Kirjoittaja haller » 26.01.2014 13:12
Kui en kehtais? Epäkäytännöllistä vessapaperin ostossa on vain pakkauksen muoto ja koko. Kassiin se ei mahdu, ja kaikis pakkauksis ei o kantokahvaa.
Sen sijaan terveyssiteiden ja rintaliivien ostaminen oli mielestäni traumojeni (joita en nyt tässä toistele) takia hyvin pitkään epämiellyttävää.
Kumpiakin aloin käyttää syksyllä 1993, joten kyl sit oon pikkuhiljaa (20,5 vuodessa) tottunu niiden ostamiseen. Liiviliikkeiden yli-innokkaat tädit ovat kyl ärsyttävii. Siksipä vaihdoinkin liikettä, ja nykyisessä vakimestassani asiakas saa itte tutkailla liivejä ja mennä oma-aloitteisesti sovittamaan niitä.
Vanhemmas mestas myyjä valitsi pinosta sovitettavat liivit, jotka ei ollu mulle lainkaan mieluisia, ja se myös helposti arveli mun kuppikoon paljon pienemmäksi kuin mitä se oli. Niin, ja jos jotenkin sopivahkot liivit löyty, niin tossa mestassa ne valikoitiin pienemmän rinnan mukaan, eikä suuremman, kuten pitäis.
Äänestin siis jaloillani, ja vaihdoin shoppailupaikkaa.
Nykypaikas hinnatkin o puolet pienempii eli saatan löytää sopivat liivit jopa vain 50 eurolla. Edellises mestas yhdet liivit saatto maksaa 100-120 eur/kpl.
Meikäläisen kuppikoolla kun ei halpisliivejä ostella. Tavarataloista ei tätä kuppia edes löydy, vaan aakkoset loppuu siellä kesken.
Esim. Samantha Foxin kuppikoko eurooppalaiseksi kooksi muutettuna on E85, ja mun kuppikoko on sitäkin rutkasti suurempi. On sit kyl kiloi kanssa, mut toistaiseksi *kop kop* ei oo miesystäväkään valittanu mun vartalosta. Tuolta uudesta mestasta löytää ihan kivojakin värejä, kun tavarataloissa on vaan sitä "mummobeigeä". Itte ostin viimeks viininpunaiset liivit. No niin, taas meni off topiciksi mulla. Laajensin ja muutin aihetta. Toiv. se sallittakoon, kun tässä nyt kumminkin oli ihan olennaisia juttuja mun mielestä. t. haller
Nii, ja kui tarkoittaa miksi, jos ei joku tienny... t. sama.