Miksei Valvojaan luoteta?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Miksei Valvojaan luoteta?

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 23:17

Kyllästynyt kirjoitti:En syytä ketään muusta kuin riidanhaastamisesta ja perustelemattomista valituksista valvojan oikeuksien väärinkäytöstä.

Kuka täällä on esittänyt`sinusta perustelemattomia valituksia valvojan oikeuksien väärinkäytöstä?

---
22:17 typo
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 23:18

Mirri kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Kiitokset Kahvi, että sovit vanhat riitasi valvojan kanssa. Arvostan tuota menettelyäsi.

Hilppa, ei kai Kahvi foorumin valvojan kanssa ole riidellyt, vaan rivikirjoittaja-Kyllästyneen kanssa? Entä onko foorumin valvoja riidellyt Kahvin kanssa, vai Kyllästynyt rivikirjoittajana?
Sotkeutuvat näköjään sinullakin moderaattori-Kyllästynyt ja rivikirjoittaja-Kyllästynyt toisiinsa. On eri asia, että rivikirjoittajat riitelevät keskenään kuin että valvoja ja rivikirjoittaja riitelevät. Periaatteessa kai foorumin valvojien ei pitäisi riidellä rivikirjoittajien kanssa; heidän asemansa valvojina velvoittaa ryhtymästä riitoihin.

Miten onnistutaan pitämään rivikirjoittaja-Kyllästynyt ja moderaattori-Kyllästynyt erillään toisistaan ja etenkään nyt, kun Kyllästynyt loistaa vihreänä riippumatta siitä toimiiko hän rivikirjoittajana vai valvojana? Siinäpä se ongelma on.

Tämä foorumiko ei pärjää ylläpitäjän varassa; tuleeko isokin katastrofi, jos foorumilla olisikin vain Psykopatologia valvojana?

Näyttää siltä, että sinä Mirri pidät minua yhdessä tai kahdessa roolissa toimivana täysin riippuen siitä, kumpi tulkinta kulloinkin sinun agendaasi parhaiten sopii.

Olen jo ainakin kaksi kertaa sanonut, että silloin kun toimin valvojana, ilmoitan asiasta selkeästi.

Miksi nimimerkkini väri sinua noin kovasti kirvelee?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.01.2014 23:21

Kyllästynyt, onko Hilppa oikeassa vai väärässä sanoessaan Kahvin riidelleen valvojan kanssa? Puhuupa vielä vanhoista riidoista valvojan kanssa...
Kyllästynyt, odotan vastausta esittämääni kysymykseen.
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 26.01.2014 23:34, muokattu yhteensä 1 kerran
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 23:27

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Kyse näyttää olevan siitä, ettei minusta henkilönä pidetä.

Ehkä joidenkin kohdalla näinkin, pointti kuitenkin taitaa olla ihan oma käytöksesi: sinuun ei luoteta (ei edes PP luota) valvojana,...

Onko tuo lause Psykopatologian suusta vai sinun omaa tuotantoasi?
Kahvi kirjoitti:... sinuun ei luoteta (ei edes PP luota) valvojana, kun tunnut rivikirjoittajana kaatavan lisää bensaa liekkeihin siinä missä modet yleisesti ja pääsääntöisesti pyrkivät rauhoittamaan liekkejä...
Lihavoinnit minun.

En pyri kaatamaan bensaa liekkeihin, mutten myöskään suostu kenenkään sylkykupiksi, ja aion myös jatkossakin pitää esillä asioita niin kauan kuin katson tarpeelliseksi.
Kahvi kirjoitti:... Moden kaksoisrooli on tietty haastava, mutta semmoinen se vaan nyt on...

Tiedän, ja siksi pyrinkin koko ajan toimimaan niin, ettei minua voida valvojan aseman väärinkäytöstä syyttää.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 23:29

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Vainoharhaisena pidän käytöstäsi siksi että väität, että kuppikuntaketju oli perustettu sinun kiusaamiseksi jokun juonikkaana temppuna. Tätä tukemaan esität jokun primitiivisen tunneresponssin ja olet sen takia täysin varman oloinen asiastasi.

Ei se mikään "juonikas temppu" ollut. Se oli ihan sitä samaa provosointia ja riidanhaastamista, jotak "joku" on paluuni jälkeen harjoittanut koko ajan.

Juuri vasta äskenhän esitit jokun toiminnan juonikkaana temppuna:
""Kritiikki" kohdistui Hilppaan, mutta perimmäinen syy ketjun aloittamiseen on yritys provosoida, haastaa riitaa - ja päästä minun kimppuuni."

Mutta missä nimitän sitä "juonikkaaksi" tai edes "tempuksi"???
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 23:30

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:En syytä ketään muusta kuin riidanhaastamisesta ja perustelemattomista valituksista valvojan oikeuksien väärinkäytöstä.

Kuka täällä on esittänyt`sinusta perustelemattomia valituksia valvojan oikeuksien väärinkäytöstä?

Nimimerkki "joku" sekä Mirri.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.01.2014 23:35

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, onko Hilppa oikeassa vai väärässä sanoessaan Kahvin riidelleen valvojan kanssa? Puhuupa vielä vanhoista riidoista valvojan kanssa...

Odottelen vastausta...
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 23:36

Kahvi,

Pyydän, että joko kerrot, missä Psykopatologia on ilmaissut, ettei luota minuun valvojana - tai poistat väitteesi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 23:42

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Kyse näyttää olevan siitä, ettei minusta henkilönä pidetä.

Ehkä joidenkin kohdalla näinkin, pointti kuitenkin taitaa olla ihan oma käytöksesi: sinuun ei luoteta (ei edes PP luota) valvojana,...

Omaa tuotantoani. Päättelin PP:n luottamuksen puutteen siitä, että hän oli ko ketjun sulkija. Sulkemisen syy oli henkilöön käymiset tms. Hän siis joutui sulkemaan sen, vaikka sinä kirjoittaja Kyllästynyt olit paikalla. Ja on myös sulkenut ketjuja poissaolonsa ajaksi, vaikka sinä olisit paikalla. Tämmöinen minusta kielii luottamuspulasta - vakaasta ja varmasta luottamuksesta se ei ainakaan kerro.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 23:44

Kyllästynyt kirjoitti:En pyri kaatamaan bensaa liekkeihin, mutten myöskään suostu kenenkään sylkykupiksi, ja aion myös jatkossakin pitää esillä asioita niin kauan kuin katson tarpeelliseksi.

Se on hyvä se, mutta toimit bensan kaatajana minusta myös sellaisissa aiheissa, joissa et ole kenenkään sylkykuppi.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 23:44

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Vainoharhaisena pidän käytöstäsi siksi että väität, että kuppikuntaketju oli perustettu sinun kiusaamiseksi jokun juonikkaana temppuna. Tätä tukemaan esität jokun primitiivisen tunneresponssin ja olet sen takia täysin varman oloinen asiastasi.

Ei se mikään "juonikas temppu" ollut. Se oli ihan sitä samaa provosointia ja riidanhaastamista, jotak "joku" on paluuni jälkeen harjoittanut koko ajan.

Juuri vasta äskenhän esitit jokun toiminnan juonikkaana temppuna:
""Kritiikki" kohdistui Hilppaan, mutta perimmäinen syy ketjun aloittamiseen on yritys provosoida, haastaa riitaa - ja päästä minun kimppuuni."

Mutta missä nimitän sitä "juonikkaaksi" tai edes "tempuksi"???

Et missään, ilmaisu oli minun.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 23:46

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:

Mitä he ovat perusteettomasti valittaneet valvojan oikeuksiesi väärinkäytöstä?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 23:48

Mirri kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, onko Hilppa oikeassa vai väärässä sanoessaan Kahvin riidelleen valvojan kanssa? Puhuupa vielä vanhoista riidoista valvojan kanssa...

Odottelen vastausta...

Kahvin kanssa käymäni keskustelu on tapahtunut rivikirjoittajana.

Näyttää siltä, että pidätkö minua rivikirjoittajana vai valvojana, on täysin kiinni siitä mikä sinun tarpeisiisi kulloinkin sopii.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 23:52

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:

Omaa tuotantoani. Päättelin PP:n luottamuksen puutteen siitä, että hän oli ko ketjun sulkija. Sulkemisen syy oli henkilöön käymiset tms. Hän siis joutui sulkemaan sen, vaikka sinä kirjoittaja Kyllästynyt olit paikalla. Ja on myös sulkenut ketjuja poissaolonsa ajaksi, vaikka sinä olisit paikalla. Tämmöinen minusta kielii luottamuspulasta - vakaasta ja varmasta luottamuksesta se ei ainakaan kerro.

Lihavointi minun.

Psykopatologia tietää, etten käytä valvojan oikeuksia silloin kun olen itse osallisena ketjussa.

Toivon, ettet sinä Kahvi esittäisi omia luulojasi ja tulkintojasi Psykopatologian ajatuksina.

Muokattu klo 22:58 (poistettu tarpeeton lause).
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 23:53

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:

Mitä he ovat perusteettomasti valittaneet valvojan oikeuksiesi väärinkäytöstä?

Etkö ole lukenut edes tätä ketjua sen vertaa, että olisit asian itse huomannut?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 23:56

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Mitä he ovat perusteettomasti valittaneet valvojan oikeuksiesi väärinkäytöstä?

Kerro selväsanaisesti, mitä perusteettomia valituksia joku ja Mirri ovat esittäneet valvojan oikeuksiesi väärinkäytöstä.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.01.2014 00:00

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Odottelen vastausta...

Kahvin kanssa käymäni keskustelu on tapahtunut rivikirjoittajana.

Näyttää siltä, että pidätkö minua rivikirjoittajana vai valvojana, on täysin kiinni siitä mikä sinun tarpeisiisi kulloinkin sopii.

Enpä näköjään ole ainoa, joka erehtyy luulemaan sinua foorumin valvojaksi silloinkin, kun sinulla on vanhoja kaunaisuuksia puitavana foorumilla jonkun kanssa.
Toivottavasti kerrot myös Hilpalle, ettei Kahvilla ole ollut foorumin valvojan kanssa mitään vanhaa riitaa - rivikirjoittaja-Kyllästyneen kanssa vain.

Mielestäni on aika iso väärinkäsitys luulla sinua moderaattoriksi silloinkin, kun et ole sitä. Etenkin kiistatilanteissa ja sinun syytellessäsi muita itsesi kiusaamisesta on iso väärinkäsitys erehtyä luulemaan, että valvojana syyttelet toisia kirjoittajia milloin mistäkin ja kaivelet vanhoja kaunojasi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.01.2014 00:02

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Mitä he ovat perusteettomasti valittaneet valvojan oikeuksiesi väärinkäytöstä?

Kerro selväsanaisesti, mitä perusteettomia valituksia joku ja Mirri ovat esittäneet valvojan oikeuksiesi väärinkäytöstä.

"jokun" "Hyi saatana. Meinasin oksentaa... huonompaa ja puolueellisempaa modea kuin Kyllästynyt ei ole olemassakaan..." ja
joku kirjoitti:Minäkin sitten vahvistan mielipiteeni Valvoja Kyllästyneestä.

Mirri kirjoitti:
Miksei Valvojaan luoteta?

Pukki kaalimaan vartijana ei ole luotettava.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 27.01.2014 00:03

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Ehkä joidenkin kohdalla näinkin, pointti kuitenkin taitaa olla ihan oma käytöksesi: sinuun ei luoteta (ei edes PP luota) valvojana,...

Lihavointi minun.

Psykopatologia tietää, etten käytä valvojan oikeuksia silloin kun olen itse osallisena ketjussa.

Toivon, ettet sinä Kahvi esittäisi omia luulojasi ja tulkintojasi Psykopatologian ajatuksina.

Muokattu klo 22:58

Mitä muokkasit?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.01.2014 00:04

Mirri kirjoitti:Enpä näköjään ole ainoa, joka erehtyy luulemaan sinua foorumin valvojaksi silloinkin, kun sinulla on vanhoja kaunaisuuksia puitavana foorumilla jonkun kanssa.
Toivottavasti kerrot myös Hilpalle, ettei Kahvilla ole ollut foorumin valvojan kanssa mitään vanhaa riitaa - rivikirjoittaja-Kyllästyneen kanssa vain.

Mielestäni on aika iso väärinkäsitys luulla sinua moderaattoriksi silloinkin, kun et ole sitä. Etenkin kiistatilanteissa ja sinun syytellessäsi muita itsesi kiusaamisesta on iso väärinkäsitys erehtyä luulemaan, että valvojana syyttelet toisia kirjoittajia milloin mistäkin ja kaivelet vanhoja kaunojasi.

Mirri,

Olen jo ainakin kolme kertaa sinulle kertonut, että ilmoitan selkeästi, milloin toimin valvojana.

Mikä on, ettet tuota vieläkään muista?
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko