Miksei Valvojaan luoteta?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Miksei Valvojaan luoteta?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 18:41

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Pahempi tai parempi. "joku" valittaa jos en poista, ja sinä jos poistan.
`Lihavointi minun.

Mitä sinä nyt oikein horiset? Minähän se taisin (ensimmäisenä?) ehdottaa, että poistaisit viestisi. Vaihtoehdoksi ym tarjosin sitä, että copypastaat sen talteen ja vastaat uudestaan kun ketju on sitten joskus taas auki.

Et ehdottanut ensimmäisenä.

Minä ehdotin asiaa ensimmäisenä - ja nyt olen sen tehnyt. Mitä sinä, "joku" tai joku muu vielä haluatte?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Joiku » 26.01.2014 18:43

Minä haluan vastauksen miksei Luukkonen saa rauhassa käydä Herkussa vaan pitää sulkea ketju sen ajaksi. Vaikka Valvoja Kyllästynyt on paikalla?
Joiku

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 26.01.2014 18:44

Kyllästynyt kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Mutta miksi Kyllästynyt vastasi lukittuun ketjuun?
Vai oliko ketju auki hetken?

Ei selvästikään ollut auki. Päättelen PP:n reaktiosta.

Tarjouduin poistamaan viestini, ja nyt olen sen tehnyt.

Kysyn sinulta vielä uudelleen Helmenkalastaja:

Millä eväillä väität minua vainoharhaiseksi, kun et selvästikään ole perillä siitä mitä "joku" on tehnyt?

Kyllä minä olen kaikki jokun viestit lukenut.
Vainoharhaisena pidän sinua siksi, että väität, että kaksoiskonsonanttivirhekuppikuntaketju on perustettu sinun kiusaamiseksesi.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 26.01.2014 18:45

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Pahempi tai parempi. "joku" valittaa jos en poista, ja sinä jos poistan.
`Lihavointi minun.

Mitä sinä nyt oikein horiset? Minähän se taisin (ensimmäisenä?) ehdottaa, että poistaisit viestisi. Vaihtoehdoksi ym tarjosin sitä, että copypastaat sen talteen ja vastaat uudestaan kun ketju on sitten joskus taas auki.

Minä ehdotin asiaa ensimmäisenä - ja nyt olen sen tehnyt. Mitä sinä, "joku" tai joku muu vielä haluatte?

Että poistat sen siirtämäsi viestin tästä ketjusta.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 18:45

joku kirjoitti:Niin edelleen kysyn Kyllästyneeltä, miksei sinuun luoteta Valvojana.
Tämän ketjun aihe on se.

Sinun asenteesi on ollut selvää alusta lähtien, ja ilmeisesti olet saanut mm. Helmenkalastajan luulemaan, että minä olen vainoharhainen - hän kun ei selvästikään ole nähnyt kaikkia viestejäsi.

Luota tai ole luottamatta. Minulle riittää, että Psykopatologia on minulle valvojan oikeudet antanut - ja hän voi halutessaan ne poistaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 18:46

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
`Lihavointi minun.

Että poistat sen siirtämäsi viestin tästä ketjusta.

Miksi se pitäisi tästä ketjusta poistaa?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Joiku » 26.01.2014 18:47

No selvä, sulla on hyvä itsetunto. Olet valvoja jolla ei ole mitään oikeuksia oikeastaan ja johon ei luoteta, jos sinulla ei ole henkilökohtaista valvojaa paikalla.
Joiku

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 18:48

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:No kyllä tuo viestin siirtäminen ketjusta toiseen oli sinulta täysin tahallinen teko.

No se tietenkin oli, mutta alkuperäinen kirjoitus ei ollut.

No siitä tietysti puhuttiin, eikä alkuperäisestä kömmähdyksestäsi.

edit 17:48
quotet
Viimeksi muokannut Kahvi päivämäärä 26.01.2014 18:49, muokattu yhteensä 1 kerran
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 18:48

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Mutta miksi Kyllästynyt vastasi lukittuun ketjuun?
Vai oliko ketju auki hetken?

Ei selvästikään ollut auki. Päättelen PP:n reaktiosta.

Tarjouduin poistamaan viestini, ja nyt olen sen tehnyt.

Kysyn sinulta vielä uudelleen Helmenkalastaja:

Millä eväillä väität minua vainoharhaiseksi, kun et selvästikään ole perillä siitä mitä "joku" on tehnyt?

Kyllä minä olen kaikki jokun viestit lukenut.
Vainoharhaisena pidän sinua siksi, että väität, että kaksoiskonsonanttivirhekuppikuntaketju on perustettu sinun kiusaamiseksesi.

No millä perusteella sinä sitten väität, ettei "Hyi saatana, meinasin oksentaa... Kyllästynyttä huonompaa ja puolueellisempaa modea ei ole olemassakaan" ei olisi hyökkäys minun kimppuuni tai edes syytös?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 18:50

joku kirjoitti:No selvä, sulla on hyvä itsetunto. Olet valvoja jolla ei ole mitään oikeuksia oikeastaan ja johon ei luoteta, jos sinulla ei ole henkilökohtaista valvojaa paikalla.

Mitä sinä tarkoitat?
Minulla on valvojan oikeudet, mutten käytä niitä silloin kun olen itse osallisena asiassa. Tuon Psykopatologiakin tietää, ja moderoi itse silloin kun on paikalla.

Mikä tässä nyt on ongelma?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 18:51

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
`Lihavointi minun.

En huomannut minua ennen tekemääsi ehdotustasi, missähän viestissä se on?

Siirretyn viestin poisto tästä ketjusta, koska me rivikirjoittajat emme pysty tuolleen yhtä helposti siirtämään viestejämme lukitusta ketjusta. Sitten tietty, kuten aina, kömmähdyksen pahoittelu tms voisi ehkä olla paikallaan.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Joiku » 26.01.2014 18:54

Kyllästynyt kirjoitti:Siirto lukitusta ketjusta 26.1.2014 klo 17:26
Kyllästynyt kirjoitti:
joku kirjoitti:No voi vittu. Mun nimimerkkini voi poistaa, sovitaan nyt niin ihan julkisesti. Älä kysy yksityisviestillä.

Kerro silti, missä olen valvojana menetellyt väärin?

Siitähän sinä olet minua koko ajan syyttänyt, mutta millä perusteilla?

Joku ei ole syyttänyt sinua mistään!...

Kyllä on!
Hänen ensimmäinen viestinsä minun paluuni jälkeen oli "Hyi saatana, meinasin oksentaa.... huonompaa ja puolueellisempaa modea ei ole olemassakaan..."
Millä eväillä sinä Helmenkalastaja siis toistuvasti väität, ettei "joku" ole kimppuuni hyökännyt tai minua syyttänyt mistään?
Helmenkalastaja kirjoitti:... Hän esitti tuossa edellä ehdotuksen, että PP palkkaisi tai värväisi jonkun muun moderoimaan, koska sinä olet usein jäävi moderoimaan, kun olet itse riitelijän osassa; PP voisi silloin olla rauhassa hetken poissa palstalta. Muusta ei ollut kyse. Olet vainoharhainen!..

Sinä väität minua vainoharhaiseksi, vaikka et selvästikään ole edes lukenut "jokun" viestejä

Tässä kohtaa Helmenkalastaja, sinun olisi syytä vähintäänkin pahoitella puheitasi "jokun" toiminnasta. Niin pieleen sinä olet hänen toimintaansa arvioinut.

Hoks muuten sinä Kyllästynyt sanojesi mukaan kirjoittelet pääasiassa rivikirjoittajana. Minä oksensin kun sinä tulit valvojana tänne ja arvostelin sinua valvojana, en tavallisena rivikirjoittajana.
Minä kävin Valvoja Kyllästyneen kimppuun myös päiväkirjassani, en rivikirjoittaja Kyllästyneen kimppuun.

Sulla on täällä kaksi roolia. Älä vastauksissasi sotke asioita.
Viimeksi muokannut Joiku päivämäärä 26.01.2014 18:57, muokattu yhteensä 1 kerran
Joiku

ViestiKirjoittaja Joiku » 26.01.2014 18:56

Kyllästynyt kirjoitti:
joku kirjoitti:No selvä, sulla on hyvä itsetunto. Olet valvoja jolla ei ole mitään oikeuksia oikeastaan ja johon ei luoteta, jos sinulla ei ole henkilökohtaista valvojaa paikalla.

Mitä sinä tarkoitat?
Minulla on valvojan oikeudet, mutten käytä niitä silloin kun olen itse osallisena asiassa. Tuon Psykopatologiakin tietää, ja moderoi itse silloin kun on paikalla.

Se ettet sinä ole pätevä Valvoja, koska valvojaa tarvitaan vain niissä ketjuissa missä sinä kirjoittelet. Muut toimii aivan ilman valvontaa.
Joiku

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 18:56

Kahvi kirjoitti:... En huomannut minua ennen tekemääsi ehdotustasi, missähän viestissä se on?...

Ei missään. Lienee menneisyyden ääniavaruudessa tällä hetkellä.

Pahoittelen tekemääni tahatonta (ovatko virheet koskaan tahallisia?) virhettä. Valvojan oikeuksia en käytä silloin kun olen itse osallisena asiassa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Joiku » 26.01.2014 18:58

Paitsi että valvojana siirsit lukitusta ketjusta riitelyn tähän ketjuun.
Joiku

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.01.2014 18:59

Kyllästynyt kirjoitti:Minä ehdotin asiaa ensimmäisenä - ja nyt olen sen tehnyt. Mitä sinä, "joku" tai joku muu vielä haluatte?

Minä haluaisin sinun luopuvan valvojan oikeuksistasi, koska mielestäni olet moderaattorina kuin pukki kaalimaan vartijana. Etenkin nyt, kun nimimerkkisi loistaa vihreänä, tällä foorumilla näyttää olevan varsin kummallinen moderaattori kaikkine loputtomine kiusaamissyytöksineen ja vuosikausien vatvomisineen.

Jos olisin satunnainen lukija, en luottaisi palstaan, jossa moderaattori pitää kroonista loukkaantuneisuuttaan esillä jatkuvasti ja loputtomiin. Aiemmin asia ei poukkoillut lukijoiden silmille samalla tavoin kuin nykyisin sinun ollessasi valvojana näyttävästi vihreä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 18:59

joku kirjoitti:Hoks muuten sinä Kyllästynyt sanojesi mukaan kirjoittelet pääasiassa rivikirjoittajana. Minä oksensin kun sinä tulit valvojana tänne ja arvostelin sinua valvojana, en tavallisena rivikirjoittajana.
Minä kävin Valvoja Kyllästyneen kimppuun myös päiväkirjassani, en rivikirjoittaja Kyllästyneen kimppuun.

Sulla on täällä kaksi roolia. Älä vastauksissasi sotke asioita.

Roolistani riippumatta, sinun käytöksesi on ongelma, ei minun.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 19:00

Kyllästynyt kirjoitti:No millä perusteella sinä sitten väität, ettei "Hyi saatana, meinasin oksentaa... Kyllästynyttä huonompaa ja puolueellisempaa modea ei ole olemassakaan" ei olisi hyökkäys minun kimppuuni tai edes syytös?

Tässä kohtaa lienee syytä muistuttaa, että sinäkin, hyvä kirjoittaja Kyllästynyt, olet joskus itsekin ilmaissut oksennusefektin aktivoitumisesta toisen henkilön toimien takia. Asiaan muistaakseni liittyi vahvat syytökset sovinismista tms.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 19:01

joku kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Mitä sinä tarkoitat?

Se ettet sinä ole pätevä Valvoja, koska valvojaa tarvitaan vain niissä ketjuissa missä sinä kirjoittelet. Muut toimii aivan ilman valvontaa.

Katsopa välillä peiliin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Joiku » 26.01.2014 19:02

No onko vaikea olla hyödytön valvoja?
Joiku

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko