Kehtaatteko ostaa vessapaperia? ym(s.)

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Kehtaatteko ostaa vessapaperia? ym(s.)

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.01.2014 02:43

Kehtaatteko ostaa vessapaperia?

PP 26.1.2014 13:00 "ym(s.)"
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Re: Kehtaatteko ostaa vessapaperia?

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.01.2014 02:44

Minä käyn aina yöllä pimeässä, kun tuo alepa on aina auki.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja haller » 26.01.2014 13:12

Kui en kehtais? Epäkäytännöllistä vessapaperin ostossa on vain pakkauksen muoto ja koko. Kassiin se ei mahdu, ja kaikis pakkauksis ei o kantokahvaa.
Sen sijaan terveyssiteiden ja rintaliivien ostaminen oli mielestäni traumojeni (joita en nyt tässä toistele) takia hyvin pitkään epämiellyttävää.
Kumpiakin aloin käyttää syksyllä 1993, joten kyl sit oon pikkuhiljaa (20,5 vuodessa) tottunu niiden ostamiseen. Liiviliikkeiden yli-innokkaat tädit ovat kyl ärsyttävii. Siksipä vaihdoinkin liikettä, ja nykyisessä vakimestassani asiakas saa itte tutkailla liivejä ja mennä oma-aloitteisesti sovittamaan niitä.
Vanhemmas mestas myyjä valitsi pinosta sovitettavat liivit, jotka ei ollu mulle lainkaan mieluisia, ja se myös helposti arveli mun kuppikoon paljon pienemmäksi kuin mitä se oli. Niin, ja jos jotenkin sopivahkot liivit löyty, niin tossa mestassa ne valikoitiin pienemmän rinnan mukaan, eikä suuremman, kuten pitäis.
Äänestin siis jaloillani, ja vaihdoin shoppailupaikkaa.
Nykypaikas hinnatkin o puolet pienempii eli saatan löytää sopivat liivit jopa vain 50 eurolla. Edellises mestas yhdet liivit saatto maksaa 100-120 eur/kpl.
Meikäläisen kuppikoolla kun ei halpisliivejä ostella. Tavarataloista ei tätä kuppia edes löydy, vaan aakkoset loppuu siellä kesken.
Esim. Samantha Foxin kuppikoko eurooppalaiseksi kooksi muutettuna on E85, ja mun kuppikoko on sitäkin rutkasti suurempi. On sit kyl kiloi kanssa, mut toistaiseksi *kop kop* ei oo miesystäväkään valittanu mun vartalosta. Tuolta uudesta mestasta löytää ihan kivojakin värejä, kun tavarataloissa on vaan sitä "mummobeigeä". Itte ostin viimeks viininpunaiset liivit. No niin, taas meni off topiciksi mulla. Laajensin ja muutin aihetta. Toiv. se sallittakoon, kun tässä nyt kumminkin oli ihan olennaisia juttuja mun mielestä. t. haller
Nii, ja kui tarkoittaa miksi, jos ei joku tienny... t. sama.
haller

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.01.2014 13:59

Sitten on nämä presevatiivit, jotka kuuluvat jokaisen edistyneen naisen käsilaukkuun.

Niissä ei ole edes osto-ikärajaa (kuten kaljassa). Mitähän kassa tuumaisi, jos panisi
pikkuisen ostamaan ("isä käski").
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Golden flower » 26.01.2014 14:12

Kehtaan. Tosin mies useimmiten ostaa, kun haluaa ostaa ison tarjoussatsin kerralla. Minä en muista missä menee halvan ja kalliin tarjouksen raja. En erityisemmin pidä noitten megapakaasien kuskailustakaan, joten järjestely sopii minulle mainiosti.

En keksi mitään tuotetta, jonka ostaminen hävettäisi niin paljon, että jättäisin ostamatta. Toki on tuotteita, joita mieluummin ostan niin, ettei tutut näe kuten raskaustestit tms. Aiemmin olen ollut häveliäämpi, mutta iän myötä häveliäisyys on lähtenyt.
Golden flower

ViestiKirjoittaja Golden flower » 26.01.2014 14:23

Psykopatologia kirjoitti:Sitten on nämä presevatiivit, jotka kuuluvat jokaisen edistyneen naisen käsilaukkuun.

Niissä ei ole edes osto-ikärajaa (kuten kaljassa). Mitähän kassa tuumaisi, jos panisi
pikkuisen ostamaan ("isä käski").

Minulta ei löydy käsilaukusta. Nämäkin mies hoitaa netitse, ovat halvempia niin. Voisin kuvitella, ettei mieheni ole niin edistynyt, että osaisi eritysesti arvostaa sitä, jos pyytäisin niitä käsilaukkuani varten.
Golden flower

Re: Kehtaatteko ostaa vessapaperia? ym(s.)

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 15:51

Kyllähän sitä nuorempana jotenkin nolotti ostaa kondomeja. Sitten mietin, että nolottaminen johtui siitä, että kassantäti tai seuraava jonossa ostoksieni perusteella kokisi ahaa-elämyksen, että toi mies tuossa (aikoo) harrastaa seksiä. Ikäänkuin siinä olisi nyky-yhteiskunnassa muka jotain noloa tai hävettävää. :D
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.01.2014 15:59

Seksi on aina hävettävää ja likaista.

Venuksia myytiin 1950-luvulla ehkä eniten kemikalio- eli rohdoskaupoissa
(ja ehkä tupakkkaupoissa). Atpeekeistakin sai.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 16:10

Psykopatologia kirjoitti:Seksi on aina hävettävää ja likaista.

Tietty, eihän se muuten olisi niin hienoa hommaa.

Mutta tieto siitä, että aikuinen ihminen harrastaa seksiä, tuskin on ollut yllätys kenellekään vuosikymmeniin - mitä siis nolostelemaan sitä, että paljastaa itsestään tuollaisen "salaisuuden" julkisesti ostamalla kortonkeja.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 16:22

Kehtaan, ja myös ostan.
Nainen joutuu elämänsä aikana ostamaan niin pikkuhousunsuojia, siteitä, tamponeja, raskaustestejä, hiivalääkkeitä, E-pillereitä kuin kondomeitakin. Vielä nolompaa seuraisi, jos ei kehtaisi niitä hankkia.

Kysymys miehille:

Kehtaatteko kantaa naisen käsilaukkua kotvasen, tai ostaa (naista varten) pikkuhousunsuojia, tamponeja tai hiivatulehduslääkkeitä?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 16:30

Kyllästynyt kirjoitti:Kysymys miehille:

Kehtaatteko kantaa naisen käsilaukkua kotvasen, tai ostaa (naista varten) pikkuhousunsuojia, tamponeja tai hiivatulehduslääkkeitä?

Kehtaan.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Maaria » 26.01.2014 20:33

On luonnollista pyyhkiä perseensä.
Wc-paperin osto ei ole ongelma.
Nuorempana, siis teininä vähän ujostutti
ostaa siteitä tai rintaliivejä.
Minä olin varhaiskypsä ja rintani siis
kehittyivät varhain.
Ehkä häpesin orastavaa naiseuttani.
Maaria

ViestiKirjoittaja haller » 27.01.2014 00:16

Preservatiiveille ei ole toistaiseksi ollut tarvetta, kun emme parisuhteessani harrasta yhdyntäseksiä. Muunlaista puuhaa kyllä on, mut tämän tarkemmin en avaudu.
t. haller
Niin, ja itse asiassa tuokin oli jo aika iso avautuminen...
haller

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.01.2014 00:24

Olen Jillin kanssa samalla kannalla paperin käytön suhteen.

Kyllä kai paperi venäläiseenkin käytäntöön kuuluu?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja haller » 27.01.2014 23:00

Ven. käytäntöön kuului lukion venäjänopeni mukaan sanomalehtipaperin käyttö pyyhkimiseen.
haller

ViestiKirjoittaja Hilppa » 27.01.2014 23:02

Kai kaikki nyt kuitenkin viitsivät ostaa vessapaperia. Jos joku ei osta sitä heidän puolestaan.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.01.2014 23:10

Psykopatologia kirjoitti:Minä käyn aina yöllä pimeässä, kun tuo alepa on aina auki.

Kannattaisi rohkaistua vessapaperin ostoon hyvissä ajoin ennen kuin tulee tenoille tarvetta. Ei sitten tarvitsisi alvariinsa ravata yön pimeydessä ostoksilla, jos vessapaperin ostaminen onnistuisi valoisan aikaan.
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 28.01.2014 01:43

Psykopatologia kirjoitti:Minä käyn aina yöllä pimeässä, kun tuo alepa on aina auki.

Joskus aikoinaan teinivuosina minusta oli hirvittävän noloa ostaa vessapaperia ja kannella sitä kadulla, sittemmin olen tullut asian kanssa sinuiksi, että kaikkihan me sitä käytämme. PP toi ei ole normaalia, kakan pitäisi olla palkittu ja kehuttu asia, paperilla äiti saa pyyhittyä lisäkakkaa ja siten lapsen antama (lahjoittama) potti äidille on suurempi.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 28.01.2014 02:01

Pitääkö pyyhkiä istuviltaan vai seisoviltaan?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 28.01.2014 02:12

Psykopatologia kirjoitti:Pitääkö pyyhkiä istuviltaan vai seisoviltaan?

Istuviltaan, kiitos! :D Tykkään olla pyyhittävänä.
Pinja

Seuraava

Paluu Romulaatikko