:Miksei Valvojaan luoteta?
Pukki kaalimaan vartijana ei ole luotettava.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Enpä näköjään ole ainoa, joka erehtyy luulemaan sinua foorumin valvojaksi silloinkin, kun sinulla on vanhoja kaunaisuuksia puitavana foorumilla jonkun kanssa.
Toivottavasti kerrot myös Hilpalle, ettei Kahvilla ole ollut foorumin valvojan kanssa mitään vanhaa riitaa - rivikirjoittaja-Kyllästyneen kanssa vain.
Mielestäni on aika iso väärinkäsitys luulla sinua moderaattoriksi silloinkin, kun et ole sitä. Etenkin kiistatilanteissa ja sinun syytellessäsi muita itsesi kiusaamisesta on iso väärinkäsitys erehtyä luulemaan, että valvojana syyttelet toisia kirjoittajia milloin mistäkin ja kaivelet vanhoja kaunojasi.
Mirri,
Olen jo ainakin kolme kertaa sinulle kertonut, että ilmoitan selkeästi, milloin toimin valvojana.
Mikä on, ettet tuota vieläkään muista?
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kerro selväsanaisesti, mitä perusteettomia valituksia joku ja Mirri ovat esittäneet valvojan oikeuksiesi väärinkäytöstä.
"jokun" "Hyi saatana. Meinasin oksentaa... huonompaa ja puolueellisempaa modea kuin Kyllästynyt ei ole olemassakaan..." jajoku kirjoitti:Minäkin sitten vahvistan mielipiteeni Valvoja Kyllästyneestä.Mirri kirjoitti:Miksei Valvojaan luoteta?
Pukki kaalimaan vartijana ei ole luotettava.
Minusta Mirri ja joku ovat esittäneet perustelunsa noille näkemyksilleen ja toisekseen nuo eivät minusta ole syytöksiä valvojan oikeuksiesi väärinkäytöksistä.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Ehkä joidenkin kohdalla näinkin, pointti kuitenkin taitaa olla ihan oma käytöksesi: sinuun ei luoteta (ei edes PP luota) valvojana,...
Onko tuo lause Psykopatologian suusta vai sinun omaa tuotantoasi?
Omaa tuotantoani. Päättelin PP:n luottamuksen puutteen siitä, että hän oli ko ketjun sulkija. Sulkemisen syy oli henkilöön käymiset tms. Hän siis joutui sulkemaan sen, vaikka sinä kirjoittaja Kyllästynyt olit paikalla. Ja on myös sulkenut ketjuja poissaolonsa ajaksi, vaikka sinä olisit paikalla. Tämmöinen minusta kielii luottamuspulasta - vakaasta ja varmasta luottamuksesta se ei ainakaan kerro.
Lihavointi minun.
Psykopatologia tietää, etten käytä valvojan oikeuksia silloin kun olen itse osallisena ketjussa.
Toivon, ettet sinä Kahvi esittäisi omia luulojasi ja tulkintojasi Psykopatologian ajatuksina.
Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Kiitokset Kahvi, että sovit vanhat riitasi valvojan kanssa. Arvostan tuota menettelyäsi.
Hilppa, ei kai Kahvi foorumin valvojan kanssa ole riidellyt, vaan rivikirjoittaja-Kyllästyneen kanssa? Entä onko foorumin valvoja riidellyt Kahvin kanssa, vai Kyllästynyt rivikirjoittajana?
Sotkeutuvat näköjään sinullakin moderaattori-Kyllästynyt ja rivikirjoittaja-Kyllästynyt toisiinsa. On eri asia, että rivikirjoittajat riitelevät keskenään kuin että valvoja ja rivikirjoittaja riitelevät. Periaatteessa kai foorumin valvojien ei pitäisi riidellä rivikirjoittajien kanssa; heidän asemansa valvojina velvoittaa ryhtymästä riitoihin.
Miten onnistutaan pitämään rivikirjoittaja-Kyllästynyt ja moderaattori-Kyllästynyt erillään toisistaan ja etenkään nyt, kun Kyllästynyt loistaa vihreänä riippumatta siitä toimiiko hän rivikirjoittajana vai valvojana? Siinäpä se ongelma on.
Tämä foorumiko ei pärjää ylläpitäjän varassa; tuleeko isokin katastrofi, jos foorumilla olisikin vain Psykopatologia valvojana?
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Enpä näköjään ole ainoa, joka erehtyy luulemaan sinua foorumin valvojaksi silloinkin, kun sinulla on vanhoja kaunaisuuksia puitavana foorumilla jonkun kanssa.
Toivottavasti kerrot myös Hilpalle, ettei Kahvilla ole ollut foorumin valvojan kanssa mitään vanhaa riitaa - rivikirjoittaja-Kyllästyneen kanssa vain.
Mielestäni on aika iso väärinkäsitys luulla sinua moderaattoriksi silloinkin, kun et ole sitä. Etenkin kiistatilanteissa ja sinun syytellessäsi muita itsesi kiusaamisesta on iso väärinkäsitys erehtyä luulemaan, että valvojana syyttelet toisia kirjoittajia milloin mistäkin ja kaivelet vanhoja kaunojasi.
Mirri,
Olen jo ainakin kolme kertaa sinulle kertonut, että ilmoitan selkeästi, milloin toimin valvojana.
Mikä on, ettet tuota vieläkään muista?

Kyllästynyt kirjoitti:Syytöksiä kaalimaan pukkina olemisesta sekä puolueellisuudesta on esitetty, mutta mitään perusteita ei ole annettu.
Kahvi kirjoitti:... 1. Hän ei kuitenkaan tunnu luottavan siihen, että tilanne pysyy hallinnassa(si) silloin kun olet aktiivisena osallistujana keskustelussa hänen poissaollessaan.
2. En esitäkään, siksi käytin mm sanoja "taitaa" ja "päättelin".
Kahvi kirjoitti:Ehkä joidenkin kohdalla näinkin, pointti kuitenkin taitaa olla ihan oma käytöksesi: sinuun ei luoteta (ei edes PP luota) valvojana, ...
Mirri kirjoitti:Toivottavasti kerrot myös Hilpalle, ettei Kahvilla ole ollut foorumin valvojan kanssa mitään vanhaa riitaa - rivikirjoittaja-Kyllästyneen kanssa vain.
Jos tuollaisia väärinkäsityksiä syntyy, sinun pitäisi ymmärtää oikaista ne. Eivät väärinkäsitykset sinun rooliesi suhteen tällä foorumilla sillä oikene, että jankutat minulle toistuvasti samaa asiaa.
Fonttikoon muutos minun.Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Ehkä joidenkin kohdalla näinkin, pointti kuitenkin taitaa olla ihan oma käytöksesi: sinuun ei luoteta (ei edes PP luota) valvojana, ...
Lihavointi minun.
Ei tuossa puhuta mitään "taitamisesta" tai "päättelystä" - tuo on selkeä väite "ei edes PP luota".
Hilppa kirjoitti:Käytän Kyllästyneestä nimitystä valvoja, koska minä en näe mitään jääviysongelmia. Tämän ketjun viestissä totesin, että luotan valvojaan (Kyllästynyt) ja sama pätee yhä.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, onko Hilppa oikeassa vai väärässä sanoessaan Kahvin riidelleen valvojan kanssa? Puhuupa vielä vanhoista riidoista valvojan kanssa...
Kyllästynyt, odotan vastausta esittämääni kysymykseen.
Odottelen vastausta...
Kahvin kanssa käymäni keskustelu on tapahtunut rivikirjoittajana.
Näyttää siltä, että pidätkö minua rivikirjoittajana vai valvojana, on täysin kiinni siitä mikä sinun tarpeisiisi kulloinkin sopii.
Enpä näköjään ole ainoa, joka erehtyy luulemaan sinua foorumin valvojaksi silloinkin, kun sinulla on vanhoja kaunaisuuksia puitavana foorumilla jonkun kanssa.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Syytöksiä kaalimaan pukkina olemisesta sekä puolueellisuudesta on esitetty, mutta mitään perusteita ei ole annettu.
Muistelen perusteluita annetun, mutta yhtäkaikki: nuo eivät ole syytöksiä siitä, että olisit käyttänyt valvojan oikeuksiasi väärin.
Kahvi kirjoitti:Fonttikoon muutos minun.Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Ehkä joidenkin kohdalla näinkin, pointti kuitenkin taitaa olla ihan oma käytöksesi: sinuun ei luoteta (ei edes PP luota) valvojana, ...
Lihavointi minun.
Ei tuossa puhuta mitään "taitamisesta" tai "päättelystä" - tuo on selkeä väite "ei edes PP luota".
Kyllä tuossa ihan selvästi lukee "taitaa". Ehkä se optikko olisi ihan oikeasti paikallaan?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Syytöksiä kaalimaan pukkina olemisesta sekä puolueellisuudesta on esitetty, mutta mitään perusteita ei ole annettu.
Muistelen perusteluita annetun, mutta yhtäkaikki: nuo eivät ole syytöksiä siitä, että olisit käyttänyt valvojan oikeuksiasi väärin.
Eivät (tietenkään) ole yksilöityjä syytöksiä, koska sellaisia ei heillä ole esittää. Syytöksiä ja väitteitä huonosta moderoinnista ja valvojan aseman käyttämisestä ne kuitenkin ovat.
Kyllästynyt kirjoitti:
Kyllä sinä tuossa viestissäsi selkeästi väität, ettei edes PP luota minuun valvojana.
Kyllästynyt kirjoitti:Eivät (tietenkään) ole yksilöityjä syytöksiä, koska sellaisia ei heillä ole esittää. Syytöksiä ja väitteitä huonosta moderoinnista ja valvojan aseman käyttämisestä ne kuitenkin ovat.

Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Syytöksiä kaalimaan pukkina olemisesta sekä puolueellisuudesta on esitetty, mutta mitään perusteita ei ole annettu.
Eivät (tietenkään) ole yksilöityjä syytöksiä, koska sellaisia ei heillä ole esittää. Syytöksiä ja väitteitä huonosta moderoinnista ja valvojan aseman käyttämisestä ne kuitenkin ovat.
No sanoisin, että noita kyllä ehkä voi pitää syytöksinä huonosta moderoinnista, mutta valvojan aseman väärinkäytössyytteinä itse en noita varsinaisesti pidä.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:
Kyllä sinä tuossa viestissäsi selkeästi väität, ettei edes PP luota minuun valvojana.
Kyllä - perustelin tämän mielipiteeni sen perusteella, miten tulkitsen PP:n käyttäytymisen tarkoittavan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa